Kim wat een droom

wel mooi!
Bolletje; ik heb slechte ogen, draag lenzen, en scheer dus altijd al op gevoel. Soms ziet het er idd niet uit maar dat is net zo goed als ik niet zwanger ben

Gewoon vaak overal overheen gaan en dan heb ik alles wel, ik zie later wel hoe het eruit ziet
Met mn dochter voelde ik echt wel heel veel druk (had wel een ruggenprik) toen ze hadden gevoeld en ik VO had; mocht toen al een beetje meepersen, was wel heel fijn. na een half uurtje kwamen ze kijken en mocht ik echt actief gaan persen.
Het is ook zo'n oerdrang. Kan me niet voorstellen dat je zoiets weg moet puffen. Moest dat op het einde ook eventjes doen, ging echt totaal niet voor mn gevoel
Burdie op het moment zelf boeit dat je echt niet hoor, idd, hoe je er bij ligt en wat je evt aan hebt!

Dyre lekker op tijd naar bed gaan hoor! Dat posten hier komt wel weer ws

Met een week of 12 moet dat wat beter worden idd
Fijn dat alles goed was!

Gateway gefeliciteerd met jullie dochter!!
Nog even een

voor het verlof van Nikki!
En zijn er ook niet heel wat mijlpalen vandaag?
ik weet alleen echt niet meer wie

Ik ben zelf 25 weken

(foto in buikentopic)
Ben echt heel blij. Voor mn gevoel gaat het steeds wat sneller. Soms ben ik het wel zat. Alhoewel het best aardig gaat, zoveel last heb ik niet van mn bekken en harde buiken valt ook wel mee.
Jammere alleen dat dochter gister een hele dag en vandaag halve dag naar gastouder is, maar uitslapen van mijn kant, ho maar

Ook gewoon wakker liggen 's nachts enzo

begint dat voorbereiden op de gebroken nachten nu al?!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥