Ben geen fan van goaltune, maar Madness is wel goudquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, al jaren niet meer.
Madness is tof inderdaad maar een goaltune doen ze maar lekker in de provinciequote:Op donderdag 20 februari 2014 08:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ben geen fan van goaltune, maar Madness is wel goud![]()
Probeer ze ieder jaar wel een keer live te zien, vorig jaar voor naar Luxemburg moeten rijdenZe stellen nooit teleur.
ONE STEP BEYOOOOOOOND!!!
Bojan en Schone zakken dan in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:19 schreef Chase_Utley het volgende:
De Jong en Klaassen op het middenveld, dat gaat toch niet werken.
2 diepgaande middenvelders waardoor het gat op het middenveld veel te groot kan worden. Maar goed, ik laat mij graag verrassen.
3-1. Salzburg moet te doen zijn, zelfde instelling als tegen Barcelona en ze tikken die lui helemaal weg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:14 schreef Scorpie het volgende:
Gaat vanavond heel erg lastig worden jongens.
Liever de 0 houden, 2-0quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
3-1. Salzburg moet te doen zijn, zelfde instelling als tegen Barcelona en ze tikken die lui helemaal weg.
Liever helemaal wegtikken. 5-0quote:
Dat is ook goed maar er 5 maken tja hoe lang is dat geleden?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Liever helemaal wegtikken. 5-0En een Veltmannetje dan. 5-1
Ik haha. Mijn opa is een Ajacied en hij vroeg me mee.quote:
28 septemberquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook goed maar er 5 maken tja hoe lang is dat geleden?
Duidelijk EL. Anderzijds moet ik er niet aan denken dat dat walgelijke FC Twente kampioen wordtquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik haha. Mijn opa is een Ajacied en hij vroeg me mee.Frank de boer wint liever de EL dan dat hij kampioen wordt. Wat winnen jullie liever? Ik zou ook EL zeggen.
Kan ik me wel voorstellen al denk ik dat daar dit Ajax te licht voor is, deze ronde moet wel gehaald wordenquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik haha. Mijn opa is een Ajacied en hij vroeg me mee.Frank de boer wint liever de EL dan dat hij kampioen wordt. Wat winnen jullie liever? Ik zou ook EL zeggen.
4-4-2.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]![]()
Speelt Salzburg eigenlijk 4-4-2 of 4-3-3 ?
Ik ben bangquote:
Krijgen ook wel gigantisch veel ruimte. Standard heeft Europe League volledig laten lopen.quote:
why, toch duidelijk te zien dat het een bagger keeper is. wij hebben Jasper, dus alles komt goedquote:
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 20-02-2014 om 11:59:07Opvallend, gezien belangstelling van #Ajax: Zivkovic wisselt van zaakwaarnemer, nu bij Players United onder hoede van Sjaak Swart reageer retweet
Je moet hem nu halen wil je er nog een Ajax spits van maken, dat gaat hij bij Groningen niet leren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:59 schreef Heeinz het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 20-02-2014 om 11:59:07Opvallend, gezien belangstelling van #Ajax: Zivkovic wisselt van zaakwaarnemer, nu bij Players United onder hoede van Sjaak Swart reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |