abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:11:16 #61
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_137456089
Dat laatste is volgens mij alleen bij autotheorie. Ik had het 1,5 jaar geleden bij de motor in ieder geval niet.
Bedankt Hans.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:30:05 #62
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137456874
Als ik jou zo hoor koekjestrommel, dan ga jij je er op verkijken.

Het zijn vooral de motorspecifieke dingen die anders zijn, en ik raad je aan om er in elk geval even goed voor te gaan zitten.

Anders voorspel ik jou nu alvast dat je gaat zakken als een baksteen.

Ben er zelf aardig lang mee bezig geweest, en presteerde het nog om op het randje te slagen.

(Nee ik ben geen norm, wel een indicatie ;-) )
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_137456890
Gevaarherkenning bestaat inderdaad niet voor de motor.
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:45:14 #64
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137457488
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:30 schreef Nero22 het volgende:
Gevaarherkenning bestaat inderdaad niet voor de motor.
Plaats op de weg, niet hier op rijden, niet daar op rijden, niet zus niet zo.. etc.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_137459165
Ik denk ook dat ik ga falen hoor, maar ik ga het toch lekker proberen :6

Net een mooien torrent met 1400 motorrijlesvragen gevonden, dit wordt nog heel veel die irritante stem horen.

[ Bericht 26% gewijzigd door koekjestrommel1 op 06-03-2014 22:23:52 ]
pi_137507655
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik denk ook dat ik ga falen hoor, maar ik ga het toch lekker proberen :6

Net een mooien torrent met 1400 motorrijlesvragen gevonden, dit wordt nog heel veel die irritante stem horen.
Met behulp van die torrent had ik toen mijn theorie in een keer gehaald. Gewoon logisch nadenken en antwoorden geven dat ze willen horen. Succes iig. ^O^
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_137515420
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 09:06 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Met behulp van die torrent had ik toen mijn theorie in een keer gehaald. Gewoon logisch nadenken en antwoorden geven dat ze willen horen. Succes iig. ^O^
Heb je verder nog andere middelen gebruikt of was dat het al? Ik schrijf nu de vragen op die ik niet logisch vind, en maak die later nog een keer. Tevens, kun je exact dezelfde vragen als in de torrent verwachten?

Gister trouwens ook mijn eerste motorrijles gehad, was echt supertof. Mocht direct de normale weg op met een yamaha xj6 die geen begrenzing had. Echt ziek hoe veel vermogen zo'n ding heeft. We hebben vooral een mooi rondje in de omgeving gereden, en dat ging eigenlijk heel redelijk.

[ Bericht 14% gewijzigd door koekjestrommel1 op 08-03-2014 18:37:21 ]
pi_137525558
Dat was 't. Had ze niet eens allemaal gedaan. Weet niet meer of ze lijken op de examenvragen, is nu bijna 2 jaar geleden.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  maandag 10 maart 2014 @ 20:08:48 #69
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_137592741
Afgelopen woensdag geslaagd voor mijn AVD *O* *O*

Zaterdag een proefritje op een Street triple R en een Kawasaki Z800 :D
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_137594890
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:08 schreef OuweBaas het volgende:
Afgelopen woensdag geslaagd voor mijn AVD *O* *O*

Zaterdag een proefritje op een Street triple R en een Kawasaki Z800 :D
Gefeli. :D

Zag het al ergens anders staan ja. Gave brommerts!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nero22 op 10-03-2014 20:57:52 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 10 maart 2014 @ 21:30:17 #71
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_137597406
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:51 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Gefeli. :D

Zag het al ergens anders staan ja. Gave brommerts!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet naar gekeken, thanks iig :) ziet er ook goed uit !
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_137657870
Theorie gehaald, 46/50 goed. Best netjes gezien de 6 dagen in welke ik me voor kon bereiden :D.

Zaterdag weer rijles, deze keer slalommen enzo ;).
pi_137659404
Gefeliciteerd! *O* *O*

Ik heb gisteren mijn rijbewijs opgehaald. Zaterdag maar eens een aantal proefritjes maken.
Maar met de hoeveelheid motoren die te koop staat wordt het er niet makkelijker op....
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:53:44 #74
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137671281
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:58 schreef Scheringa het volgende:
Gefeliciteerd! *O* *O*

Ik heb gisteren mijn rijbewijs opgehaald. Zaterdag maar eens een aantal proefritjes maken.
Maar met de hoeveelheid motoren die te koop staat wordt het er niet makkelijker op....
Je had al een motor op het oog toch?
YouTube
pi_137683494
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je had al een motor op het oog toch?
Ja dat had ik. Die motor was vlak voor ik moest afrijden verkocht. Nu dus maar verder kijken, maar ik merk dat wij een beetje de zelfde smaak hebben qua motoren... Eerst een Z750(R) en nu kijken we allebij naar een GSF 650 S.. haha
pi_137686945
Gefeliciteerd voor alle geslaagden.

Gisteren de koop van een motor afgerond: Honda CBR 600 F3.
Voel me al helemaal op mijn gemak met rijden (drie weken mijn rijbewijs :P ).

Nu denk ik toch maar eens wat vaker de motorforums op FOK in de gaten houden.
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
pi_137687018
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:51 schreef White__Tiger het volgende:
Gefeliciteerd voor alle geslaagden.

Gisteren de koop van een motor afgerond: Honda CBR 600 F3.
Voel me al helemaal op mijn gemak met rijden (drie weken mijn rijbewijs :P ).

Nu denk ik toch maar eens wat vaker de motorforums op FOK in de gaten houden.
Nice ^O^

Deze al gevonden? PTA / Motorclub topic #1150: Ambulance abonnementen
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:15:05 #78
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137687696
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:43 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Ja dat had ik. Die motor was vlak voor ik moest afrijden verkocht. Nu dus maar verder kijken, maar ik merk dat wij een beetje de zelfde smaak hebben qua motoren... Eerst een Z750(R) en nu kijken we allebij naar een GSF 650 S.. haha
Ik ben echt heel benieuwd hoe jij een proefrit op zo'n ding gaat ervaren.

Er staan 3 erg mooie te koop, en ik weet bijna zeker dat ik de motor ga aanschaffen waar ik gister op proefgereden heb. Denk dat alles namelijk een kwestie van wennen is.
YouTube
pi_137728260
Ik zie dit topic nu pas! :-)
Gisteren geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Gozer voor mij is niet geslaagd en wilde de examinator aanvliegen. :X Gelukkig zag mijn instructeur de bui hangen en had zijn motorsleutels afgepakt. Maar goed ook, hij zei tegen mij dat hij er mee weg wilde rijden. Wat 'n sukkel. :')

Bij het afrijden (bij CBR Schelluinen trouwens) liepen we naar buiten, vroeg kenteken te lezen en daarna waar je bij de motor op moest letten voor je wegrijdt. Ik wilde die BRAVO opsomming langsgaan, maar bij 'Banden..' was het goed en mocht ik opstappen.
Via provinciale weg de snelweg op en zo'n 800 meter voor de afslag die ik moest nemen, reed rits vrachtwagens. Die ben ik met 140 km/u gepasseerd (je mocht daar 100), want anders moest ik me er tussen positioneren.
Van de snelweg af in Noordeloos binnenstad gereden en daarna nog een stuk slingerweggetjes. Dus veel links/rechts slingeren en wisselen met je positie op de weg zodat je zo veel mogelijk zicht hebt.

Uiteindelijk kwamen we terug bij CBR, kreeg ik gelijk een hand en een 'GEFELICITEERD' *O* . En hij vond dat ik heel goed reed en was heel erg blij met dat snelweg deel. *O* :D

Ik heb helemaal geen Stop&Go moeten doen, was echt gewoon een lekker ritje. Gozer (stond buiten nog af te koelen) was not amused dat ik wel geslaagd was. _O-

Nu maar eens op zoek naar een motorfietsje! :Y
pi_137790205
Meldt zich*

Mailtje is de deur uit. Heb een geldig rijbewijs B,
wil nu gaan lessen voor A2. Dat examen voertuigbeheersing kan ik afleggen zonder theorie, dus daar is niet zo'n haast bij.

Binnenkort intake en dan begint ook hier het feest. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')