abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137284873
God ja, steeeentjes!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_137285285
Schiet mij maar lek. Een tijdje geleden vertelde ik dat de oudste panisch is van het potje. Gisteravond riep ze door de babyfoon dat ze op het potje moest. En idd ging ze plassen. Net waren we uit en zei ze: Mama ik moet naar de wc. En idd ze ging plassen op de wc. Nu zijn we nog bij mijn schoonouders (ze heeft vanmiddag geslapen dus die krijg ik met geen mogelijkheid naar bed) en ze plast alles zo onder dat heel dr kleding nat is. -O-
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_137285487
Putdeksels zijn hier de nieuwste hit ja!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_137285583
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef Tally het volgende:
Schiet mij maar lek. Een tijdje geleden vertelde ik dat de oudste panisch is van het potje. Gisteravond riep ze door de babyfoon dat ze op het potje moest. En idd ging ze plassen. Net waren we uit en zei ze: Mama ik moet naar de wc. En idd ze ging plassen op de wc. Nu zijn we nog bij mijn schoonouders (ze heeft vanmiddag geslapen dus die krijg ik met geen mogelijkheid naar bed) en ze plast alles zo onder dat heel dr kleding nat is. -O-
Vervelend -O- had je geen extra kleding bij je zeker?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_137285741
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef bitterend het volgende:

[..]

Vervelend -O- had je geen extra kleding bij je zeker?
Oma heeft altijd wat liggen en gelukkig gebeurt het hier en niet net in het restaurant. Maar waarom zo moeilijk doen in zo'n restaurant op de wc terwijl ze net zat te spelen NAAST een potje. :{
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 maart 2014 @ 21:25:25 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137285832
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 21:23 schreef Tally het volgende:

[..]

Oma heeft altijd wat liggen en gelukkig gebeurt het hier en niet net in het restaurant. Maar waarom zo moeilijk doen in zo'n restaurant op de wc terwijl ze net zat te spelen NAAST een potje. :{
te druk in haar spel om het aan te komen voelen wellicht?? Heeft geert ook nog wel eens last van helaas (meestal op de psz :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_137286127
Mijn baby (ja echt met haar 10 maanden) poept sinds vorige week zaterdag op het potje. Ze geeft aan wanneer ze moet en wij zetten dr op de pot. Waarschijnlijk is Zoë jaloers dat wij er zo blij mee zijn en wil zij het nu ook proberen. Uiteraard zijn wij daar net zo blij mee. En misschien is het inderdaad dat ze te druk was net. Maar dat was ze in het restaurant/bowlen ook en toen gaf ze het wel aan. Trouwens voor het eerst dat ze op de wc geplast heeft.
pi_137286279
Baby van 10 maanden op het potje :o tof!!

Hier geeft ze het niet altijd aan...soms zeg ik "R heb je gepoept?" dan roept ze nee en rent ze weg :+ en andere keren komt ze naar me toe met de mededeling dat er poep in haar luier zit!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_137286357
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 21:34 schreef bitterend het volgende:
Baby van 10 maanden op het potje :o tof!!

Hier geeft ze het niet altijd aan...soms zeg ik "R heb je gepoept?" dan roept ze nee en rent ze weg :+ en andere keren komt ze naar me toe met de mededeling dat er poep in haar luier zit!
Mijne zei vorige week: Mama ik heb een gehaktbal voor je gemaakt. Ik ging er vanuit dat het in het keukentje was dat midden in de kamer stond zei ze: Neehej in mn luier!
pi_137286380
_O-
pi_137286439
Hij was nog lekker warm zei ze met een boevenhoofd :X
pi_137286451
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 21:36 schreef Tally het volgende:

[..]

Mijne zei vorige week: Mama ik heb een gehaktbal voor je gemaakt. Ik ging er vanuit dat het in het keukentje was dat midden in de kamer stond zei ze: Neehej in mn luier!
_O-

LOL
:)
pi_137286486
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 21:37 schreef Tally het volgende:
Hij was nog lekker warm zei ze met een boevenhoofd :X
:D
Lief!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_137286571
Ja ze is echt leuk/lief/mooi O+
Mijn prinsesje. En dat is ze ook }:| een prinsesje
pi_137286668
Het ging afgelopen woensdag trouwens ontzettend vooruit bij fysio therapie. Ik mocht niet mee naar binnen van de therapeut. Pas als zij zelf aangaf dat ze het goed ging gaan. Ik kwam binnen en wist niet wat ik zag. Mevrouw klom zo in het wandrek op en neer zonder hulp. :o
pi_137286722
Waarvoor krijgt ze fysio?
pi_137286781
Iets met haar voeten toch? dacht ik :@
pi_137286793
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 21:44 schreef bitterend het volgende:
Iets met haar voeten toch? dacht ik :@
Ja idd :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 maart 2014 @ 00:12:51 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137292429
Dat je je ex belt om hem te feliciteren met de verjaardag van z'n zoon en hij Papabear feliciteert met z'n stiefzoon :') O+ _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 2 maart 2014 @ 07:49:44 #220
30252 Soempie
Procreating
pi_137296970
Gefeliciteerd DJMO. :)

Vraagje, m'n lief gaat komende maanden best regelmatig weg voor werk en sport. Paar dagen tot 2 weken, enz. Nu wil ik het voor m'n peuter wat makkelijker maken dat z'n papa zoveel weg is. Ik had al een kalender bedacht. Iemand verder nog leuke en goede ideeën? Ook voor de kalender zijn suggesties welkom.

Skype gaat helaas regelmatig niet. Misschien dat z'n papa wel een filmpje kan maken waarin hij een verhaal voorleest, zodat we dat af en toe voor het slapen gaan af kunnen spelen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_137297027
Soempie, wij hebben met kleurtjes en stickertjes gewerkt op onze zelfgemaakte 'wanneer komen de babies, wanneer moet ik naar de basisschool, wanneer ben ik jarig' kalender. We hebben niet alleen aangegeven wanneer de babies komen, maar dus ook wanneer ze naar het kdv moet, wanneer ze gaat oefenen op school etc. Allemaal met kleurtjes en stickers en ze weet feilloos te vertellen wat wanneer gaat gebeuren.
Misschien een tip, onze kalender gaat nu van links naar rechts en dan in 4/5 regels zodat je de weken hebt, maar dat is nog een beetje verwarrend voor peuter. Het is wellicht handiger voor de overzichtelijkheid voor je peuter om de dagen onder elkaar te zetten. Mijn peuter is wel echt fan van de kalender en geeft zelf elke dag aan dat er nog een kruisje gezet moet worden.
pi_137297309
DJMO gefeliciteerd!
pi_137297319
Soempie dapper jij met een baby en een peuter alleen!

Vraagje R is bezig met lichaamsdelen benoemen en wat ze doen gisteren zei ze :neus! ruiken! bloem!
:D

Dus ik zoek een boek die dat ook leuk kan vertellen? dat we samen kunnen lezen? bestaat zo iets?
pi_137297543
Wij gaanook maar eens zo'n kalender maken. Er komt voor sofie een roerige tijd aan. Veel logeren, naar de opvang en spelen bij anderen.

Gefeliciteerd djmo
*poef* nu is het weg
pi_137297782
Deze lijkt me leuk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')