Waar heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:15 schreef Smack10 het volgende:
Ik dacht dat je aan het afvallen was dikke?
Nee; aarsgieren. (daar wil ik weleens een foto van zien).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:14 schreef Drakire het volgende:
Hoofd, schouders, smullers, gieren, tent gieren, tent?
de pun niet snappenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Nee; aarsgieren. (daar wil ik weleens een foto van zien).
Aarsgierenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Nee; aarsgieren. (daar wil ik weleens een foto van zien).
quote:
Hamburgers van de overpricedking dan. Die worden gewoon telkens weer in de magnetron geduwtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef oxy88 het volgende:
Smullers is echt niet weg te krijgen gewoon.. verhonger noh liever dan een sompige kip burger.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:54 schreef Plantagehouder het volgende:
kroketten zijn toch altijd een euro
Hier geen respect voor hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Hier geen respect voor hebbenRespect waarvoor precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel weer bakje mayo yoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef HenkBinkerbui het volgende:
Wie is de aasgier? Jij die huiltt om 30 cent of zij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |