Dat is goed om te weten ik zal het onthouden!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
De voorgaande jaren was dat altijd rond april.
Rayen heeft dat ook meerdere keren gehad. Geen andere luier maar knalrode billen waarvan de huid iets leek opgezet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Welterusten!
Zelfde merk, zelfde luier. Kan op zich ook iets anders zijn, maar geen idee wat.
Nu een luierbroekje aan.
Dot heeft denk ik vooral jeuk, die krabde zich bijna open. Ik heb er hormoonzalf (tegen haar gebruikelijke eczeem) opgesmeerd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Rayen heeft dat ook meerdere keren gehad. Geen andere luier maar knalrode billen waarvan de huid iets leek opgezet.
Hij had er pijn aan, maar geen jeuk.
Wij kregen een ontstoken exceem creme. Het ging niet vanzelf weg.
De laatste keer dat hij het had, midden in de nacht, huilde hij van de pijn. De HAP adviseerde toen een hele hele dikke laag sudocreme erop te smeren.
Heel raar, het begint ook niet met eerst een beetje rood of zo.
Eerst is er gewoon niks te zien, en ineens een paar uur later kan het er knalrood uitzien.
Ik weet niet of je vandaag thuis bent maar misschien toch proberen alleen een onderbroekje aan te doen en het potje gewoon dicht bij haar in de kamer zetten. Gewoon kijken wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef Vanyel het volgende:
Alles wel nat, maar we hadden er dus die onderlegger onder dus de matras is droog gebleven en het knappe kind heeft ook haar dekbed droog weten te houden.
Ik had gehoopt dat ze met het vooruitzicht van geen luier wel op potje of wc wilde, maar dat leverde alleen krijsen op, dus dat hebben we toch maar laten schieten.
Precies dat jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:24 schreef Mevr_Mus het volgende:
Whaha AnoukIk vind peuters zo leuk, heerlijk topic dit.
"Vroeger" lurkte ik hier vaak omdat ik deze leeftijd zo leuk vind... En nu heb ik dus zelf een heuse peuter die geen moment stil is, alles wat hij ziet en denkt wordt hardop uitgesproken... En het kind ziet en denkt veel
Spannend! Maar het scheelt wel hè, dat je ze er nu op voor kunt bereiden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef Kyara het volgende:
Veel plezier CS!
Wij gaan morgen een nachtje weg en dan komen de oma's hier oppassen. Ik ben benieuwd hoe M dat oppakt. Denk wel goed omdat we het hem nu uit kunnen leggen.
Die van mij loopt graag over de strepen van het zebrapad. Ook dan kom je niet op tijd aan de overkantquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:07 schreef Kyara het volgende:
wat knap van S!
Volgens mij zijn jongetjes sowieso wat langzamer dan meisjes....
Snel doen inderdaad.... vooral nu hij steeds meer zelf loopt..... Ik moest hem laatst bijna meesleuren om nog op tijd aan de overkant van de weg te komen bij zo'n stoplicht. Meneer vond het zo fascinerend dat hij midden op de weg met open mond naar het groene mannetje stond te kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |