Die vind ik niet zo goed eerlijk gezegd.quote:
Ontwikkelt zich goed bij Vitesse. Is veel minder druistig ten opzichte van voorgaande seizoenen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die vind ik niet zo goed eerlijk gezegd.
Aanvallend sterk ja. Zet er een rechtsbuiten tegenover en hij doet niet meer mee.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:43 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Ontwikkelt zich goed bij Vitesse. Is veel minder druistig ten opzichte van voorgaande seizoenen.
Die vent heeft echt helemaal niks te zoeken bij Ajax.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:43 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Ontwikkelt zich goed bij Vitesse. Is veel minder druistig ten opzichte van voorgaande seizoenen.
Ik zie ook liever Boilesen. Maar als hij zo blessuregevoelig blijft moet er wel naar een vervanger worden gezocht. Achter Boilesen hebben we een 17-jarige omgeturnde centrale verdediger en een paar middenvelders. In de hoogste jeugd/Jong Ajax loopt ook geen fatsoenlijke vervanger rond.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die vent heeft echt helemaal niks te zoeken bij Ajax.
quote:De Boer: We moeten proberen ze van de roze wolk af te schoppen
Eerst dat homo's niet kunnen sporten, nu weer roze wolken...quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:25 schreef kurk_droog het volgende:
Gaan we nu weer allemaal namen droppen
[..]![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 19-02-2014 om 09:24:12Naast Klaassen hoopt #Ajax op snel akkoord met Veltman, Denswil, Van Rhijn, Vd Hart en op behoud Jaap Stam. Aldus Overmars in nieuwe #VI reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 19-02-2014 om 10:51:17Ook @RicardoKishna traint mee vandaag bij #Ajax http://t.co/pXhRQ6hCBW reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |