Situatie: uitvoegstrook, motorrijder rijdt aan linkerzijde van pijl tussen pijl en blokmarkering in. Links naast motorrijder rijdt een auto op de doorgaande snelweg.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:28 schreef Amoeba het volgende:
Maar de examenvragen van het CBR zijn altijd eenduidig volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat je het AVD examen bedoelt, maar in ieder geval gefeliciteerd en veel veilige kilometers toegewenst!quote:Op woensdag 23 april 2014 20:24 schreef JaFFe het volgende:
Vandaag AVB examen gehad. Ik vond het niet de beste rit ooit maar bij het CBR waren ze tevreden. Volgende week mijn rijbewijs ophalen en op zoek naar een leuke beginnersmotor.
Klopt ik heb een typefout gemaakt.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:23 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het AVD examen bedoelt, maar in ieder geval gefeliciteerd en veel veilige kilometers toegewenst!
Op zaterdag? Kan dat?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:14 schreef Tocadisco het volgende:
Ik heb morgen mijn theorie![]()
Gelukkig wel vandaag AVB gehaald (bijna de halve draai naar rechts nog verneukt).
Oh sorry zeg dat ik na een lange week een keer een foutje maakquote:
Dankequote:Op vrijdag 25 april 2014 19:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ekte bazen hebben 3 foutgefeliciteerd!
In uitzonderlijke omstandigheden. Volgens mij hebben ze het een paar jaar geleden (toen winters wel nog koud waren) gedaan toen ze door het aantal uitgestelde examens nogal een flinke achterstand hadden opgelopen, maar normaal doen ze daar niet aan.quote:
Ervaring leert dat als je eenmaal die proefles hebt gedaan, je meteen verkocht bent en het zo snel mogelijk wil halen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:37 schreef RichardHammond het volgende:
Aanstaande vrijdag een in-take/proefles en daarna waarschijnlijk beginnen.Wilde al eens kijken bij de rijschool voor een indruk en nu zag ik toevallig dat ze een actie hadden. Dus maar eens werk van gemaakt. Ben benieuwd wat er van gaat komen.
Echt genieten man.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:41 schreef Bromfiets het volgende:
Deze Bromfiets wordt binnenkort een Motorfiets, want ik ga morgen beginnen met lessen
Zonder enige moeite spuit dat apparaat er vandoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:25 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Echt genieten man.![]()
Vandaag de in-take/proefles gehad en White_Tiger heeft zeker gelijk. Ook direct maar besloten om te gaan beginnen en a.s. woensdag heb ik dan mijn eerste 'echte' rijles. Wel leuk dat ik dan zelfstandig op de motor naar het terrein mag rijden. Moest vandaag eerst achterop zodat we naar een parkeerplaats konden rijden. Daar een beetje uitleg gehad, maar niet echt iets nieuws gehoord. Dus maar snel gaan zitten op het wegrijden te oefenen. Dat ging erg makkelijk en daarom maar direct het schakelen geoefend, ook geen probleem. Wegrijden op een motor is veel makkelijker dan op een schakelbrommer, want je hebt gewoon meer koppel en vermogen. Echt een chill gevoel. Besloten om remoefeningen te oefenen en die allemaal gedaan. Verder bochtjes gemaakt.
Echt geniaal hoe een motor wegspuit bij een beetje gas en bij een brommer geef je volgas en je komt nog steeds nauwelijks van je plek. Moest net al flink lachen omdat mijn scooter nu opeens imbeciel traag is.![]()
Motorrijden is echt genieten en ben nu helemaal verkocht.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Theorie gehaald![]()
Blij dat ik daarvan af ben
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Ener-G het volgende:
En ook de AVD in de pocket! Nu nog tijd vinden wanneer ik langs het gemeentehuis kan..
Welke regio?quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ook maar eens meelezen hier. Aan het ori๋nteren welke rijschool en/of pakket te nemen om binnenkort te beginnen
Ah, nee, geen idee in dat geval.quote:
Ik weet niet of jij Delft erg uit de buurt vind, maar ik ben erg tevreden over verkeersschool Noordzee Delft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |