Hier ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:01 schreef DukeJan het volgende:
Na al die reacties wil ik ook wel een PM'etje
Verschilt ook per regio denk ik, vandaag en morgen nog geen ritjes terwijl ik wel op beschikbaar sta. Maandag was ik de hele dag en toen heb ik maar een ritje gehad. Hopen op wat leuke ritten voor vrijdagquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:52 schreef BlackLining het volgende:
Bij AR is het juist idioot druk volgens mij. Ik heb morgen dicht staan aangezien ik de laatste twee dagen merk dat ik in slaap val in de auto, en da's nie veilig nie. Maar ik weet zeker dat als ik hem nu open gooi, binnen 10 minuten de telefoon gaat men minstens 3 ritten.
Mwa, ik woon in Den Bosch. Maar de laatste week heb ik elke keer een ritje richting omgeving Amsterdam, daar één of twee ritten in en rond de stad, en dan weer terugquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:22 schreef driekeerdrie het volgende:
Mijn eerste rit was Den Haag - Oosterhout in een Citroën C3. Prima auto was dat, aardig wat opties en niet de kleinste motor. Ben destijds ook eeuwig bezig geweest met dat formulier en in Oosterhout (de grote buiten Oosterhout zelf) kon ik het niet allemaal niet vinden.
[..]
Verschilt ook per regio denk ik, vandaag en morgen nog geen ritjes terwijl ik wel op beschikbaar sta. Maandag was ik de hele dag en toen heb ik maar een ritje gehad. Hopen op wat leuke ritten voor vrijdag
Welke regio zit jij?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:22 schreef driekeerdrie het volgende:
Mijn eerste rit was Den Haag - Oosterhout in een Citroën C3. Prima auto was dat, aardig wat opties en niet de kleinste motor. Ben destijds ook eeuwig bezig geweest met dat formulier en in Oosterhout (de grote buiten Oosterhout zelf) kon ik het niet allemaal niet vinden.
[..]
Verschilt ook per regio denk ik, vandaag en morgen nog geen ritjes terwijl ik wel op beschikbaar sta. Maandag was ik de hele dag en toen heb ik maar een ritje gehad. Hopen op wat leuke ritten voor vrijdag
Dan zal het wel rustig zijn in de randstad, of ze trekken veel andere hikers voorquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:29 schreef driekeerdrie het volgende:
Regio Den Haag, ik woon in Delft.
Ja ikke!!quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef RenaultSport het volgende:
Zijn er forummers hier die uit regio Arnhem/Apeldoorn/Deventer/Zwolle/Twente/Achterhoek komen en werken ipv het westen en noorden
Meh. Ik moet nog urendeclaraties gaan doenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is wel relaxed aan een baan nu, van half 9 tot kwart voor 5 op kantoor en als je dan thuis komt hoef je helemaal niks meer te doen
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens kreeg ik vorige week op mijn werk een aantal boetes binnen die gereden waren door onze bedrijfsbussen. 6 daarvan waren door dezelfde bus op dezelfde dag in dezelfde trajectcontrole gereden3 heen en 3 terug.
Ik weet niet wie die dag die bus mee had, maar dat zal nog een verrassing gaan worden voor diegene
Dikke boetes?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens kreeg ik vorige week op mijn werk een aantal boetes binnen die gereden waren door onze bedrijfsbussen. 6 daarvan waren door dezelfde bus op dezelfde dag in dezelfde trajectcontrole gereden3 heen en 3 terug.
Ik weet niet wie die dag die bus mee had, maar dat zal nog een verrassing gaan worden voor diegene
Naar Den Bosch. In een mercedes C-klasse, die had ik nog niet gehad dus kan ik nu ook afstrepen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:39 schreef RenaultSport het volgende:
Haha ja dat wist ik Snuggle![]()
Waar gaat de rit heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |