wiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmm. Over meets gesproken. Ik moet dit weekend ook al meeten. Die sixpack gaat niet meer lukken voor deze spannende happening.
ik dacht dat jij enig kind wasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee daar is mijn broer niet in geïnteresseerd
Ik ben bang dat je me verslaat, hoe langer ik uitstel hoe meer tijd ik heb om te trainen.quote:
hahaha nee verre na nietquote:
En terecht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je me verslaat, hoe langer ik uitstel hoe meer tijd ik heb om te trainen.
Heb je volgende week vakantie?
Mooi. Ik niet, maar dan heb ik weinig les. We kunnen dan wel gaan karten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha nee verre na niet
[..]
En terecht.
Ja
Niet geen vakantie hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef LETMEIN het volgende:
Niet over 2 weken pas vakantie hebben
hokeuj!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi. Ik niet, maar dan heb ik weinig les. We kunnen dan wel gaan karten.
Ik ga nu voetbal kijken, dus ben van fok af, laten we het gesprek even via WA voortzetten.
DAG JUNGENS
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik schrok al wel een beetje eerlijk gezegd
misschien was je vergeten ofzo
sorry schatje
Waar zie je mij iemand uitschelden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uitschelden van andere forumleden. Dit mag niet.
'kneus' is een scheldwoordquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar zie je mij iemand uitschelden.
Mag niet. Moet je 18+ voor zijn. Daarentegen is enkel Toto.nl legaal in Nederland dus ga je gang.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:46 schreef xcachet het volgende:
Ik doe een voorspelling voor deze wedstrijd:
MAC 1 - 3 Barcelona
als ik deze uitslag goed heb open ik een unibet account
TVP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |