oh niet gezienquote:
kunnen we niet zaterdag in utrechtquote:
ik ken dr nietquote:
heeeeel verstandigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ken dr niet
ik wil dr niet kennen
omdat ik zaterdagavond naar ezelldorp ga, dus dan is het een beetje stom als we allebei zaterdag een treinticket moeten betalenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
kunnen we niet zaterdag in utrecht
ik ben daar dan vlakbij als ik met mijn vader mee rijd
vond het saai wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom niet meer
GEEN SPOILERS PLZ
Oh ja. Ook toen stond ik al achter je.quote:
oke dan ga ik in mijn eentje naar utrechtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat ik zaterdagavond naar ezelldorp ga, dus dan is het een beetje stom als we allebei zaterdag een treinticket moeten betalen![]()
doen wel een andere zaterdag
[..]
vond het saai worden
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat ik zaterdagavond naar ezelldorp ga, dus dan is het een beetje stom als we allebei zaterdag een treinticket moeten betalen![]()
doen wel een andere zaterdag
[..]
vond het saai worden
deze reclame is leukquote:
over paar weekjes kan toch ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan ga ik in mijn eentje naar utrecht
;s
dus?quote:
Ik wil wel met je gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Niemand wil de stad in of iets dergelijks. Waarom is mijn vakantie niet gelijk aan de rest van Zuid-Holland
Einde klacht
[..]
Oh ja. Ook toen stond ik al achter je.
Jeetje.
Moet het wel een goede serie zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
over paar weekjes kan toch ook
[..]
dus?
ja is goedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
over paar weekjes kan toch ook
[..]
dus?
Ik maak graag uitzonderingen en zou wat mij betreft over 18 minuten al in de trein kunnen zitten. Alleen maar vanwege jou.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zit toch in de ghetto van Groningen? Anders had ik het oprecht overwogen.
omg zooooo liefquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
deze reclame is leuk
ook leuk om alleen naar te luisteren
jij zit in verweggistanquote:
vond de eerste twee seizoenen wel tofquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet het wel een goede serie zijn.
in je uppie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is goed
8 maart ben ik in utrecht
voor open dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |