Vervelendquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef Tally het volgende:
Schiet mij maar lek. Een tijdje geleden vertelde ik dat de oudste panisch is van het potje. Gisteravond riep ze door de babyfoon dat ze op het potje moest. En idd ging ze plassen. Net waren we uit en zei ze: Mama ik moet naar de wc. En idd ze ging plassen op de wc. Nu zijn we nog bij mijn schoonouders (ze heeft vanmiddag geslapen dus die krijg ik met geen mogelijkheid naar bed) en ze plast alles zo onder dat heel dr kleding nat is.
Oma heeft altijd wat liggen en gelukkig gebeurt het hier en niet net in het restaurant. Maar waarom zo moeilijk doen in zo'n restaurant op de wc terwijl ze net zat te spelen NAAST een potje.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:19 schreef bitterend het volgende:
[..]
Vervelendhad je geen extra kleding bij je zeker?
te druk in haar spel om het aan te komen voelen wellicht?? Heeft geert ook nog wel eens last van helaas (meestal op de pszquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Oma heeft altijd wat liggen en gelukkig gebeurt het hier en niet net in het restaurant. Maar waarom zo moeilijk doen in zo'n restaurant op de wc terwijl ze net zat te spelen NAAST een potje.
Mijne zei vorige week: Mama ik heb een gehaktbal voor je gemaakt. Ik ging er vanuit dat het in het keukentje was dat midden in de kamer stond zei ze: Neehej in mn luier!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:34 schreef bitterend het volgende:
Baby van 10 maanden op het potjetof!!
Hier geeft ze het niet altijd aan...soms zeg ik "R heb je gepoept?" dan roept ze nee en rent ze wegen andere keren komt ze naar me toe met de mededeling dat er poep in haar luier zit!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijne zei vorige week: Mama ik heb een gehaktbal voor je gemaakt. Ik ging er vanuit dat het in het keukentje was dat midden in de kamer stond zei ze: Neehej in mn luier!
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:37 schreef Tally het volgende:
Hij was nog lekker warm zei ze met een boevenhoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |