Heeft 'ie zeker gedaan, heel grappig want hij woonde echt vlakbij mij en we kwamen ook nog eens van oorsprong uit dezelfde regio. Klein wereldjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Succes vandaag, ik hoop dat Gerrit het je goed uitlegt. Ga ik wel vanuit.
Heb het al eens op een daldag mogen bezorgen. Met hangen en wurgen binnen de tijd gebleven welke twintig minuten minder was dan mijn snelste tijd op een piekdag voor die wijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Mag hopen dat wij de stempassen hier niet doen, want volgens de website vd gemeente komen ze vrijdag. Maar goed, zou niet de eerste keer zijn dat er een mailing voor alle inwoners op een daldag komt....
uit het stuk :quote:Op maandag 24 februari 2014 21:22 schreef gridjuh het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)ken-achter-1.4234556
uhm....
ze gaan de tijden wederom terugbrengen vernam ik in de wandelgang,kun je nog meer extra voor minder doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:35 schreef Deezertje het volgende:
Niemand iets over de kwartaal cijfers? Ze verwachten wederom forse krimp in de postmarkt... En gaan dat compenseren door de prijzen te verhogen!! Straks 1 euro per brief, lekker makkelijk voor de klant...
Daarom is het niet onverstandig, om nu al naar iets anders uit te kijken(het gros van de collega's gaat echt niet voor omgerekend 5 euro werken)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:57 schreef posje het volgende:
Ik kreeg zo'n mooie blauwe van de concurrent.... als ze de tijden nog meer terugbrengen kunnen we de de inkomsten straks opgeven als 'beroepssporters'.
Ik vrees dat je gelijk hebt. Toch jammer!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:52 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Daarom is het niet onverstandig, om nu al naar iets anders uit te kijken(het gros van de collega's gaat echt niet voor omgerekend 5 euro werken)
Bww levert al 11-1500 netto pm op,en dan kun je er nog zwart wat bij doen.
Binnen een jaar of 5 is het over met neerlands trots.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:35 schreef InekevB het volgende:
[..]
Heeft 'ie zeker gedaan, heel grappig want hij woonde echt vlakbij mij en we kwamen ook nog eens van oorsprong uit dezelfde regio. Klein wereldjePost lopen beviel me prima, gaat wel goedkomen zo
In het dorp waar ik loop heeft Sandd ze vandaag rond gebracht en dat was goed te zien,quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef VixenFromHell het volgende:
Gevraagd op twitter, Sandd gaat het doen hier. Toch wel jammer dat we zulke dingen kwijt raken aan de concurrent ja.
iedereen oproepen om te klagen over het bezorggedragquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
In het dorp waar ik loop heeft Sandd ze vandaag rond gebracht en dat was goed te zien,
een hele hoop van die stempassen staken half uit de bus.
Ja, gek is dat,quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
In het dorp waar ik loop heeft Sandd ze vandaag rond gebracht en dat was goed te zien,
een hele hoop van die stempassen staken half uit de bus.
Misschien dat het goedkoper is dan via PostNL? Ik bedoel... Er is altijd wel een ambtenaar die uit zijn neus zit te vreten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:09 schreef gelestipjes het volgende:
De gemeente hier heeft blijkbaar helemaal geen vertrouwen meer in postnl, stempassen bezorgden ze de afgelopen jaren al zelf maar nu hebben ze ook de bezorging van de kandidatenlijsten zelf gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |