dan is het goedquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kwam toen toch door hun campagnolo wielen met hoge velgen?
Zo leek het wel jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Netjes inderdaad. Deed Kalla niet mee vandaag?
Njah, Hattestad en Falla hadden ook gewoon sprintgoud hč?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:54 schreef DeeBee het volgende:
Geen fan van Bjoergen, maar haar prestaties verdienen ongelofelijk respect. Redt in d'r eentje zo'n beetje het Noorse langlaufen hier.
Ik doe het haar niet na in die tijd, denk ik zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:00 schreef Leatherface het volgende:
Arme Australische, maar is zij nu een loser? Ik bedoel, Kowalczyk haalde niet eens de streep. Ook geen enkele Duitse in de einduitslag.
Zeker niet, ze heeft ook nog best een redelijk tempo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik doe het haar niet na in die tijd, denk ik zo.
Volgens mij is ze ook geen Vanessa Mae die door haar geld voor de fun start.
Neuhquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook geen Vanessa Mae die door haar geld voor de fun start.
Mwah. Ik ga soms voor de lol 200 km fietsen, dat duurt nog veel langer.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh
Sowieso zal dat niet gebeuren, want hier staan er veel minder aan de start. En je gaat niet voor de lol een 30km langlaufen denk ik zo, als je dat ook gewoon niet kunt doen
En ik gok zo dat deze Australische niet zo schamper doet over skiėrs die al sinds hun vierde op twee latten staan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh
Sowieso zal dat niet gebeuren, want hier staan er veel minder aan de start. En je gaat niet voor de lol een 30km langlaufen denk ik zo, als je dat ook gewoon niet kunt doen
Zeller werd 12dequote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:00 schreef Leatherface het volgende:
Arme Australische, maar is zij nu een loser? Ik bedoel, Kowalczyk haalde niet eens de streep. Ook geen enkele Duitse in de einduitslag.
Dat ook. En ze zal vast ook niet met zo'n suf lachje over de finish zijn gekomen zoals Mae met haar "haha kijk mij eens lekker gek zijn en hier meedoen voor de lol met al die gekkies die dit serieus nemen haha xDDD"quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En ik gok zo dat deze Australische niet zo schamper doet over skiėrs die al sinds hun vierde op twee latten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |