abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136882788
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.
pi_136882814
Susie, dat is denk ik ook het nadeel van zo vroeg wakker zijn. De meeste dingen zijn pas om 10 uur open dus tot die tijd kun je dan ook weinig. En dan is 2 uurtjes wel wat kort ja... M is meestal pas tegen half 9 wakker dus dat komt eigenlijk prima uit. Hij gaat meestal tussen 13.00 en 14.00 uur slapen maar hij kan ook best een slaapjes overslaan als er maar genoeg entertainment is.
pi_136882907
Behalve 1 of 2 keer per jaar Efteling doen wij eigenlijk niet zoveel van dat soort uitstapjes. Geen idee ook wanneer. Tussen zwemles etc door in het weekend gewoon niet veel tijd. Gelukkig vinden ze de kinderboerderij om de hoek nog prima. En wij zitten heel vaak op het strand. Gratis vermaak en mijn kinderen vinden het er geweldig O+
Met een meidenkwartet
pi_136882966
Ik denk dat het straks hier ook wel anders/minder word als Yaro naar school gaat. Daarom genieten we er nog maar van.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 19 februari 2014 @ 09:52:45 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_136883134
nog even in de herhaling ..
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:35 schreef DJMO het volgende:
vraagje .. mijn peuter wás zindelijk . zowel dag als nacht. Nu laat hij sinds een dag of twee ineens z'n plas weer lopen omdat hij het niet langer kan ophouden .. hij houdt het bewust te lang op lijkt wel .. ik heb al laten controleren op blaasontsteking maar z'n urine was schoon ... hij doet het niet express, (hij is er zelf ook verdrietig om) maar vervelend is het wel
iemand een idee??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_136883157
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:52 schreef DJMO het volgende:

[..]

iemand een idee??
Even een paar dagen elk half uur even laten plassen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136883188
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:44 schreef As1981 het volgende:
Ik denk dat het straks hier ook wel anders/minder word als Yaro naar school gaat. Daarom genieten we er nog maar van.
Groot gelijk! En doen hoor, want als je straks met school zit dan kom je er gewoon niet meer zo vaak aan toe. Of alleen in de vakanties als het enorm druk is.
Met een meidenkwartet
  woensdag 19 februari 2014 @ 10:01:48 #8
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_136883342
Bar zegt dat ik ze door kan geven, dus wie wil er met 4 personen naar Artis?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 19 februari 2014 @ 10:03:50 #9
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136883387
Pm verstuurd Susie :)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_136883581
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:52 schreef DJMO het volgende:

[..]

iemand een idee??
yaro heeft het ook gehad een dag of vier. Weer even elk uur naar de wc gebracht en afgebouwd en toen ging het weer goed.

alleen de nacht nog niet. Maar dat is sinds hij ziek is geweest en zich elke nacht wakker hoest en daardoor drinkt in de nacht.
pi_136883620
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:54 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Groot gelijk! En doen hoor, want als je straks met school zit dan kom je er gewoon niet meer zo vaak aan toe. Of alleen in de vakanties als het enorm druk is.
We gaan in november nog een lang weekend naar disney. Dan mag ik hem nog thuis houden en kunnen we buiten het hoogseizoen. Anders worden de bedragen ineens heel hoog (en dat zijn ze nu ook al)
pi_136883704
Disney lijkt me ook supergaaf. Dat wil ik ook nog wel een keer doen als de kinderen ouder zijn. Daar ga ik ook maar vast voor sparen ;)

Mijn moeder vindt de Efteling ook erg leuk dus het zal me niks verbazen als zij ons een keertje meeneemt O+

Strand wordt hier dan uiteindelijk nog een duur dagje met benzine, parkeren, eten etc ;)
  woensdag 19 februari 2014 @ 10:18:30 #13
244125 laziness
pi_136883752
Ik moet er aan gaan wennen dat O. Nu 3 is en bij meer dingen moet betalen.
En vanaf volgend jaar zitten we ook aan het hoogseizoen vast. Dat is wel even omschakelen qua prijzen en drukte.
pi_136883755
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:16 schreef Kyara het volgende:
Disney lijkt me ook supergaaf. Dat wil ik ook nog wel een keer doen als de kinderen ouder zijn. Daar ga ik ook maar vast voor sparen ;)

Mijn moeder vindt de Efteling ook erg leuk dus het zal me niks verbazen als zij ons een keertje meeneemt O+

Strand wordt hier dan uiteindelijk nog een duur dagje met benzine, parkeren, eten etc ;)
we hebben de mazzel dat opa/oma sponseren. Zjj betalen het hotel (disney hotel) en wij de benzine en het eten.
pi_136883868
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:18 schreef laziness het volgende:
En vanaf volgend jaar zitten we ook aan het hoogseizoen vast. Dat is wel even omschakelen qua prijzen en drukte.
Ja, dat is dan wel even wennen.

Maar tegen die tijd zijn hier 3 kinderen zindelijk en als ik dan het geld wat ik nu kwijt ben aan luiers in een potje stop dan kunnen we vast wel in het hoogseizoen op vakantie :')

Goed geregeld As!
  woensdag 19 februari 2014 @ 10:54:09 #16
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_136884672
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:18 schreef laziness het volgende:
Je zit officieel pas aan het hoogseizoen vast als hij 5 is. Tot die tijd is hij nog niet leerplichtig. ;)
Al wil je hem natuurlijk niet teveel van school weg houden.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:01:38 #17
244125 laziness
pi_136884885
Ik weet het maar precies jouw laatste regel is natuurlijk wel van belang ;)

Al denken we aan 1x buiten het hoogseizoen een lange reis volgend jaar. Als het allemaal lukt.
Verhuizen staat met stip op 1 hier nog steeds :P
pi_136886591
Ik schrok al van de prijzen voor peuter van 2 bij vliegreizen..

Kyara, de Leemkuil is echt jeugdsentiment hier! Vroeger schoolreisjes enzo! En zou de Julianatoren iets zijn voor onze peuters?

Hier abo op Ouwehand, J vindt het prachtig! De dieren, ravotaapia ook! Wij gaan geregeld, al is het maar voor een uurtje of wat.

Wij zijn afgelopen jaar ook naar de Efteling geweest, J was nog geen 2. Het was met een grote groep vrienden, ik denk dat hij het nu leuker vindt. Geloof dat ie daar niks meer van weet.. en het was ook met korting via AH inderdaad.
pi_136886747
We gaan dit jaar nog 2 keer naar de Efteling en met Oud en Nieuw in een huisje van de Efteling. Disney willen we ook maar pas als de jongste wat ouder is en ook kan genieten van het park. Tot die tijd heb ik om te sparen :9
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_136886926
Wij zijn vorig jaar ook naar Disney en Efteling geweest. Vooral Disney vond onze peuter die daar 3 jaar werd geweldig. En wij ook. :@

Dit jaar willen we eigenlijk weer naar Disney, maar we zitten nu wel met de jongens. Misschien gaat mijn vader een paar dagen oppassen en gaan wij met L. een paar dagen naar Disney, maar dat is helemaal afhankelijk van hoe het met de jongens gaat etc. we gaan dus voorlopig niets boeken, maar kijken even naar de situatie van dat moment. Eerst moeten de jongens maar eens geboren worden. :)

Efteling doen wij overigens altijd via de AH actie. Scheelt toch een heleboel geld. En poeh, als we straks met 5 moeten betalen zullen we er inderdaad wat meer over na moeten denken en keuzes moeten maken, maar dat is voor latere zorg. Een en ander kan hier best wat minder, want we gaan nu gemiddeld ook elke twee maanden naar het theater met L.

Verder wonen wij aan het strand, dus dat is straks met de jongens ook prima vermaak. Voetbal en schepjes mee en hupsakee. :)
  woensdag 19 februari 2014 @ 12:37:36 #21
244125 laziness
pi_136887549
Kijkt L. uit naar haar broertjes Nikki? Niet lang meer nu!
pi_136887734
Ja die is de hele dag mijn buik aan het knuffelen. O+
Ze vindt het maar lang duren en dat snap ik ook wel. We hebben samen een kalender gemaakt om ervoor te zorgen dat ze een beetje weet waar ze aan toe is. Alleen melden dat het nog een maand of een paar weekjes duurt zegt natuurlijk niet zoveel voor een peuter. We hebben allerlei mijlpalen op de kalender gezet zoals de oefendagen voor de basisschool, dagen dat ze naar het kdv moet, haar eigen verjaardag, de uitgerekende datum (die ik waarschijnlijk toch niet ga halen) etc. en ze weet feilloos aan te wijzen wat op welke dag is. En nu mag ze elke dag een kruisje zetten en dat vergeet ze ook echt nooit, slimpie.
pi_136887758
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:02 schreef Jipster het volgende:
Ik schrok al van de prijzen voor peuter van 2 bij vliegreizen..

Kyara, de Leemkuil is echt jeugdsentiment hier! Vroeger schoolreisjes enzo! En zou de Julianatoren iets zijn voor onze peuters?

Hier abo op Ouwehand, J vindt het prachtig! De dieren, ravotaapia ook! Wij gaan geregeld, al is het maar voor een uurtje of wat.

Wij zijn afgelopen jaar ook naar de Efteling geweest, J was nog geen 2. Het was met een grote groep vrienden, ik denk dat hij het nu leuker vindt. Geloof dat ie daar niks meer van weet.. en het was ook met korting via AH inderdaad.
julianatoren is juist erg leuk. Veel attracties op een klein terrein. Dus 3x struikelen en je staat al bij de volgende attractie.

wat ik ook leuk vond dat het dus echt gemaakt is voor de kleintjes wb snelheid en eng.
pi_136887829
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij zijn vorig jaar ook naar Disney en Efteling geweest. Vooral Disney vond onze peuter die daar 3 jaar werd geweldig. En wij ook. :@

Dit jaar willen we eigenlijk weer naar Disney, maar we zitten nu wel met de jongens. Misschien gaat mijn vader een paar dagen oppassen en gaan wij met L. een paar dagen naar Disney, maar dat is helemaal afhankelijk van hoe het met de jongens gaat etc. we gaan dus voorlopig niets boeken, maar kijken even naar de situatie van dat moment. Eerst moeten de jongens maar eens geboren worden. :)

Efteling doen wij overigens altijd via de AH actie. Scheelt toch een heleboel geld. En poeh, als we straks met 5 moeten betalen zullen we er inderdaad wat meer over na moeten denken en keuzes moeten maken, maar dat is voor latere zorg. Een en ander kan hier best wat minder, want we gaan nu gemiddeld ook elke twee maanden naar het theater met L.

Verder wonen wij aan het strand, dus dat is straks met de jongens ook prima vermaak. Voetbal en schepjes mee en hupsakee. :)
ik weet niet hoe oud de jongens zijn als je naar disney zou willen. Maar vorig jaar was kyan vier maanden. Vond ik ideaal. Hij sliep in de buggy maar kon ook al genieten van bv small world. Wij gaan nu bewust in november dan is hij 1,5. De tussenliggende periode is hij net te groot om de dag door te komen maar te klein om er echt van te genieten.
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:39:20 #25
244125 laziness
pi_136891732
Julianatoren is leuk :Y

Gisteren een doorverwijzing van de huisarts gekregen voor O. zijn loens oog.
Bronovo heeft een stop. Anthoniushove waar we vlak bij wonen een wachtlijst van 8 weken dus dan maar naar het Westeinde waar zo rottig te parkeren is :') maar 14 maart kunnen we daar tenminste terecht. Hopelijk is het 'gewoon' een lui oog en is pleisters plakken afdoende.

Morgen naar het CB met de ogentest. Nou ja die verwijzing is er toch al dus resultaat daarvan maakt ook niet meer uit :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')