abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 februari 2014 @ 19:37:12 #126
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137062409
Wat een moppie Tally O+

Tubbetjes glitterlijm van Action! 1 euro, heb je er 18 ofzo en heel veel plezier!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_137066136
Achossie wat een schatje Tally! O+
En wat heeft ze mooie krulletjes zeg!
pi_137067707
Onze Shirley Temple O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_137070890
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef laziness het volgende:
Schaartjes hier van ikea. Werken erg goed.

Vraag aan O. wat hij wilt doen en hij zegt knutselen.
Dat is dan een sneeuwpop plakken van marshmallows, een robot van lege verpakkingen, je hand gipsen wordt een spin, van zoutdeeg en kralen maak je lichtvangers die je ophangt, lege eierdozen worden rupsen, spatten met bladeren uit het bos.
Knutselen van kosteloos materiaal in en om het huis is met behulp van google en pinterest voor iedereen haalbaar tegenwoordig toch? Ook als je zelf dus niet zo'n creatieve geest hebt.
Wij hebben daarnaast nog een kast gevuld met verf, lijm, karton, stroken, plakfiguurtjes, stempels en veel knutselboeken.

Een landschap tekenen wat hij volplakt met stickers van auto's en treinen is hier ook altijd leuk.
Nieuwe favoriet zijn de maxi strijkkralen van HAMA. Goed voor de fijne motoriek ook :D

Grote kartonnen doos is hier laatst beschilderd. Het werd een poppenkast volgens O.
Nou prima, van een doos een poppenkast maken lukt prima. Bij de kringloop wat poppen gevonden en gaan.
Kan je hier niet komen knutselen :+
A houdt mijn kind er totaaaaaal niet van (op de opvang speelt ie ook liever dan hij knutselt :D)

Grootste hit is hier ook stickers plakken. Wel een goed idee van dat landschap trouwens!
Volgens mij moet ik toch echt eens aan de pinterest...
  zondag 23 februari 2014 @ 21:56:25 #130
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137071278
Wat leuk Laziness O+

M is ook wel van het knutselen. Maar voorlopig nog vooral tekenen en verven. Maar ga binnenkort even naar Ikea voor die schaartjes. Goede tip. De rest trouwens ook :Y

Mooie foto's Tally! Die krullen O+
  zondag 23 februari 2014 @ 22:14:52 #131
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_137072380
Oei ik moet al maat 27 van schoenen gaan kopen :D
Maat 26 heeft hij nog geen maand aan :{
Rayen 2½ jaar!
  zondag 23 februari 2014 @ 23:13:13 #132
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137075492
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2014 21:56 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk Laziness O+

M is ook wel van het knutselen. Maar voorlopig nog vooral tekenen en verven. Maar ga binnenkort even naar Ikea voor die schaartjes. Goede tip. De rest trouwens ook :Y

Mooie foto's Tally! Die krullen O+
Ik had dus eerst een schaartje van de action oid maar daar paste maar 1 vinger in het gat. Dan had hij nog niet genoeg kracht om de knipbeweging te maken.
Die van de ikea passen twee vingers in en dan gaat het wel.
Dus waar je het ook haalt, hou vooral even in de gaten hoe groot het gat voor de vingers is.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_137077065
Oeh knutselen <3 hier ook een peuter die er gek op is... En ik pinterest mij dus suf aan leuke ideeën ;) momenteel is ze helemaal into strijkkraaltjes "kijk mama ik maak patroontjes!" Of wil dat ik iets teken waar zij dan overheen kan verven... En uitknippen en opplakken van plaatjes uit de foldertjes doet ze ook graag. Ze vindt haar schaartje (met zo'n dierenprintje) van de action het fijnste en plakt met een prittstift.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  maandag 24 februari 2014 @ 07:03:19 #134
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137080034
Verkopen ze die plakmais ook bij Action trouwens? Nooit op gelet eigenlijk. Bij Marskramer hier in het dorp wel, maar vond het nog best prijzig toen.
pi_137080372
Die plakmais is leuk! L. heeft het ook en is het hele uren zoet mee. Wij halen het uiteindelijk wel weer uit elkaar zodat het hergebruikt kan worden. Anders is het best een dure hobby. Ik ben het eigenlijk nog nergens anders tegengekomen dan in de speelgoedwinkel of bijvoorbeeld Blokker.
pi_137080431
Kruidvat heeft ook plakmais. Sofie is helemaal niet van de knutsel. Die speelt met dr poppen, keukentje of duplo.

We wilden ivm de aankomende verhuizing het zindelijk worden wat los laten. Hadden we gisteren het huis vol visite. Staat sofie in de woonkamer zonder luier. "Ik moet plassen!!"
*poef* nu is het weg
pi_137081983
Hilarisch met die zindelijkheidsperikelen. Vooral bij anderen ;)
Dot is ook niet zo van het knutselen. Wel kleuren, stempelen en dat werk, maar dingen maken zit er nog niet in. Misschien ook omdat ik dat zelf nooit doe en ik het niet meer aanbied nadat ze een paar keer al die mais in haar mond stak (maanden geleden...).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 24 februari 2014 @ 10:27:59 #138
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137082681
Kruidvat hier had het niet :( Vaak ook alleen als het in de folder staat. Nu dus een mega emmer bij Marskramer gehaald. Ze is er idd lekker zoet mee. O+
  maandag 24 februari 2014 @ 10:28:58 #139
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137082705
En voordat ik zei niet in je mond stoppen, zei ze dat zelf al :? _O-
  maandag 24 februari 2014 @ 10:33:05 #140
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_137082809
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:28 schreef Susie het volgende:
En voordat ik zei niet in je mond stoppen, zei ze dat zelf al :? _O-
LOL _O- handig zo'n kind.
Ik had ze toen bij het kruidvat met een aanbieding, ik vond ze ook altijd nogal prijzig.

Dit topic lezen kost me altijd geld. Heb nu strijkkralen gekocht bij de Action. Vanmiddag maar eens proberen. Ze hadden daar geen maxi kralen, dus hij moet maar goed zijn best doen met zijn fijne motoriek :9
Rayen 2½ jaar!
  maandag 24 februari 2014 @ 12:13:57 #141
244125 laziness
pi_137085811
De maxi kralen vindt je bij de intertoys.
pi_137093505
Wat een fijne knutseltips komen hier voorbij! Ik ben zelf volkomen a-creatief, dus ik bookmark dit topic even 8-) Plakmais klinkt ook goed, daar zal ik mij ogen eens voor open houden.

Wat een lieve foto's Tally en wat fijn dat ze zo genoten heeft O+ Ik heb een rondje zitten googlen naar theatervoorstellingen voor peuters en ga nu eens nadenken over de Peuterparade, en ik zag dat Dikkie Dik in mei in Utrecht is.

Oh, en wintersport met een peuter O+ O+ Zo leuk! Reis ging uitstekend, hij heeft zich nauwelijks verveeld onderweg. Hij geniet van het samenzijn met opa en oma en we zijn veel buiten. Lekker wandelen, boodschappen doen, sleeën. Gisteren samen wat heuvel als gesleed, gieren van de pret. Vandaag een klein stukje voorop mijn ski's, dat vond hij ook hilarisch (ik moet hem wel indoctrineren natuurlijk :+ ) Nou ja, heel fijn dus O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_137093682
Wat een leuke foto CS O+
En fijn dat jullie zo genieten! Veel plezier nog!

Knutseltips ga ik ook onthouden. Net zoals de maxi kralen :Y
  maandag 24 februari 2014 @ 19:53:38 #144
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_137101912
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef laziness het volgende:
De maxi kralen vindt je bij de intertoys.
Ah bedankt, die kleine was hier natuurlijk geen succes....

Clubsoda wat een ontzettend leuk pak heeft hij aan zeg!
Enne peuterparade, wij zijn daar naartoe geweest. Ik vond het niet zo'n succes. Wij waren ook naar bob de bouwer, vond ik 10x leuker en rayen ook.
Hij heeft het er nu nog over en over die peuterparade hoor ik niets terug.
Dus ik zou persoonlijk voor Dikke Dik gaan dan.
Maar ja zoveel mensen zoveel smaken, dat dan weer wel :+
Rayen 2½ jaar!
pi_137102197
Ik heb vandaag beide dames naar opa en oma gebracht voor een volledige week omdat wij een hele nieuwe badkamer krijgen. Kreeg ik bij oma ineens een duwtje van Eva: "ga maar weg mama! Ga de meneren in de badkamer maar helpen" :D -O-
pi_137102288
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:00 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een fijne knutseltips komen hier voorbij! Ik ben zelf volkomen a-creatief, dus ik bookmark dit topic even 8-) Plakmais klinkt ook goed, daar zal ik mij ogen eens voor open houden.

Wat een lieve foto's Tally en wat fijn dat ze zo genoten heeft O+ Ik heb een rondje zitten googlen naar theatervoorstellingen voor peuters en ga nu eens nadenken over de Peuterparade, en ik zag dat Dikkie Dik in mei in Utrecht is.

Oh, en wintersport met een peuter O+ O+ Zo leuk! Reis ging uitstekend, hij heeft zich nauwelijks verveeld onderweg. Hij geniet van het samenzijn met opa en oma en we zijn veel buiten. Lekker wandelen, boodschappen doen, sleeën. Gisteren samen wat heuvel als gesleed, gieren van de pret. Vandaag een klein stukje voorop mijn ski's, dat vond hij ook hilarisch (ik moet hem wel indoctrineren natuurlijk :+ ) Nou ja, heel fijn dus O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een heerlijke foto!!!

En die dikkie dik is dat die met joes bonen? Dat is echt een leuke voorstelling!!!
pi_137107584
Ik wil ook met M naar het theater. Iemand ervaring met de voorstelling van Dribbel?
pi_137107682
danic :D

Ohhh CS O+ wat een genot!

Ik snap niks van die knutsel tips :9 geen idee wat voor kralen het allemaal zijn :'( moet ik morgen naar de action?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_137107739
Dribbel is leuk Kyara. Wij zijn in januari geweest. Gaat over een boerderij waar de dieren kwijt zijn. Die verschijnen dan tijdens de voorstelling stuk voor stuk.
  maandag 24 februari 2014 @ 21:52:05 #150
244125 laziness
pi_137108148
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:42 schreef bitterend het volgende:
danic :D

Ohhh CS O+ wat een genot!

Ik snap niks van die knutsel tips :9 geen idee wat voor kralen het allemaal zijn :'( moet ik morgen naar de action?
Intertoys.
http://www.intertoys.nl/s(...)00-stuks-595145.html

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')