SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat alleen de Rasmussen-rel in 2007 bij die reeks in de buurt komtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De vorige keer leverde het een hoop topics op.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Mooie TV ook. Mag van mij nog wel eens gebeurenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
We zullen zien wat er gebeurd. Ergens hoop ik wel stiekem dat het nog eens gebeurd:p
![]()
![]()
Ik keek nog even naar het oude topic. En een paar minuten voordat het gebeurde was er deze post:quote:![]()
Inside job. Of Kemkers zit op FOK!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:36 schreef Wombcat het volgende:
Ik keek nog even naar het oude topic. En een paar minuten voordat het gebeurde was er deze post:
[..]Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
B natuurlijkquote:
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Wat een droeftoeters die Noren. Ga maar lekker naar huis, die eventuele medaille op de ploegenachtervolging is jullie niet gegund.![]()
Waarom kwalificeer je je dan? Het is niet alsof je nu pas de laatste weken ziet dat je kansloos bent
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Bokko faalt altijd
Trekt z'n ploeggenoten mee in z'n loserdomLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wat een gehuil, de tering. Huilden wij ook zo hard toen Kramer de 1500m oversloeg?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Als ze zaterdag een medaille winnen, dan was dit de juiste beslissing.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:38 schreef Drebbelman het volgende:
Winnen is belangrijker dan meedoen voor de Noren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |