quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mee eens hoor, zouden de talentvolle spelers van nu eens bij mogen stilstaan. Al denk ik dat Ruiz het nooit zou halen, van Chadli heb ik altijd het idee gehad dat zijn lichaam ook niet geschikt is voor topsport, en Luuk heeft gewoon optimaal gepresteerd van de vleugelspelers.
Maar waar ik vooral op doel is dat Twente het steeds wel een transferbedrag weet te vangen wat de spelers niet waarmaken, ik ben benieuwd of andere clubs dat ook eens in gaan zien. Liverpool zal in ieder geval wel de laatste zijn die dat doorheeft
Vind ik ook weer een overschatte speler. Begrijp me niet verkeerd, voor Nederlandse begrippen een geweldige speler hoor, absoluut een van de toppers van de competitie, maar ook alweer 25. Hij kan wel een stap hogerop aan denk ik, maar in de subtop van Engeland zie ik hem al niet slagen bijvoorbeeld. Ik verwacht sowieso dat zijn volgende club verlies op hem gaat maken, door hem voor pakweg 12 binnen te halen en voor 7 door te verkopen ofzo. Portugal zou voor hem wel een verstandige stap zijn denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die grote zakken geld verlichten de pijn wel ja. Ben benieuwd voor welk bedrag Tadic straks weggaat.
Het is geen doelpunten machine, maar hij zet wel alles en iedereen vrij voor de goal.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vind ik ook weer een overschatte speler. Begrijp me niet verkeerd, voor Nederlandse begrippen een geweldige speler hoor, absoluut een van de toppers van de competitie, maar ook alweer 25. Hij kan wel een stap hogerop aan denk ik, maar in de subtop van Engeland zie ik hem al niet slagen bijvoorbeeld. Ik verwacht sowieso dat zijn volgende club verlies op hem gaat maken, door hem voor pakweg 12 binnen te halen en voor 7 door te verkopen ofzo. Portugal zou voor hem wel een verstandige stap zijn denk ik.
11 doelpunten (en 11 assists) in 23 wedstrijden zijn schitterende statistieken hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is geen doelpunten machine, maar hij zet wel alles en iedereen vrij voor de goal.
Het is dat we Luc in de spits hebben staan, anders had hij misschien al wel het dubbele aantal assists gehad.
Maar sowieso is Gutiérrez ons geheime wapen, die wordt ook zwaar onderschat in de media. Je hoort ze nauwelijks over hem.
Alle penalties ook héquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
11 doelpunten (en 11 assists) in 23 wedstrijden zijn schitterende statistieken hoor.
Een insider.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax is nooit concreet geweest.
Bron: Tadic.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zoek op waar Ajax concreet is dan?
Sja..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:59 schreef Ties02 het volgende:
Sowieso uit Vriezenveen komen en voor Ajax zijn! Support your local
Half 11 was te vroeg ja?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:00 schreef Ties02 het volgende:
Verslapen trouwens voor de training
Maar was ook gezellig zonder mij zag ik
Is toch logisch dat Ajax de betere talenten van de Eredivisie vraagt of ze interesse hebben om bij Ajax te spelen? Dat wil niet zeggen dat ze hem echt wilden hebben.quote:
Net wakkerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Half 11 was te vroeg ja?
Er waren overigens ongeveer 2000 man. Toch mooi.![]()
Waar maken die Ajacieden zich zo druk over? Zal heus niet de eerste of laatste keer zijn dat Ajax wordt afgetroefd door Twente.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch logisch dat Ajax de betere talenten van de Eredivisie vraagt of ze interesse hebben om bij Ajax te spelen? Dat wil niet zeggen dat ze hem echt wilden hebben.
Maak ik me druk? Ik leg gewoon even uit hoe de voetbal wereld werkt maar als jij dat als druk maken ziet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waar maken die Ajacieden zich zo druk over. Zal heus niet de eerste of laatste keer zijn dat Ajax wordt afgetroefd door Twente.
Achterhaalde onzinquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:59 schreef Ties02 het volgende:
Trademark van een successupporter.quote:
Hahaha, nog zo een die denkt dat als je het uitspreekt er magisch wat aan je mentaliteit verandertquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net wakker
Maar mooi werk, hopelijk hebben die jongens nu ook door dat we er vol voor moeten gaan (zullen Ajax vast ook hebben gezien donderdag). In tegenstelling tot Jansen die het maar niet wil uitspreken.
Man jullie stadion zit vol met successupporters dus ik begrijp je punt nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Trademark van een successupporter.
Of denk je dat al die PSV'ers uit Schubbekutteveen voor Eindhoven juichen omdat het shirt zo mooi is?
Lopen alle 30.000 al vanaf het Diekman mee hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Man jullie stadion zit vol met successupporters dus ik begrijp je punt niet
Kloptquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:16 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Lopen alle 30.000 al vanaf het Diekman mee hoor.
Dit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:16 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Yeah rightquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:16 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Nou neequote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:14 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Hahaha, nog zo een die denkt dat als je het uitspreekt er magisch wat aan je mentaliteit verandert.
Diekmanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:16 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Op een ander forum al wat over gepost, maar het heeft met mentale training te maken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou nee
Maar van dat terughoudende gedoe steeds word ik ook een beetje moe
quote:Neuh, het is een vorm van mentale training. Je aandacht bij het hier en nu houden. Voor het zo goed mogelijk presteren is het totaal niet relevant om te roepen dat je kampioen wilt worden. Juist integendeel, je wilt dat je spelers zich focussen op wat ze kunnen beïnvloeden, dat is de eerstvolgende handeling. Het bezig zijn met iets dat in de toekomst ligt leidt daar juist vanaf.
Chin noemt concentratie, Reardon noemt het in the zone komen, wat Beswick het noemt zou ik even weer op moeten zoeken. Het komt in principe allemaal op hetzelfde neer, je zoveel mogelijk bezig houden met je directe taak. Dat is te trainen, en dat begint er dus mee dat je ook daadwerkelijk alleen bezig bent met je directe taak. Denken aan kampioenschappen e.d. of zelfs maar de einduitslag van een wedstrijd leidt daarvan af.
Ik denk dat er hier verscheidene mensen het interview met de bondscoach van de ploegenachtervolging hebben gezien. Misschien wel een mooi voorbeeld van iemand uit een andere sport die min of meer hetzelfde probeert te bereiken.
Koops:
"Of wij voor goud gaan? Wij gaan voor de best mogelijke taakuitvoering."
Wat in zou houden dat ze goud zouden halen trouwens.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar sowieso is Gutiérrez ons geheime wapen, die wordt ook zwaar onderschat in de media. Je hoort ze nauwelijks over hem.
Daryl wéét.quote:Daryl Janmaat ontbrak gisteren op de training. De international is vader geworden van zoon Guti, maar morgen in de Grolsch Veste is hij er gewoon bij.
Twente en Feyenoord hand in hand Ajax naaien?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:58 schreef Iwanius het volgende:
He Tukkers. Wat wordt het? Winst thuis of toch een gelijkspel?
Bij Feyenoord oppert de achterban al op een verlies om vervolgens thuis de week daarop tegen Ajax punten te pakken. Niet dat ze daarmee iets opschieten maar dat kun je ze niet wijsmaken.
Flikker op manquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:51 schreef Shivo het volgende:
[..]
DiekmanIs het Arke Stadion toch wel een verbetering.
Rot op man kneus, ik was altijd al voor Ajax. Ook voor de opmars van een provincieclub als Twente. Ik ben niet zo'n achterlijke overloper. Daarbij hoor je als Vriezenvener eerder voor Heracles te zijn dan voor Twente als je het op die boeg gooit, wat klets je nu dan. Ik was een successupporter geweest als ik in dat ene jaar dat Twente succes had ineens voor Twente was geweest zoals 80% van de Twente supporters nu. Als er maar één club vol met successupporters zit dan is dat Twente met in mindere mate AZ.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:59 schreef Ties02 het volgende:
Ontken het maar, één van de meest zielloze clubs uit de Eredivisie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
80% van de huidige Twentesupporters bestaat uit successupporters? Rot op man
Ga d'r eem op inquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
80% van de huidige Twentesupporters bestaat uit successupporters? Rot op man
Hahaha het lef, we zijn snel gegroeid als club. Ook in supportersaantallen, dat daar wat gloryhunters bijzaten is logisch en dat ontken ik ook niet maar ik denk dat die wel pleite zijn na een 6e en een 8e plek. 80% is natuurlijk onzin.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ontken het maar, één van de meest zielloze clubs uit de Eredivisie.
Als je nooit Europees speelt dan zou ik inderdaad elke minuut mee willen maken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hahaha het lef, we zijn snel gegroeid als club. Ook in supportersaantallen, dat daar wat gloryhunters bijzaten is logisch en dat ontken ik ook niet maar ik denk dat die wel pleite zijn na een 6e en een 8e plek. 80% is natuurlijk onzin.
Je stadion zat nog voor een derde vol he donderdag, over successupport gesproken
Maar je moest natuurlijk ook weer helemaal terug naar Vriezenveen he ik begrijp het wel
Heb genoeg Europese wedstrijden meegemaakt hoor de laatste jaren, niks te klagen als provincieclubjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je nooit Europees speelt dan zou ik inderdaad elke minuut mee willen maken.
Ook mooi dat je er ook niets zinnigs tegenin te brengen hebt en dat je als zwaktebod maar denigrerend gaat doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je nooit Europees speelt dan zou ik inderdaad elke minuut mee willen maken.
Hebt ik wss vaker gezeten dat al die lui in dit topic bij elkaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ook mooi dat je er ook niets zinnigs tegenin te brengen hebt en dat je als zwaktebod maar denigrerend gaat doen.
Maar goed dat je niet bij Twente op de tribune staat ja
Verbaast me ook helemaal niets, op internet met een grote blafbek afgeven op Twente maar ondertussen lekker met de buurman lullen dat Twente een leuke club is en dat je er graag naar toe gaat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hebt ik wss vaker gezeten dat al die lui in dit topic bij elkaar.
Nee, wel een leuke reactie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Verbaast me ook helemaal niets, op internet met een grote blafbek afgeven op Twente maar ondertussen lekker met de buurman lullen dat Twente een leuke club is en dat je er graag naar toe gaat.
En dan af en toe weer lekker uit de hoogte kunnen doen omdat Ajax wint en Twente het laat liggen.
Fijne vent ben je.
Jij was zeker ook voor de Duitsers in 1988. Success supporter #1.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Rot op man kneus, ik was altijd al voor Ajax. Ook voor de opmars van een provincieclub als Twente. Ik ben niet zo'n achterlijke overloper. Daarbij hoor je als Vriezenvener eerder voor Heracles te zijn dan voor Twente als je het op die boeg gooit, wat klets je nu dan. Ik was een successupporter geweest als ik in dat ene jaar dat Twente succes had ineens voor Twente was geweest zoals 80% van de Twente supporters nu. Als er maar één club vol met successupporters zit dan is dat Twente met in mindere mate AZ.
ehh? Waar slaat dit op.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:29 schreef Shivo het volgende:
[..]
Jij was zeker ook voor de Duitsers in 1988. Success supporter #1.
Dit ja, heel wat kennissen die (een beetje) voor Ajax, Feyenoord of PSV waren tot vijf jaar geleden en nu opeens allemaal heel fanatiek FC Twente-supporter.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Rot op man kneus, ik was altijd al voor Ajax. Ook voor de opmars van een provincieclub als Twente. Ik ben niet zo'n achterlijke overloper. Daarbij hoor je als Vriezenvener eerder voor Heracles te zijn dan voor Twente als je het op die boeg gooit, wat klets je nu dan. Ik was een successupporter geweest als ik in dat ene jaar dat Twente succes had ineens voor Twente was geweest zoals 80% van de Twente supporters nu. Als er maar één club vol met successupporters zit dan is dat Twente met in mindere mate AZ.
Je bent niet goed in je achterlijke rotkop jij. Niemand die dat oppert, poeplul.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:58 schreef Iwanius het volgende:
He Tukkers. Wat wordt het? Winst thuis of toch een gelijkspel?
Bij Feyenoord oppert de achterban al op een verlies om vervolgens thuis de week daarop tegen Ajax punten te pakken. Niet dat ze daarmee iets opschieten maar dat kun je ze niet wijsmaken.
Ja ga er vooral op reageren..quote:Op zondag 23 februari 2014 11:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je bent niet goed in je achterlijke rotkop jij. Niemand die dat oppert, poeplul.
Treurig? Ik zou het prima vinden.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:18 schreef Tyron het volgende:
Het gaat een eitje worden voor jullie, heb gelezen in het Feyenoord topic dat ze expres willen verliezen. Heel treurig, maar waar.
quote:Op zondag 23 februari 2014 11:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je bent niet goed in je achterlijke rotkop jij. Niemand die dat oppert, poeplul.
Omdat je een successupportertje bent ja.quote:
Dit was pas de 4e keer. Op 25 wedstrijden valt dat toch best mee?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
en voor de zoveelste keer dit seizoen staan we binnen een kwartier achter![]()
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:30 schreef TwenteFC het volgende:
Matchday come on Twente!
[ afbeelding ]
Omdat Feyenoord inzakt na de 0-2.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:59 schreef Plasterk het volgende:
Waarom spelen we niet zo vanaf minuut 1??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |