abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 22 februari 2014 @ 20:05:00 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137025004
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 18:17 schreef TimeJumper het volgende:
Ohw ik ben ook heel benieuwd, wat leuk van die leiding dat dat mocht.

ze waren compleet kapot toen ik ze ophaalde na het bowlen .. afgelopen nacht hadden ze bij een vriendinnetje geslapen, waar ze om half drie vannacht hebben lopen spoken (!) .. dus ze waren al doodmoe toen ik ze bracht vanmorgen :P ze hebben dan ook de hele weg in de auto liggen pitten toen ik ze naar papa bracht vanmiddag :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_137026061
Grappig die verschillen TJ!! hier na het slapen wil ze echt echt geen broek en sokken aan! we gaan alleen in de ochtend uit dus. Na het slapen speelt ze vaak in haar romper thuis :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 23 februari 2014 @ 08:55:13 #103
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137038603
Oh ja, niet broek aan. Nee!

Hier ook vaak s middags broekloos.
  zondag 23 februari 2014 @ 09:50:38 #104
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_137039223
Waarom zouden die peuters van ons zo graag half naakt rondlopen?

Mijn peuter wil na een periode waarin hij het liefst binnen bleef nu weer graag naar buiten, vooral als het regent :D Dan loopt hij met z'n paraplu en laarzen door de tuin terwijl ik lekker droog binnen blijf :P En als hij weer naar binnen komt trekt hij als z'n kleren uit en moet ik ze over de verwarming hangen want "ojee, nat geworden :o *O* ".
Oude (on)bekende.
  zondag 23 februari 2014 @ 09:55:34 #105
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137039298
Ik weet het niet. Ik vraag me wel af hoe hij reageert als ik zeg dat hij geen broek aan mag. Ik vermoed toch iets van "broek aan!" ;)
pi_137039725
Danic, Vanyel (ik geloof dat zij het vroegen) ik zag net een reclameblaadje van de albert Heijn en ze gaan deze week beginnen met sparen voor de Efteling.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_137039806
Ik vroeg het ook :( maar dankje *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 23 februari 2014 @ 10:47:31 #108
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137040243
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 09:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
Waarom zouden die peuters van ons zo graag half naakt rondlopen?
Dit ja. Gewoon zomaar ineens broek uit doen en dergelijk. Of als ze naar de wc is geweest de woonkamer inlopen en ook nog haar romper omhoog trekken :@ Ik ga er maar vanuit dat ze dat niet meer doet als ze 16 is ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_137042566
Ik was het niet. Wij gaan half maart *O* maar zag het in de bonusfolder inderdaad. Misschien toch maar sparen. Als ze het in maart leuk vindt gaan we in juni gewoon nog een keer.
pi_137043917
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:27 schreef bitterend het volgende:
Ik vroeg het ook :( maar dankje *O*
Dan was jij het ipv danic :@
pi_137044204
Wat vinden jullie nog leuke dingen om te spelen/ knutselen voor een peuter?

Op te PSZ rijgen ze kralen, verven en tekenen ze natuurlijk, thuis heeft hij de laatste dagen de hele oudpapierbak met hingave versnipperd, maar wat is nog leuk om te doen?
  zondag 23 februari 2014 @ 12:47:09 #112
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_137044243
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:23 schreef Tally het volgende:
Danic, Vanyel (ik geloof dat zij het vroegen) ik zag net een reclameblaadje van de albert Heijn en ze gaan deze week beginnen met sparen voor de Efteling.
Leuk! Na alle ervaringen hier gelezen te hebben denk ik dat wij dit jaar ook wel kunnen gaan, lekker in mijn verlof op een doordeweekse dag!
Oude (on)bekende.
pi_137044639
De oudste is nu 50 eurocentjes aan het sparen voor Ezeltje strekje :D Alles is voor de ezel nu :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 23 februari 2014 @ 12:58:23 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137044820
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 12:46 schreef Zana het volgende:

Op te PSZ rijgen ze kralen, verven en tekenen ze natuurlijk, thuis heeft hij de laatste dagen de hele oudpapierbak met hingave versnipperd, maar wat is nog leuk om te doen?
kleien of iets met brooddeg maken??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_137046550
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:23 schreef Tally het volgende:
Oh tof ^O^
Grote bestelling doen, hopelijk doen ze online nog wat extra's.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_137046699
En wij zijn nu bij....

O+
  zondag 23 februari 2014 @ 15:29:01 #117
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_137050402
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 20:27 schreef bitterend het volgende:
Grappig die verschillen TJ!! hier na het slapen wil ze echt echt geen broek en sokken aan! we gaan alleen in de ochtend uit dus. Na het slapen speelt ze vaak in haar romper thuis :D
Haha wat een heerlijk rustig kind, zullen we een dagje ruilen? :+

quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 12:46 schreef Zana het volgende:

Ik heb vandaag "hamertje tik" op de rommelmarkt gekocht. De spijkertjes zet ik er nog zelf in (die zijn te klein) maar hij timmert er vrolijk op los :P
Verder kleien is hier favoriet, en van dat plakmais wat je met water plakt.
En knippen, ik had van die plastic kinderschaartjes gekocht, maar dat werkt toch niet hoor. Dus nu knipt hij met een schaartje waar ik zijn nagels mee knip :@
Ik zit er dan wel altijd bij, je weet maar nooit. Maar dat gaat prima en kan hij het helemaal zelf.
Rayen 2½ jaar!
pi_137050435
Tally dat is leuk! O+

Wij zijn al 2 keer bij woezel en pip geweest en als het aan L. zou liggen dan zouden we nog een (paar) keer gaan. :)
pi_137052908
Ik heb het schaartje uit een EHBO doos gehaald, dat is een tussenformaat en heeft ronde punten, eerst had hij een gewone uit mijn kast, maar daarmee ging in zijn enthousiasme door de kamer rennen...nu dat vond ik niets.

Plakmais ken ik helemaal niet, ik heb wel eens van die gekleurde maisdingen gezien, maar dat je dit met water ook kunt plakken, daar was ik nog niet op gekomen. Hebben ze dat bij de Action?
pi_137053710
Nu Femke hier helemaal helemaal fan is van de maisboogies, denk ik niet dat ik Lars met plakmais wil laten spelen... Veel te verwarrend welke je wel en welke niet kunt eten denk ik :@ Of valt dat wel mee?
  zondag 23 februari 2014 @ 17:11:56 #121
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_137054661
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Tally dat is leuk! O+

Wij zijn al 2 keer bij woezel en pip geweest en als het aan L. zou liggen dan zouden we nog een (paar) keer gaan. :)
Wij zijn naar Bob de Bouwer geweest , hij heeft het er nu nog over.

quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef Zana het volgende:
Ik heb het schaartje uit een EHBO doos gehaald, dat is een tussenformaat en heeft ronde punten, eerst had hij een gewone uit mijn kast, maar daarmee ging in zijn enthousiasme door de kamer rennen...nu dat vond ik niets.

Plakmais ken ik helemaal niet, ik heb wel eens van die gekleurde maisdingen gezien, maar dat je dit met water ook kunt plakken, daar was ik nog niet op gekomen. Hebben ze dat bij de Action?
Ik had ze van het kruidvat. Ja er zit een klein doekje bij, gewoon vochtig maken, daar die dingen effe opduwen en tegen elkaar plakken. Je moet niet vragen wat hij maakt :+ maar hij is er effe mee bezig ;)
Uit elkaar halen daarna is ook een grote hit :P

quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:47 schreef Shandaly het volgende:
Nu Femke hier helemaal helemaal fan is van de maisboogies, denk ik niet dat ik Lars met plakmais wil laten spelen... Veel te verwarrend welke je wel en welke niet kunt eten denk ik :@ Of valt dat wel mee?
Uh geen idee, ik ken die maisboogjes niet waar iedereen het steeds over heeft :o :P
Maar Rayen wilde ze in eerste instantie wel in zijn mond steken. effe uitgelegd dat dat niet om te eten is en toen is het goed gegaan.
Rayen 2½ jaar!
pi_137056377
Mama? Als ze weer eens op visite komen gaan we dan weer langs? O+
  zondag 23 februari 2014 @ 19:13:50 #123
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137060961
Schaartjes hier van ikea. Werken erg goed.

Vraag aan O. wat hij wilt doen en hij zegt knutselen.
Dat is dan een sneeuwpop plakken van marshmallows, een robot van lege verpakkingen, je hand gipsen wordt een spin, van zoutdeeg en kralen maak je lichtvangers die je ophangt, lege eierdozen worden rupsen, spatten met bladeren uit het bos.
Knutselen van kosteloos materiaal in en om het huis is met behulp van google en pinterest voor iedereen haalbaar tegenwoordig toch? Ook als je zelf dus niet zo'n creatieve geest hebt.
Wij hebben daarnaast nog een kast gevuld met verf, lijm, karton, stroken, plakfiguurtjes, stempels en veel knutselboeken.

Een landschap tekenen wat hij volplakt met stickers van auto's en treinen is hier ook altijd leuk.
Nieuwe favoriet zijn de maxi strijkkralen van HAMA. Goed voor de fijne motoriek ook :D

Grote kartonnen doos is hier laatst beschilderd. Het werd een poppenkast volgens O.
Nou prima, van een doos een poppenkast maken lukt prima. Bij de kringloop wat poppen gevonden en gaan.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_137061377

O+
  zondag 23 februari 2014 @ 19:24:22 #125
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_137061590
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 19:20 schreef Tally het volgende:
[ afbeelding ]

O+
Ohw wat lief O+ , en wat een mooie krullen zeg O+

Trouwens als we in het bos gaan wandelen nemen we altijd bladeren en nootjes en kleine takjes mee. Zodra die droog zijn gaan we zo opplakken.
Ik heb van die lijmstiften gekocht bij de action (niet van die soort prittdingen maar vloeibare lijm die hij er makkelijk uit kan knijpen) , kan hij het helemaal zelf doen.
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')