quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:13 schreef RenaultSport het volgende:
Krijg je na je verjaardag automatisch meer loon of moet je hier achteraan?
Ik kan bevestigen dat ze dit zelf regelen. Ben onlangs verjaard, en dat is geheel automagisch (© by Sarasiquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:17 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik zit ook met die vraag, maar het lijkt me dat ze dat zelf regelen
Automagisch. Ik ging van 5.5 naar 6 euro per uur bij EW, nu ik 19 ben. Bruto en netto scheelt trouwens 0,065% aan WGA premie, maar je krijgt er ook weer per rit of per dag (?) een kleine onkostenvergoeding bij.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:13 schreef RenaultSport het volgende:
Krijg je na je verjaardag automatisch meer loon of moet je hier achteraan?
Zo heb ik de eerste keer geen idee gehad waar ze het over hadden. Kreeg opeens een laatste reminder, toen maar gebeld met de vraag wat ze nou willenquote:
Doe ik ook altijd. Meestal als ik zin heb tijdens het OV'en naar huis het autotransport invullen, mits dat nodig is natuurlijk. En dan als ik thuis kom gelijk de ritbonnen invullen, dan ben je er ook gelijk vanafquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:43 schreef Solidberg het volgende:
Kreeg in het begin nog wel reminders als je op zelfde dag autotransportformulier moest invullen, maar die krijg ik nu ook al niet meer. Mij maakt het niet uit aangezien ik de ritbonnen verstuur op dezelfde dag waarneer ik de rit gereden heb.
Tease maar lekker hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef RTS91 het volgende:
Gisteren toch wel het hoogtepunt van mijn PC carrière meegemaakt denk ik (info via PB)...
Morgen weer de gehele middag en avond: Utrecht - Den Haag - Eindhoven - Utrecht.
Vertel!!quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef RTS91 het volgende:
Gisteren toch wel het hoogtepunt van mijn PC carrière meegemaakt denk ik (info via PB)...
Morgen weer de gehele middag en avond: Utrecht - Den Haag - Eindhoven - Utrecht.
Niks geen PM nie!quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef RTS91 het volgende:
Hier had ik gisteren ook last van.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:20 schreef driekeerdrie het volgende:
In Meerkerk (eerste keer) kon ik t terrein niet vinden, erg handig om géén bord met A.. bij de ingang neer te zetten :p.
Doe PM doen dan!quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:16 schreef RTS91 het volgende:
Die staat er wel, maar is vrij klein en half omgewaaid en staat aan de kant waar je niet vandaan komt rijdenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:20 schreef driekeerdrie het volgende:
In Meerkerk (eerste keer) kon ik t terrein niet vinden, erg handig om géén bord met A.. bij de ingang neer te zetten :p.
Neequote:Op woensdag 19 februari 2014 13:23 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Niks geen PM nie!
Hier vetellen!
Haha, wow!quote:
Misschien kun je die vriend van je eens een keer lief aankijken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:09 schreef Sarasi het volgende:
Holy shit, jaloezie heerst!Doe mij ook maar zo'n rit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |