quote:Nieuw in de programmering van de NOS rond de Olympische Spelen zijn het uitzendtijdstip, het format én het presentatieduo van het dagelijkse avondprogramma NOS Studio Sportwinter. Henry Schut en co-host Erben Wennemars debuteren in Sotsji als presentatieduo van het avondprogramma.
Uitzending op primetime
Het is ook voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een superevenement primetime wordt uitgezonden. De hoofdrolspelers van de wedstrijden van elke dag zitten aan het einde van de sportdag aan tafel bij Schut en Wennemars. Het duo ontvangt daar iedere avond sporters, coaches en andere gasten. Onder meer olympisch kampioenen Epke Zonderland en Marianne Vos, de in Rusland woonachtige mediamagnaat Derk Sauer en Erica Terpstra hebben hun komst al toegezegd. Tijdens de Spelen komt NOS Studio Sportwinter uit een eigen studio naast het Holland House in Sotsji.
Ik niet, maar ik ben dan ook geen fan van de man.quote:
Nauwelijks. Ondanks dat Mart ook wel zijn charme had.quote:
Voor de Avondetappe jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nauwelijks. Ondanks dat Mart ook wel zijn charme had.
Nee. Nu worden eindelijk geen sporters en zelfs hele sporten meer afgekraakt door de presentator. Een verademing!quote:
Henry voldoet, maar er zit verder niet veel kraak of smaak aan.quote:
Ik geen minuut, heeft mooie tv gemaakt, maar voorbij de houdbaarheidsdatumquote:
Ook bij vlagen bij de Spelen, maar Henry is een stuk beter. Bij de avondetappe kan Mart nog wel net.quote:
Nee. Geen moer aan, daarom kijken we massaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:03 schreef Wilskracht het volgende:
Nog nooit gezien dit programma is het wat?
De avondetappe is zo uitgesproken Mart, dat ze daar eigenlijk een heel nieuw format voor moeten bedenken. Denk dat dat met iemand anders heel erg tegenvalt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook bij vlagen bij de Spelen, maar Henry is een stuk beter. Bij de avondetappe kan Mart nog wel net.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Geen moer aan, daarom kijken we massaal.
Dat wordt dan een wat zakelijker programma. Eigenlijk zoals nu, maar dan tijdens de Tour.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
De avondetappe is zo uitgesproken Mart, dat ze daar eigenlijk een heel nieuw format voor moeten bedenken. Denk dat dat met iemand anders heel erg tegenvalt.
Ik niet kijk liever naar sport.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Geen moer aan, daarom kijken we massaal.
Om te zeiken idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
alhoewel, bij DWDD is dat wel een beetje de norm geworden.
Zeiken op alles wat beweegt, ik zou DWDD nooit kijken zonder het FOK! topic.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
alhoewel, bij DWDD is dat wel een beetje de norm geworden.
Je bedoeld dat je liever naar voetbal kijkt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:06 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik niet kijk liever naar sport.
Ja, heerlijk om je dag mee af te sluitenquote:
Dat heb ik bij de Rijdende rechter, dat overigens over een kwartiertje begint.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeiken op alles wat beweegt, ik zou DWDD nooit kijken zonder het FOK! topic.
Nee winterspelen gekeken na mijn werk alles opgenomen van 15.30 tot 19.45.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je liever naar voetbal kijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |