Battlefield 4quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd Titanfall en Battlefield 4 zitten spelen.
Ik kan er geen reet van.
Vier schrijft men in een zin gewoon voluit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag 4 voorbeelden waaruit dit blijkt.
[..]
Niemand vindt je grappig.
KAKquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag 4 voorbeelden waaruit dit blijkt.
[..]
Niemand vindt je grappig.
Ik ben echt bizar slecht er in.quote:
Ik zou er ook wel 1 willen maar is kut als je op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee.
Gvd, ik wil weer een aquarium.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SUKKELquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
HE LET OP MIJN NINJAEDIT STOMMERDS
Doe eens normaal of ik spreek weer met je af op leiden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SUKKEL
Als je zo lang gaat als jij is het wel een probleem ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel 1 willen maar is kut als je op vakantie gaat.
Waardering moet je verdienen en volgens mij kan jij niet voetbalen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zoek het maar uit.
Ik ga weer naar de wielrennenslowchat waar ik wel word gewaardeerd.
Mijn posts worden de gehele winterspelen ook al zeer op prijs gesteld in het OWS-subforumquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zoek het maar uit.
Ik ga weer naar de wielrennenslowchat waar ik wel word gewaardeerd.
Stijn, je volgt schaatsen geef het gewoon toe debiel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zocht net naar een post van Littlerabbit in Sherlock, kom ik een foto van LR tegen..
[ afbeelding ]
Waz met jouw toetsenbord man
Uh, jawel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waardering moet je verdienen en volgens mij kan jij niet voetbalen.
Daar zal hij wel van ballen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waardering moet je verdienen en volgens mij kan jij niet voetbalen.
Oh leuk, zie je daar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn posts worden de gehele winterspelen ook al zeer op prijs gesteld in het OWS-subforum
Welke klasse speel je dan.quote:
Ik lees alleen meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn posts worden de gehele winterspelen ook al zeer op prijs gesteld in het OWS-subforum
[..]
Stijn, je volgt schaatsen geef het gewoon toe debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |