twitter:marctimmermans twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 17:26:54Haha, is het NOC failliet? 30k delen ze uit voor goud, 20 voor zilver 15 voor brons. Lees dat ze hier geen verzekering voor hebben. reageer retweet
Dan geven ze maar wat minder. Een premie is een leuk extra.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:14 schreef Pino112 het volgende:
twitter:marctimmermans twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 17:26:54Haha, is het NOC failliet? 30k delen ze uit voor goud, 20 voor zilver 15 voor brons. Lees dat ze hier geen verzekering voor hebben. reageer retweet
Was vanochtend ook op de radio, was wat meer dan begrootquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:14 schreef Pino112 het volgende:
Die weet dat ze vanavond uit frustratie keihard uit elkaar wordt getrokkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Naomi denk nu al aan de sfeer in huis als straks Sven weer thuis is.
Die eerste ritten waren slaapverwekkend (denk ik, want ik ging maar een film kijken), maar die laatste twee... wow!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:46 schreef beantherio het volgende:
Tering zeg, ik ben de race nog aan het verwerken. Ik wil nooit meer horen dat een 10 km saai is.
En vooral dat zoveel verschillende schaatsers goud halen. Want een tweede medaille wordt minder beloond.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Was vanochtend ook op de radio, was wat meer dan begroot
Nee hij was niet goed genoeg vandaag, hij wist wat hij moest rijden en kon het niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ben overigens benieuwd hoe de rit verlopen zou zijn mochten Kramer en Bergsma in de slotrit tegen elkaar gereden hebben. Ik denk dat Kramer het goud er dan toch uitgesleept zou hebben.
De 10k is de mooiste afstand als het spannend is omdat het gedurende de rit kan veranderen, maar helaas stellen de andere landen de laatste jaren teleur.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die eerste ritten waren slaapverwekkend (denk ik, want ik ging maar een film kijken), maar die laatste twee... wow!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ben overigens benieuwd hoe de rit verlopen zou zijn mochten Kramer en Bergsma in de slotrit tegen elkaar gereden hebben. Ik denk dat Kramer het goud er dan toch uitgesleept zou hebben.
?quote:
Idd, dan zou het geen tijdrit, maar meer een tactische race zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
?
Een tegenstander fysiek of als in een tijd is nogal een verschil. Nog buiten het feit of zowel Bergsma als Kramer dan wel met hetzelfde schema in vergelijking met hun huidige race van start zouden zijn gegaan.
De Skobrev van drie/vier jaar geleden ja. Niet de Skobrev die deze OS niet vooruit te branden is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:20 schreef marcodej het volgende:
Met deze tijd van Bob had een Skobrev gewoon een medaille kunnen pakken.
Dat zei m'n huisgenoot ook al. Perfect toch, moeten ze maar niet zo laf zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:20 schreef marcodej het volgende:
Zeker de Noren hadden medailles kunnen pakken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:20 schreef marcodej het volgende:
Waardeloze race maar ik gun het hem wel, in Heerenveen heeft hij wel laten zien dat hij nog steeds goede tijden kan rijden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:45 schreef Ericr het volgende:
Bob gewoon 2 keer brons al met waardeloze races, wat een held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |