SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Poll: Welke genomineerde moet eruit?
• Emil
• Hakim
• Nicoline
Tussenstand:
Go!"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS
Maart roert zijn staart misschien wel en dan ligt er ineens sneeuw.quote:
ze zijn er gek genoeg voor om het proberen te vragenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:44 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Serieus of is denk jij dat ze dat gaan vragen ?
Een ricinesigaret a la Heisenberg.quote:
say my name!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een ricinesigaret a la Heisenberg.
Ja en het erge is ook nog dat er mensen zijn die dat gaan betalen ook......quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:44 schreef martend het volgende:
[..]
ze zijn er gek genoeg voor om het proberen te vragen
Weinig, leuke meid. Ik vind dr overduidelijke platte NL accent wanneer ze engels praat/zingt/stottert alleen niet heel chill.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:46 schreef jinxer71 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen miss Montreal?
het laatstequote:Op woensdag 19 februari 2014 11:46 schreef Britan het volgende:
Verbreedt hij het hek toch voor niks gisteravond zei Hakim als ie weg moet hij zo kwaad zou worden dat ie met auto door de muur heen zou rijden😀 of denk ie nu al dat ie blijft😊
live bakt ze er vrij weinig van, maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:46 schreef jinxer71 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen miss Montreal?
nee het gaat er, denk ik, om dat je haar stotteren belachelijk maakt, wat jou op zelfde niveau plaatst als hakimquote:
Nee dat niet, maar er schijnt nog wel het een en ander te liggen. De camera liet net niet voor niets dingen zien/.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:51 schreef Blackprinces het volgende:
Ze hadden ook het afval gewoon in die vrachtwagen moeten donderen.
Kan me ook niet voorstellen dat die 56 kilo gejat is
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:52 schreef chufi het volgende:
Is de container al geleegd? Rienk doe je ding
Vanes legt dingen apart die zij niet kent. Dus als ze de was gedaan heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar er schijnt nog wel het een en ander te liggen. De camera liet net niet voor niets dingen zien/.
Ik doe het hier toch openlijk in de groep, niet sneaky achter jullie rug. Dus sta klein stapje boven Hakimquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee het gaat er, denk ik, om dat je haar stotteren belachelijk maakt, wat jou op zelfde niveau plaatst als hakim
Slappe zak is het.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:53 schreef ammartje het volgende:
Pfff Jimmy bedekt het ook even met de mantel der liefde, dat was een achtergebleven hemdje, nee nee nee zegt Vanessa
Zanger Rinus staat er ook tussenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:48 schreef Mokum020 het volgende:
http://www.roelofs-entert(...)in/AlgemeenInleiding
Dries, altijd goed voor een feestje. Kijk gerust even rond voor "top" artiesten.![]()
![]()
Mr. Probz, mijn reet.
ooh miss montreal zit hier ook nu?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik doe het hier toch openlijk in de groep, niet sneaky achter jullie rug. Dus sta klein stapje boven Hakim
Wat ik zo triest vind is dat ze iedere keer zeggen dat de andere instantie fout zit..... Toen met de kringloop ook......quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar er schijnt nog wel het een en ander te liggen. De camera liet net niet voor niets dingen zien/.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |