komt goed...ik neem ook iemand meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:52 schreef VixenFromHell het volgende:
Succes gridjuh!
Hier was het maar een zeer matige dag, een vervelende foldercombi die voor erg veel frustratie zorgde. En de stripjes zaten er heel losjes omheen, waardoor 1 stapel folders op de grond viel toen ik die uit de tas haalde
En dikke/zware boekjes, dat blijft me toch wel tegenvallen hoor zo'n bundel van die dingen. Zo sterk ben ik niet
Maar wel droog
Maar wat is de bedoeling nou precies van het gesprek dan? Wat wil je er nu nog mee bereiken? Ze zijn niet verplicht je een contract te geven, ze zijn je ook geen uitleg verschuldigd, en het feit dat iemand anders wel een vast contract heeft gekregen, daar kun jij natuurlijk nog steeds geen rechten aan ontlenen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:24 schreef gridjuh het volgende:
[..]
komt goed...ik neem ook iemand mee
Dit gesprek komt vanuit de manager zelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:37 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar wat is de bedoeling nou precies van het gesprek dan? Wat wil je er nu nog mee bereiken? Ze zijn niet verplicht je een contract te geven, ze zijn je ook geen uitleg verschuldigd, en het feit dat iemand anders wel een vast contract heeft gekregen, daar kun jij natuurlijk nog steeds geen rechten aan ontlenen.
Het komt puur omdat de vaste krachten nauwelijks aan hun uren komen, anders was er nog wel meer mogelijk geweest dan nu.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ik de laatste tijd nog 'maar' twee soorten HAH op zaterdag heb.
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die van hun TC te horen hebben gekregen dat ze als zaterdagpostbode door de week bijna niet meer ingezet mogen worden? Ik vind het wel jammer omdat ik voorlopig twee dagen extra zou kunnen worden per week, maar dat mag nu nog maar alleen als noodgeval. Ik dacht juist fijn extra verlof voor volgend jaar te kunnen opbouwen op die manier maar goed...
je bent niet de enige, maar wat kun je er tegen doen? Als je TC je toch inzet terwijl anderen in de min staan krijgt hij van de manager op zijn kop.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja klopt, dat zei mijn TC ook. Maar toch vind ik het erg lame!
Das heel vreemd.. Want ik ga de komende twee maanden omdat ik vrij ben vd uni structureel elke dinsdag en donderdag extra werken, want dan was er altijd wel werkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ik de laatste tijd nog 'maar' twee soorten HAH op zaterdag heb.
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die van hun TC te horen hebben gekregen dat ze als zaterdagpostbode door de week bijna niet meer ingezet mogen worden? Ik vind het wel jammer omdat ik voorlopig twee dagen extra zou kunnen worden per week, maar dat mag nu nog maar alleen als noodgeval. Ik dacht juist fijn extra verlof voor volgend jaar te kunnen opbouwen op die manier maar goed...
Ze zijn bij mij in de regio bezig om het hele plaatje rond te krijgen wie ze waar gaan plaatsen als eind van het jaar alle vbl'en in gebruik genomen zijn. Dus het was wel even spannend of ik dit jaar nog wel nodig was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:22 schreef posje het volgende:
Proficiat dudOr! Was het spannend voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |