SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Take2 op 18-02-2014 15:25:13 ]
Fixed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:13 schreef terrorsjaak het volgende:
Neem NOOIT een kort pittig kapsel
Denk dat je er alleen achterkomt door het het een keer te proberen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Take2 het volgende:
Een alternatief zou zijn om een schuine pony te knippen en de rest lang te laten groeien.
Heb m'n haar nu eigenlijk altijd in een staart omdat ik er niks mee kan en gek van word
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:18 schreef mstx het volgende:
Welke kleur wordt het? Brandweerrood, gifgroen of diephemelsblauw?
Van een sterrenkind.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:08 schreef Burdie het volgende:
Lekker praktisch kapsel
Zeker net bevallen?
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
Nee. Pittige korte kapsels moeten in 99% van de gevallen gemeden worden.
Wow.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:18 schreef mstx het volgende:
Welke kleur wordt het? Brandweerrood, gifgroen of diephemelsblauw?
asymmetrische boblijn met aan een kant langer andere kant korter? Zo kort als op je plaatjes staat bijna niemandquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Take2 het volgende:
Een alternatief zou zijn om een schuine pony te knippen en de rest lang te laten groeien.
Heb m'n haar nu eigenlijk altijd in een staart omdat ik er niks mee kan en gek van word
^^ dit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
asymmetrische boblijn met aan een kant langer andere kant korter? Zo kort als op je plaatjes staat bijna niemandga naar een goede kapper en laat je adviseren
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
Nee. Pittige korte kapsels moeten in 100% van de gevallen gemeden worden.
Ik heb als man zijnde ongeveer even lang haar, ik heb er alleen last van bij het sporten maar dan doe ik er een strik in of gebruik een sporthaarband.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:51 schreef Take2 het volgende:
@drakire, word er nogal gek van dus draag het bijna elke dag in een staart
Je kan binnen enkele dagen een persoonlijke bedankbrief van haar verwachten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:40 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Alleen deze vrouw mag een kort kapsel.
[ afbeelding ]
Dat is fantastisch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:21 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Je kan binnen enkele dagen een persoonlijke bedankbrief van haar verwachten.
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:25 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Dat is fantastisch.Hopelijk geeft ze haar telefoonnummer erbij, kunnen we lekker over de tel babbelen.
Ik vind juist kort haar mooi bij vrouwen. Mooier dan lang haar.quote:Ik weet dat de meeste mannen lang haar mooier vinden, maar dat is nu even niet de vraag
Helemaal mee eens..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind juist kort haar mooi bij vrouwen. Mooier dan lang haar.
Dan uiteraard wel een mooi kort kapsel, en geen maf gedoe met stekeltjes, of geen pony (sp?), of 'vlotte kleurtjes', of whatever.
Gewoon zoals Kate Winslet het ooit had, of Keira Knightley, etc etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |