Oh.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.
Ik dicht voornamelijk over aardbeien.
Zo alleen als een overgebleven aardbei in een bakje. Een bakje waar hij ooit lief en leed deelde met zijn groen gemutste broeders en zusters.
Maar nu, alleen, alleen op de wereld gevangen binnen de gevangenismuren van plastic. Dit terwijl de seconden, minuten of zelfs dagen voor hem wegtikken.
Elke seconde langer alleen is er weer één verder in het verrottingproces. Een proces met één uitkomst... De prullenbak.
Alleen, zo alleen met als toekomstperspectief de prullenbak. Arme aardbei
uhigh?.jpgquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.
Ik dicht voornamelijk over aardbeien.
Zo alleen als een overgebleven aardbei in een bakje. Een bakje waar hij ooit lief en leed deelde met zijn groen gemutste broeders en zusters.
Maar nu, alleen, alleen op de wereld gevangen binnen de gevangenismuren van plastic. Dit terwijl de seconden, minuten of zelfs dagen voor hem wegtikken.
Elke seconde langer alleen is er weer één verder in het verrottingproces. Een proces met één uitkomst... De prullenbak.
Alleen, zo alleen met als toekomstperspectief de prullenbak. Arme aardbei
welkequote:
heyquote:
Nee. Ik doe niet aan blowen. Wel schrijf ik graag onzin. Mijn aantekeningen schoolschrift is zorgelijk.quote:
Herkenbaar, de hoeveel woorden in blokletters geschreven die niks met school te maken hebben in mijn schriften rijzen de pan uit. Hoewel dat dit jaar beter gaat, het is minder dan ooit. Daar staat dan ook tegenover dat ik minder dan ooit op school ben geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik doe niet aan blowen. Wel schrijf ik graag onzin. Mijn aantekeningen schoolschrift is zorgelijk.
Oja fuck, we hadden maandag gemoeten.quote:
Mijn laatste scriptie nam een gehele a4-bladzijde in beslagquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Herkenbaar, de hoeveel woorden in blokletters geschreven die niks met school te maken hebben in mijn schriften rijzen de pan uit. Hoewel dat dit jaar beter gaat, het is minder dan ooit. Daar staat dan ook tegenover dat ik minder dan ooit op school ben geweest.
je wilt gewoon niet hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oja fuck, we hadden maandag gemoeten.![]()
![]()
Ik ga toevallig vrijdag nog karten, maar dat is met een familielid. Ik ga even eten en kom hier zo op terug.
hoe moet ik dat gezien hebbenquote:
Ik heb het filmpje al 2x eerder gepost.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe moet ik dat gezien hebben
1. ik houd niet van 3fm
2. ik volg ze niet
3. kfjhskjhkwr
wanneer?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje al 2x eerder gepost.
begrijpelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
was daar ook wel weer uitgekeken toen c_a daar kwam
[..]
wanneer goan we nou karte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |