abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136898335
Eerste dag reed ik een Scenic en een Up, Groningen - Amsterdam en Rotterdam - Groningen.
De Up moest ik ophalen bij een bedrijf dat net failliet was, toen ik daar kwam namen mensen afscheid van elkaar. :{

Ik heb trouwens nog maar 1 busje gereden in 4/5 maanden tijd. 1 op 3 gaat voor mij dus niet op, haha.
pi_136898416
Ideaal toch :)
Leuke rit , lange afstanden en zo min mogelijk ov is het mooist natuurlijk .

Wanneer zijn de drukkere/rustigere periodes bij EW?
pi_136898570
Maandwissels.

Mwa die busjes, de laatste tijd is het bij mij ook 1:3. Eén personenwagen op drie busjes. Een fijne bus (Transit, Crafter, Vivaro O+) vind ik heerlijk, een skeere bus (Vito, Jumper :r) zijn ook echt meteen dramatisch..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:42:08 #204
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136898573
Eerste rit was een Q7 Houten-Hengelo
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:42:22 #205
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136898580
:+

[ Bericht 77% gewijzigd door Fiorano op 19-02-2014 17:43:13 (Jezelf quoten ipv wijzigen :') ) ]
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136899104
Lekkere binnenkomer, gelijk dikke bak : :p Heb 3maand geleden ook het voorrecht gehad om een 150 kilometer te mogen sturen in een Q7. Wat een dijk van een auto zeg :) King of the road, niet alleen bruut qua uiterlijk maar je rijd ook bijna iedereen zoek met die dikke diesel .
pi_136899425
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:01 schreef DukeJan het volgende:
Na al die reacties wil ik ook wel een PM'etje :)
Hier ook
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_136899428
Ik heb nog nooit iets van een SUV meegekregen :{

Mijn eerste rit was wel een mooie, in een Renault Mégane RS van Den Bosch naar Maastricht :7

Alleen die klant was niet thuis. Altijd feest zo op je eerste rit.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136899676
Mijn eerste rit was Den Haag - Oosterhout in een Citroën C3. Prima auto was dat, aardig wat opties en niet de kleinste motor. Ben destijds ook eeuwig bezig geweest met dat formulier en in Oosterhout (de grote buiten Oosterhout zelf) kon ik het niet allemaal niet vinden.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:52 schreef BlackLining het volgende:
Bij AR is het juist idioot druk volgens mij. Ik heb morgen dicht staan aangezien ik de laatste twee dagen merk dat ik in slaap val in de auto, en da's nie veilig nie. Maar ik weet zeker dat als ik hem nu open gooi, binnen 10 minuten de telefoon gaat men minstens 3 ritten.
Verschilt ook per regio denk ik, vandaag en morgen nog geen ritjes terwijl ik wel op beschikbaar sta. Maandag was ik de hele dag en toen heb ik maar een ritje gehad. Hopen op wat leuke ritten voor vrijdag :)
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_136899692
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:22 schreef driekeerdrie het volgende:
Mijn eerste rit was Den Haag - Oosterhout in een Citroën C3. Prima auto was dat, aardig wat opties en niet de kleinste motor. Ben destijds ook eeuwig bezig geweest met dat formulier en in Oosterhout (de grote buiten Oosterhout zelf) kon ik het niet allemaal niet vinden.

[..]

Verschilt ook per regio denk ik, vandaag en morgen nog geen ritjes terwijl ik wel op beschikbaar sta. Maandag was ik de hele dag en toen heb ik maar een ritje gehad. Hopen op wat leuke ritten voor vrijdag :)
Mwa, ik woon in Den Bosch. Maar de laatste week heb ik elke keer een ritje richting omgeving Amsterdam, daar één of twee ritten in en rond de stad, en dan weer terug

Edit: Ow, en ik eindig structureel in Meerkerk of Waalwijk :')

[ Bericht 6% gewijzigd door BlackLining op 19-02-2014 18:30:01 ]
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:26:25 #211
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136899766
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:22 schreef driekeerdrie het volgende:

[..]

Welke regio zit jij?
pi_136899850
Regio Den Haag, ik woon in Delft.
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_136899927
Zijn er forummers hier die uit regio Arnhem/Apeldoorn/Deventer/Zwolle/Twente/Achterhoek komen en werken ipv het westen en noorden :P
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:33:03 #214
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136899954
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:29 schreef driekeerdrie het volgende:
Regio Den Haag, ik woon in Delft.
Dan zal het wel rustig zijn in de randstad, of ze trekken veel andere hikers voor :(
pi_136900034
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef RenaultSport het volgende:
Zijn er forummers hier die uit regio Arnhem/Apeldoorn/Deventer/Zwolle/Twente/Achterhoek komen en werken ipv het westen en noorden :P
Ja ikke!! :P

Op dit moment in een volle mcdonalds. Rond 21:00 de klant weer ophalen, wachten duurt lang en ik moet rustig aan doen met mn telefoon accu. :'(
pi_136900133
Haha ja dat wist ik Snuggle :D
Waar gaat de rit heen?
pi_136900551
Ik heb een zitplaats in de ton sardientjes die straks naar Groningen tuft! :D Waarom laat iedereen kleine meisjes voorgaan? Stelletje idioten. Ik laat nooit iemand voorgaan. :') En dan met een zak chips en een slechte film m'n bed in hoor, dan maar een minnetje omdat ik m'n huiswerk niet heb. Ik ben helemaal kapot en ik moet morgen van negen tot vijf. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_136900660
Dat is wel relaxed aan een baan nu, van half 9 tot kwart voor 5 op kantoor en als je dan thuis komt hoef je helemaal niks meer te doen _O_
pi_136900934
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is wel relaxed aan een baan nu, van half 9 tot kwart voor 5 op kantoor en als je dan thuis komt hoef je helemaal niks meer te doen _O_
Meh. Ik moet nog urendeclaraties gaan doen :')

Trouwens, voor de AR'ers onder ons, die app waar ik mee bezig ben heeft ook een Chrome extensie die een knopje toevoegt :7 De functie van dat knopje mag u zelf raden *) Maar eer dat ding af is ben ik wel weken verder, want ik heb ooit eens een paar uurtje cursus gehad in programmeren, en daar moet ik het mee doen :') Dus het is steeds alles opzoeken, honderd dingen proberen, overal vragen, schiet niet echt op.. Maar we komen er wel.
pi_136902293
Nou ook wel benieuwd naar het PC verhaal :+ Wie stuurt hem me even>?
Nee.
pi_136902476
Overigens kreeg ik vorige week op mijn werk een aantal boetes binnen die gereden waren door onze bedrijfsbussen. 6 daarvan waren door dezelfde bus op dezelfde dag in dezelfde trajectcontrole gereden _O- 3 heen en 3 terug.

Ik weet niet wie die dag die bus mee had, maar dat zal nog een verrassing gaan worden voor diegene _O-
pi_136902660
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens kreeg ik vorige week op mijn werk een aantal boetes binnen die gereden waren door onze bedrijfsbussen. 6 daarvan waren door dezelfde bus op dezelfde dag in dezelfde trajectcontrole gereden _O- 3 heen en 3 terug.

Ik weet niet wie die dag die bus mee had, maar dat zal nog een verrassing gaan worden voor diegene _O-
:') _____________________________________ :|W
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:49:06 #223
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136902680
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef Irritatie100 het volgende:

Dikke boetes? :P
pi_136903157
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:49 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Dikke boetes? :P
Neuh, steeds 6-7 te hard. In totaal wel iets van 250 euro voor alle 6.
pi_136903296
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:39 schreef RenaultSport het volgende:
Haha ja dat wist ik Snuggle :D
Waar gaat de rit heen?
Naar Den Bosch. In een mercedes C-klasse, die had ik nog niet gehad dus kan ik nu ook afstrepen. :D
Overigens werd van tevoren aangegeven dat de klant rond 21:00 terug wil, maar nu al een bericht gekregen dat het zeker 22:30 wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')