Oja, sinds 2011. Ik pas sinds 2004quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:52 schreef handboek het volgende:
[..]
Hoort um praten, flappie. Ik loop hier al langer rond dan jij.
Liever Riedewald linksback dan Poulsen op CVM.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:53 schreef Shreyas het volgende:
Het vervelende is vooral dat Riedewald misschien nog niet goed genoeg is voor linksback in Europa. Dan gaat Blind daar weer spelen en het middenveld met Poulsen is toch een stuk minder
Zlatan was gehaald als talent voor de aanval. Duarte is al 23 en gehaald voor een plek waar er al genoeg spelers rondlopen die een stuk beter zijn. Tot nog toe heeft hij alleen maar teleurgesteld.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zlatan voegde ook niets toe in zijn eerste seizoen bij Ajax. En zo zijn er nog veel meer.
Aankopen hebben het bij Ajax altijd moeilijk het eerste jaar.
Maar dat zal jij nooit snappen.
Stoere jongen hoor. Ga nou maar naar bed toe, morgenochtend moet je weer vroeg in de haven aan het werk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, sinds 2011. Ik pas sinds 2004
Het kan zomaar zijn dat hij al onder een ander account hier actief was.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, sinds 2011. Ik pas sinds 2004
Heb ik in principe ook, alleen Riedewald is wel kwetsbaar soms als linksback is gebleken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:53 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Liever Riedewald linksback dan Poulsen op CVM.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:55 schreef handboek het volgende:
[..]
Stoere jongen hoor. Ga nou maar naar bed toe, morgenochtend moet je weer vroeg in de haven aan het werk.
Maar jij mag datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het kan zomaar zijn dat hij al onder een ander account hier actief was.
Mensen uit 2004 noem ik ook newbies.
Poulsen is ook kwetsbaar, op een cruciale positie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb ik in principe ook, alleen Riedewald is wel kwetsbaar soms als linksback is gebleken.
Tja het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat die niet het lichaam van een topsporter heeft, en daar neig ik nu eerder naar. Het begint gewoon een structureel probleem te worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
19-01 PSV thuis - 90 minuten
22-01 Feyenoord thuis - 75 minuten
26-01 Go Ahead uit - 90 minuten
Gewoon weer te snel teveel belast. Als ze daar nou eens mee kappen dan komt het wel goed.
Ajacied zijn is toch juist heel veel schreeuwen, heel weinig kritiek leveren en iedereen die het niet met je eens is een hater noemen? Dan snap ik de verwarring wel. Feyenoorders - in ieder geval op fok - zijn veel constructiever bezig. Nu heeft Ajax de laatste tijd natuurlijk ook weinig te klagen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat als je als Ajacied realistisch bent, je door drie verschillende users in drie maanden tijd uitgemaakt wordt voor kakkerlak, PSV-fan, FC Twente-fan en Vitesse-fan. Maar goed ik lig er niet wakker van, misschien moeten users als jij alleen even die plaat voor je kop weghalen.
Ah, de hardcoriteit die u uitstraalt. Bijzonder aantrekkelijk en oude school.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het kan zomaar zijn dat hij al onder een ander account hier actief was.
Mensen uit 2004 noem ik ook newbies.
Wilde toch nog een wedstrijd meepakken dit seizoen, dus maar kaartje gekocht voor deze. Vak 112.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als alles volgens schema gaat, is Ajax v ADO (12:30 - 13 april 2013) de kampioenswedstrijd. Week daarna de bekerfinale.
Het beste wat Ajax OOIT is overkomenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:
'Wil zeker de halve finale halen'
Frank.
En Cruijffquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het beste wat Ajax OOIT is overkomen
Maar ook tijdens het 'gevecht' tussen Cruijf en Ten Have (quote:
Gewoon niet gemaakt voor topsport lijkt mequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
19-01 PSV thuis - 90 minuten
22-01 Feyenoord thuis - 75 minuten
26-01 Go Ahead uit - 90 minuten
Gewoon weer te snel teveel belast. Als ze daar nou eens mee kappen dan komt het wel goed.
Dat mag ook wel als je 6 á 8miljoen per jaar alleen al in de jeugdopleiding steekt (Zonder spelersalarissen meegerekend)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |