Nee volledig A maar ben in de auto ook begonnen in een suzuki alto dus waarom op de motor niet op iets lichts ?quote:Op zondag 13 april 2014 23:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ha, ik heb zo'n baby Ninja.Ga je voor A2 rijbewijs dan?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 april 2014 17:21 schreef Cobratjuh het volgende:
Wohoooo vanmiddag geslaagd voor de AVD dus ook ik krijg een lijntje er bij op het rijbewijs![]()
ik pas volgende week donderdagquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:26 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik mag vandaag m'n nieuwe rijbewijs ophalen.
Dat had ik ook, daarom heb ik toch maar een spoedaanvraag gedaan. Dat betekent dat ik dit weekend al motor kan rijden.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:44 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
ik pas volgende week donderdagomdat goede vrijdag en pasen er tussen en gemeente Losser is niet zo snel....
Feli'squote:Op maandag 14 april 2014 17:21 schreef Cobratjuh het volgende:
Wohoooo vanmiddag geslaagd voor de AVD dus ook ik krijg een lijntje er bij op het rijbewijs![]()
PTA / De 9e Motorrijders New/Oldbierit! 19-04-2014 Apeldoorn #22quote:Op woensdag 16 april 2014 12:59 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Dat had ik ook, daarom heb ik toch maar een spoedaanvraag gedaan. Dat betekent dat ik dit weekend al motor kan rijden.
Ouch.. geen ledematen onder de motor hopelijk? En wat gebeurde er? Af laten slaan?quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vandaag omgekukeld tijdens de langzame slalom
Kan pijnlijk zijn ja.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nee gelukkig niet, het ging zo langzaam dat ik al mijn rechterbeen op de grond had voordat de motor de grond raakte. Ik ging te wijd, maar probeerde het toch nog door m'n stuur te snel om te gooien, dus daardoor raakte ik uit balansquote:Op vrijdag 18 april 2014 14:49 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ouch.. geen ledematen onder de motor hopelijk? En wat gebeurde er? Af laten slaan?
Is ook zo. Heb alle verrichtingen nu gedaan en heb met die loopoefening nog wel het meeste moeitequote:Op vrijdag 18 april 2014 15:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Kan pijnlijk zijn ja.Het is "gelukkig maar" de lesmotor. Goede moed erin houden.
Kan gebeuren. Ik ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik ben daar een beetje te onhandig voorquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:08 schreef Amoeba het volgende:
Lopen vind ik juist het simpelste. Ff zwaar, mjah, moet kunnen. Langzame slalom, langzame halve draai en achtjes maken.
Ik weeg 50 kg. Dus dan kan jij het zeker.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik ben daar een beetje te onhandig voor
Had het gezien maar kwam net te vroeg. Heb gistermiddag net mn eerste motor gekocht!quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
PTA / De 9e Motorrijders New/Oldbierit! 19-04-2014 Apeldoorn #22
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |