Hij had wat velgen te koop in een facebookgroep, ik herkende een half afgebouwde Golf en toen ging ik verder kijken.quote:
Maar wel sneller dan jij.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee op de weg met een beetje pech.
De ZX staat om de hoek, en tweety voor de deur; lamaar komen die mafketelquote:
Gelukkiger dan jij in ieder geval, volgens de eigenaar zelf dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 07:50 schreef Barcaconia het volgende:
Goedemorgen, wat een mooie bmw daarboven. Ik wou dat ik zo'n auto had ipv mijn schrale v6je
Wat moet die eigenaar gelukkig zijn zeg
R&P / Hoe voel je je nu? #858quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit bij de rdw binnen nu. Ik ben relatief ongelukkig op dit moment.
ennequote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:01 schreef Barcaconia het volgende:
Of ik daar post is afhankelijk van of ik dadelijk goedkeur of afkeur krijg.
Daarvoor hebben ze toch Twitter.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat topic moeten ze hernoemen naar 'vertel hier waarom je krast'
Wilde je betalen met bitcoins?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit bij de rdw binnen nu. Ik ben relatief ongelukkig op dit moment.
Steekproef ? Op dit tijdstipquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:51 schreef Barcaconia het volgende:
Steekproefcontroleur is net weg, goedkeur.
bij de rdw inderdaad, daar gaat dat dag en nacht doorquote:
Niet volgens wat ik gehoord heb, dus ik ben erg nieuwschierig hoe de vork in de steel zit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:18 schreef densmee het volgende:
[..]
bij de rdw inderdaad, daar gaat dat dag en nacht door
Harde werkers bij de RDW, niet verwacht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:18 schreef densmee het volgende:
[..]
bij de rdw inderdaad, daar gaat dat dag en nacht door
Het verwachtingspatroon bedoel je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |