Wie is 'wij'?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hoelaat mogen wij aanschuiven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Als je geluk hebt zit het zó stampvol dat je buiten moet staanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:21 schreef Dingest het volgende:
Ik vier doorgaans wel carnaval met vrienden, maar hoewel ik wel erg zin heb om m'n vrienden weer eens te zien, heb ik dit jaar eigenlijk niet zo zin in de massa/drukte van stampvolle kroegen.
Dan vinden ze wel een andere toko; de hele meute komt oorspronkelijk uit de regio Kielegat dus die weten alles wel te vindenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je geluk hebt zit het zó stampvol dat je buiten moet staan.
Was Brabant maar een eigen land, dan konden we de grenzen tenminste sluiten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:43 schreef densmee het volgende:
Wat is dat voor flauwekul
Zoals lamme frans zingt: was het maar altijd carnaval
Goedemorgen, lekker op tijd en lekker chemisch actief dus?quote:
lekker op tijd ja; reed om iets voor 5 uur weg vanmorgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 06:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker op tijd en lekker chemisch actief dus?
Al die verbasterde namenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:43 schreef densmee het volgende:
Wat is dat voor flauwekul
Zoals lamme frans zingt: was het maar altijd carnaval
Waar blijft het piccie?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
lekker op tijd ja; reed om iets voor 5 uur weg vanmorgen.
En nee, zit niet op DSM, ben weer een tunneltje aan het bouwen in Maastriiiiigchhhdt![]()
Daggik trouwens dat ik gisteren op een nieuwerwets ding zat.. zit nu in de space shuttle, lijkt wel een BMW; iDrive dit dat.. Ben anderhalf uur bezig geweest om de kaggol aan de praat te krijgen
Zal zo effe een piccie uplooden.
druk druk druk..quote:
Je mag dus niet roken in de cabinequote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
druk druk druk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mwoah, cafeïne, nicotine, theïne, coca... Allemaal drugsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:09 schreef Duvel het volgende:
Mooi spul!
Maar met chemisch actief doelde ik eigenlijk op de cafeïne.
ge meuchdt zoveul nie wa?quote:
De kloterij is dat ze mooie glazen ook niet meer bij elke slijterij verkopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:50 schreef Barcaconia het volgende:
Afwas aan het opruimen, pleurt mijn laatste Leffe glas kapot
Gelukkig hebben we hier in het dorp een goede drankhandel die dat wel doet, het is alleen zo duur. Ik had het glas beter heel kunnen houden. (quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De kloterij is dat ze mooie glazen ook niet meer bij elke slijterij verkopen.
Shinyquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
druk druk druk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeah, heel fijne machine om op te draaien ook itt die lompe Manitou van gisteren. Allebei dezelfde capaciteit eigenlijk, alleen heeft de Manitou 30 meter giek en de Magny 'maar' 28, maar de Magny heeft wél een 360 graden fatsoenlijk werkbereik op banden, waar de Manitou maar 15 graden links en rechts toelaat. Bij de Manitou zit je de hele dag de sleutel om te draaien om enigszins te kunnen werken, en vandaag heb ik het niet één keer hoeven doenquote:
Merlo heeft onderhoudstechnisch wat nare kantjes, maar als je hem huurt heb je daar geen last van natuurlijkquote:
Is dat niet gevaarlijk ? Dat je je hoofd er af rijdt o.i.d. ?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bij de Mani hang je de halve dag uit het raam om te kijken of je nergens overheen banjert
Zo krap maneuvreren doe je niet voor de lol, dat gaat op kruipsnelheid lijkt mequote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is dat niet gevaarlijk ? Dat je je hoofd er af rijdt o.i.d. ?
Is ook. Dan voel je de bouwkeet wel in je nekquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo krap maneuvreren doe je niet voor de lol, dat gaat op kruipsnelheid lijkt me
Ze zijn in de straat hier achter ook aardig bezig, volgens mij zijn ze een beetje aan het proefdraaien met een wagen ofzo.. oldskool hardcore, goeie shit, maar nou niet bepaald carnavals krakersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |