Plaats op de weg, niet hier op rijden, niet daar op rijden, niet zus niet zo.. etc.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:30 schreef Nero22 het volgende:
Gevaarherkenning bestaat inderdaad niet voor de motor.
Met behulp van die torrent had ik toen mijn theorie in een keer gehaald. Gewoon logisch nadenken en antwoorden geven dat ze willen horen. Succes iig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik denk ook dat ik ga falen hoor, maar ik ga het toch lekker proberen
Net een mooien torrent met 1400 motorrijlesvragen gevonden, dit wordt nog heel veel die irritante stem horen.
Heb je verder nog andere middelen gebruikt of was dat het al? Ik schrijf nu de vragen op die ik niet logisch vind, en maak die later nog een keer. Tevens, kun je exact dezelfde vragen als in de torrent verwachten?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:06 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Met behulp van die torrent had ik toen mijn theorie in een keer gehaald. Gewoon logisch nadenken en antwoorden geven dat ze willen horen. Succes iig.
Gefeli.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:08 schreef OuweBaas het volgende:
Afgelopen woensdag geslaagd voor mijn AVD![]()
![]()
Zaterdag een proefritje op een Street triple R en een Kawasaki Z800
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Nero22 op 10-03-2014 20:57:52 ]It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:51 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Gefeli.
Zag het al ergens anders staan ja. Gave brommerts!Nog niet naar gekeken, thanks iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er ook goed uit !
"My dream is to know why my nightmares never cease"
Je had al een motor op het oog toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:58 schreef Scheringa het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Ik heb gisteren mijn rijbewijs opgehaald. Zaterdag maar eens een aantal proefritjes maken.
Maar met de hoeveelheid motoren die te koop staat wordt het er niet makkelijker op....
Ja dat had ik. Die motor was vlak voor ik moest afrijden verkocht. Nu dus maar verder kijken, maar ik merk dat wij een beetje de zelfde smaak hebben qua motoren... Eerst een Z750(R) en nu kijken we allebij naar een GSF 650 S.. hahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je had al een motor op het oog toch?
Nicequote:Op donderdag 13 maart 2014 10:51 schreef White__Tiger het volgende:
Gefeliciteerd voor alle geslaagden.
Gisteren de koop van een motor afgerond: Honda CBR 600 F3.
Voel me al helemaal op mijn gemak met rijden (drie weken mijn rijbewijs).
Nu denk ik toch maar eens wat vaker de motorforums op FOK in de gaten houden.
Ik ben echt heel benieuwd hoe jij een proefrit op zo'n ding gaat ervaren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:43 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ja dat had ik. Die motor was vlak voor ik moest afrijden verkocht. Nu dus maar verder kijken, maar ik merk dat wij een beetje de zelfde smaak hebben qua motoren... Eerst een Z750(R) en nu kijken we allebij naar een GSF 650 S.. haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |