ik zette ff snel de stream aan...is dit Eefje de Visser? ik vind het nog wel vermakelijk eigenlijkquote:
jokkebrok!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef ddx het volgende:
Ja 3 uur lang Eefje.
Als goedmaker donderdag 3u lang Michiel
quote:
Eenschquote:
Zeer eens.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:01 schreef Zaktabak het volgende:
Elke keer als Giel weer een "Olympische Spelen" mix maakt sterft er een hondje.
Altijd weer die kutKane met die kanjerquote's erin. "wieeeeeeeeee aaaaaaarrrrrr!!".
Ga weg
Twee keer Coldplay binnen 1,5 uurquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Coldplay wordt zo vaak gedraaid, dat ik het bijna leuk ga vinden.
Manmanmanquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Twee keer Coldplay binnen 1,5 uur.
Geniaalquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:00 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6585708/ba536844![]()
![]()
De baas der bazenquote:
Dat is toch gewoon absurd.quote:Wednesday 19-02-2014 11:25 Bastille Laura Palmer
Wednesday 19-02-2014 08:15 Bastille Things We Lost In The Fire
Wednesday 19-02-2014 02:41 Bastille Things We Lost In The Fire
Tuesday 18-02-2014 21:32 Bastille Things We Lost In The Fire
Tuesday 18-02-2014 16:42 Bastille Things We Lost In The Fire
Tuesday 18-02-2014 06:20 Bastille Things We Lost In The Fire
Monday 17-02-2014 13:06 Bastille Things We Lost In The Fire
Monday 17-02-2014 11:40 Bastille Laura Palmer
Sunday 16-02-2014 23:54 Bastille Things We Lost In The Fire
Sunday 16-02-2014 18:23 Bastille Things We Lost In The Fire
Saturday 15-02-2014 15:46 Bastille Things We Lost In The Fire
Saturday 15-02-2014 12:04 Bastille Things We Lost In The Fire
Friday 14-02-2014 21:22 Bastille Things We Lost In The Fire
Friday 07-02-2014 13:27 Bastille Things We Lost In The Fire
Friday 07-02-2014 08:18 Bastille Things We Lost In The Fire
Friday 07-02-2014 03:04 Bastille Things We Lost In The Fire
Thursday 06-02-2014 18:07 Bastille Things We Lost In The Fire
Thursday 06-02-2014 13:41 Bastille Pompeii
Thursday 06-02-2014 05:28 Bastille Pompeii
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe van Bastille. Godverdomme.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je mag je Fotoboek wel eens updatenof ben je nog steeds actief op Hyves
?
Pics van jouw kont.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan iemand mij een schop onder de kont geven dat ik iets moet gaan doen?
SC doet dat wel. Met z'n derde been.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan iemand mij een schop onder de kont geven dat ik iets moet gaan doen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Zo makkelijk ben ik niet hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
SC doet dat wel. Met z'n derde been.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik niet hoor![]()
Verder: Wat Bronson zegt, dan be"paal" ik daarna wat ik ga doen
Zie foto in spoiler.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik niet hoor![]()
Verder: Wat Bronson zegt, dan be"paal" ik daarna wat ik ga doen
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Mhaw. Tegenvaller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb beter gezien...sorryquote:
quote:
Hadden jullie wat anders verwacht van een muis?quote:
ik wacht wel op de bikinifoto's uit het zonnige Portugal...quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie wat anders verwacht van een muis?
Denken dat die er komenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik wacht wel op de bikinifoto's uit het zonnige Portugal...
quote:
Je kan toch wel een foto maken van je eigen heuvel (venusheuvel)?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik post altijd foto's van het landschap enzo, niet van mij in het landschap. Ik wil de thuiskijker niet het plezier afnemen van het mooie landschap.
Er komt hoogstens een foto voorbij van mij voor een boom of dat ik een boom knuffel.
omdat moeilijk een van mijn middelste namen is, samen met ingewikkeld, eigenwijs en chaos.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan toch wel een foto maken van je eigen heuvel (venusheuvel)?
Waarom doe je zo moeilijk
Chaosquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
omdat moeilijk een van mijn middelste namen is, samen met ingewikkeld, eigenwijs en chaos.
Ik ben van sommige versies niet zo'n fan.quote:
gvdquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben van sommige versies niet zo'n fan.
ga je een bikini maken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Over 1,5 week weggaan en waar kom ik mee thuis? Juist een lapje stof om iets leuks van te maken. Wanneer? Weet ik veel, ik heb geen tijd.
Ik en mijn verslaving
Vrouwen
Dus dát ga je in Portugal doenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Seks op een tropisch strand met een cocktail in de hand
Wie heeft er nou handen vrij tijdens de seks.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Seksquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wie heeft er nou handen vrij tijdens de seks.
Dat sowieso!quote:
Die cocktail moet je zelf even shaken he, dat weet jequote:Op woensdag 19 februari 2014 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik niet!quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wie heeft er nou handen vrij tijdens de seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik niet!Oversharing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
©Roel_Jewelquote:
There ain't such a thing as oversharingquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las overharsingquote:
Nogmaals: Ain't such a thing as "overharsing"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nogmaals: Ain't such a thing as "overharsing"Veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Een nieuw album van Coldplay ik kan niet wachten. Jammer dat ik de nieuwe single als MH moet missen.
Oh nee. Ik zou je ticket annuleren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Een nieuw album van Coldplay ik kan niet wachten. Jammer dat ik de nieuwe single als MH moet missen.
Inderdaad!quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh nee. Ik zou je ticket annuleren.
Ik had dan m'n auto in de vangrail gehangen om maar niet naar Duitsland te hoeven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad!
Het is dat ik ook gister naar Duitsland moest van m'n werk, maar ik heb echt m'n best gedaan thuis te blijven om GBTTZ bij Giel te kunnen horengemist helaas
Derde keer CP vandaag?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
Violet HillEen goed nummer van Coldplay
![]()
4equote:
Ja. Ik dacht dat we CP wel gehad hadden in de zeroes week, maar schijnbaar nog niet genoeg.quote:
Cuntriequote:Op woensdag 19 februari 2014 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gehersenspoeld zijn door Coldplay
wat is cuntrie? Een nieuwe band ofzo?quote:
Haterquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Flikker nou eens op met dat Timber
Luister naar Hank Williams III - Dick in Dixiequote:
#Tinderquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:43 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Flikker nou eens op met dat Timber
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Luister naar Hank Williams III - Dick in Dixie
"I'm here to put the dick in dixie, and the "cunt" back in "cuntry"
Carnavalquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
#Tinder
"Ik was alleen, maar ik had Tinder
Sprak met haar af, een mooie meid
Voordat ik het wist, zat ik al in d'r
Ik kon van alles bij haar kwijt"![]()
Heb je het broodje klopworst al eens geproefd? Met witte saus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:40 schreef MarijeH het volgende:
Broodje kroket![]()
Ik eet weleens een broodje met bakworst.
Dit Carnavalsmuziek noemenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
#Tinder
"Ik was alleen, maar ik had Tinder
Sprak met haar af, een mooie meid
Voordat ik het wist, zat ik al in d'r
Ik kon van alles bij haar kwijt"![]()
Geef toe. Het is wel een geniale tekst.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit Carnavalsmuziek noemen. Mensen, doe es niet.
Ik vind het meer een goede après skihit voor 1 seizoenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit Carnavalsmuziek noemen. Mensen, doe es niet.
zoon of dochter trouwens?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het meer een goede après skihit voor 1 seizoen
Eerst even de resultaten van de DNA-test afwachten, dan zien we wel verderquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je het broodje klopworst al eens geproefd? Met witte saus.
Hmja, helaas komt die herrie hier in 040 ook tijdens carnaval voorbij...quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het meer een goede après skihit voor 1 seizoen
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je het broodje klopworst al eens geproefd? Met witte saus.
Tja, veel carnavalshits doen het ook goed tijdens de après skiquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, helaas komt die herrie hier in 040 ook tijdens carnaval voorbij....
Ben dit jaar ook weer in 040 met carnavalquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, helaas komt die herrie hier in 040 ook tijdens carnaval voorbij....
En al jarenquote:
En dan dat lachje erachteraanquote:
Carnavalquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ben dit jaar ook weer in 040 met carnaval
Voor een dagje per jaar is het geweldigquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Carnaval
Succes met vasten, hè.
Oh, wacht.
Opgelostquote:
quote:
Wel kruiTvat trouwensquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Opgelost
(en tevens mee eensch)
Oh jaquote:
Ik ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja
Ik zeg maar even dat ik er overheen gelezen heb
Oreganovat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maar wat nou als er oregano in het vat zit?
De shaslick schotel was een beetje verkeerd gevallen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
Wolfje?
Explosievenvondst in Delftse flat
Dat kan gebeuren iddquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De shaslick schotel was een beetje verkeerd gevallen.
Daar zou je toch meteen bovenop duikenquote:
Je snapt hetquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar zou je toch meteen bovenop duiken
TR gemacht wegens zonder toestemming doorplaatsen van een filmpje van mijn Facebook. Ik had het gewoon naar mijn zinquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
TR gemacht wegens zonder toestemming doorplaatsen van een filmpje van mijn Facebook. Ik had het gewoon naar mijn zin![]()
Zie onze posts dan maar als complimentquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
TR gemacht wegens zonder toestemming doorplaatsen van een filmpje van mijn Facebook. Ik had het gewoon naar mijn zin![]()
Godverdomme Minthy, weet ik niet eens dat jij heet bent (alhoewel de boezem het had kunnen verradenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan zou het erg stil zijn op de radio...quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De eindregie is zelfs geheel wegbezuinigd, al iets van een jaar geleden.
Nee hoor, de DJ's doen nu alles zelf.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan zou het erg stil zijn op de radio...
Echt niet, Claudia roept altijd hulp in van Jelmer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, de DJ's doen nu alles zelf.
Nee er is meer op de automatische piloot gekomen.... de eindregie bestaat nog gewoon... alleen zijn de poppetjes er niet meer...quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, de DJ's doen nu alles zelf.
Sirolf is een baasquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:29 schreef minthy het volgende:
Denken dat Sirolf dat soort zaken niet weet
Denken dat ik er geen ervaring mee heb....quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:29 schreef minthy het volgende:
Denken dat Sirolf dat soort zaken niet weet
Denken dat je er meer van weet dan Sirolf ...quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Denken dat ik er geen ervaring mee heb....
Geen idee in welke tak van sport hij werkzaam is..quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Denken dat je er meer van weet dan Sirolf ...
Hij werkt erquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Denken dat ik er geen ervaring mee heb....
Hij werkt bij 3FM.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Geen idee in welke tak van sport hij werkzaam is..maar ik stond in de kinderwagen al in een studio schat...
Oh dan mag ik hem tot een indirecte collega rekenen...quote:
Het doet me denken aan een liedje...quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij wordt al genoeg in z'n kont gelikt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Het doet me denken aan een liedje...
Ander (minder schunnig) onderwerp; ik reed vanmiddag achter de WobWobWaggel aan en moest gelijk aan je denkenquote:
kekke moves!quote:
In dat geval: Aangenaam!quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh dan mag ik hem tot een indirecte collega rekenen...
"Dat ze moeten likken enzo"quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Het doet me denken aan een liedje...
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ander (minder schunnig) onderwerp; ik reed vanmiddag achter de WobWobWaggel aan en moest gelijk aan je denken
kak, nu zit ik weer de rest vd avond baggeraudities te kijkenquote:
wat is in vredesnaam de wobwobwaggel???quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ander (minder schunnig) onderwerp; ik reed vanmiddag achter de WobWobWaggel aan en moest gelijk aan je denken
Dat weten wij welquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat is in vredesnaam de wobwobwaggel???
quote:
Een zelfverzonnen iets, het lijkt op gangnamstyle. Alleen voor mensen met een dikke kontquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat is in vredesnaam de wobwobwaggel???
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak, nu zit ik weer de rest vd avond baggeraudities te kijken
twerken dus?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Een zelfverzonnen iets, het lijkt op gangnamstyle. Alleen voor mensen met een dikke kont
Kliekjesgedrag!quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Een zelfverzonnen iets, het lijkt op gangnamstyle. Alleen voor mensen met een dikke kont
Daar doe ik niet aan!quote:
och, een welgevormde bips vind ik niet zo'n probleem. kan ik mn flesje Shandy kwijt als we gaan tongenquote:
Nou nou nou. Wat een ongure taal!quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, een welgevormde bips vind ik niet zo'n probleem. kan ik mn flesje Shandy kwijt als we gaan tongen
Uh...okquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben een billenman, ben voor goedgevormde en aanwezige billen, maar dikke, uit verhouding zijnde billen... sorry
quote:
Nou...quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan!![]()
Bovendien heeft El Pino geen dikke kont
Ik voel me niet aangesproken hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben een billenman, ben voor goedgevormde en aanwezige billen, maar dikke, uit verhouding zijnde billen... sorry
LEPDENS?quote:
tikkie uit proportie maar ik zou mijn paarsgepunte spermaspeer er wel tussen manoevreren als ik op vogels zou vallen...quote:
En daar gaat het omquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken hoor
Bovendien matchen ze prima met de boobers, zelfs nu er ruim 20kg minder aan mij zit
Ik voel me aangesproken!quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen dat jouw tieten veel groter zijn dan jouw kontquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jouw tieten veel groter zijn dan jouw kont
Ik zit mij te bedenken hoe ik mij laat inpakken door Pablo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:54 schreef SilentChaos het volgende:
Over goedgevormde billen gesproken, waar is Muis? Al aan het inpakken voor Juanes?
Oh echt? Ik zal ook eens inschakelen, kan wel wat muziekjes gebruikenquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:59 schreef Zaktabak het volgende:
Roos draait de hele avond al van die kanjermuziek.
Denk dat Pablo meer aan uitpakken denktquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit mij te bedenken hoe ik mij laat inpakken door Pablo.
Francisco??quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit mij te bedenken hoe ik mij laat inpakken door Pablo.
Slaap lekkerquote:
Boa noite!quote:
trusten! en droom maar lekker van Pablio, Antonio en Christiano!quote:
gebeurd ook met veel serious talents....Audio Adam en Milkbar om er maar 2 te noemen. tijdje talent en daarna hoor je er zelden meer wat van. en als het al gedraaid wordt in incourante uren....quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom worden dit soort artiesten wel altijd bij Giel uitgenodigd, maar daarna nooit meer gedraaid?
Bazentrack/muziek
Klopt, maar waarom blijven die baggerbands als GBTTZ enzo dan wel achterquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gebeurd ook met veel serious talents....Audio Adam en Milkbar om er maar 2 te noemen. tijdje talent en daarna hoor je er zelden meer wat van. en als het al gedraaid wordt in incourante uren....
Ik zag vandaag een epische bubble ass in een leggingquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ja, morgen weer sportenquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een epische bubble ass in een legging
godverdegodver![]()
![]()
geen idee, tijdgeest? sowieso: waarom scoort de ene gitaarband wel en de andere niet? juiste moment, juiste plaats is voor mijn gevoel belangrijk. even heel stom gezegd: als The Beatles net een week later de studio in waren gegaan had misschien niemand ze ooit gehoord...quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom blijven die baggerbands als GBTTZ enzo dan wel achter
Mijn lief zei: "Die is volgens mij haar rokje vergeten aan te doen"quote:
Idd, genoeg mensen die dachten dat The Beatles nooit wat zou worden ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, tijdgeest? sowieso: waarom scoort de ene gitaarband wel en de andere niet? juiste moment, juiste plaats is voor mijn gevoel belangrijk. even heel stom gezegd: als The Beatles net een week later de studio in waren gegaan had misschien niemand ze ooit gehoord...
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn lief zei: "Die is volgens mij haar rokje vergeten aan te doen"
en toen zei jij: Nee, ze geeft jou het goede voorbeeld! met je prachtbips.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn lief zei: "Die is volgens mij haar rokje vergeten aan te doen"
Getting therequote:Op woensdag 19 februari 2014 23:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, genoeg mensen die dachten dat The Beatles nooit wat zou worden ook![]()
[..]![]()
Ben je nou al verhuisd? Dan kunnen we de zwarte ruiter onveilig maken
Nee, ik stond hersenloos kwijlend naar die reet te kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en toen zei jij: Nee, ze geeft jou het goede voorbeeld! met je prachtbips.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Getting there
[..]
Nee, ik stond hersenloos kwijlend naar die reet te kijken
Als een baas #yolo
ik denk dat je lijkt op die gamerdude uit southpark. die WoWkoning.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
!
Muis, stel je er niet teveel bij voor.
Dalijk heb je al die goddelijke Juaninhos en zulks om je heen
Niet zo denigrerend naar jezelfquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
!
Muis, stel je er niet teveel bij voor.
Dalijk heb je al die goddelijke Juaninhos en zulks om je heen
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat je lijkt op die gamerdude uit southpark. die WoWkoning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |