Ynske nomineren voor een ban?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:10 schreef Puala het volgende:
Klacht: ik sluit jij opent. Er gaat iets fout
Alletwee straf is een mooi compromissquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Op het nomineren staat een ban, dus nee dankje
Vind ik nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:13 schreef Uncle het volgende:
[..]
Alletwee straf is een mooi compromiss
kijk uit met wat je zegt he...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:13 schreef Uncle het volgende:
[..]
Alletwee straf is een mooi compromiss
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Vind ik niet![]()
Ik heb ooit een ban gehad, maar ik ben toch meer Fok verslaafd dan ik dacht
Nee ergens in 2010 nav een opmerking in SESquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef Ynske het volgende:
[..]was dat in de tijd van de F&F rel?
Een condoom.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:15 schreef Koelkastje het volgende:
Wat is een beter alternatief voor zo'n 'regenjasje'?
DAT WAS MIJN REACTIE!quote:
wat ga je doen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:15 schreef Koelkastje het volgende:
Wat is een beter alternatief voor zo'n 'regenjasje'?
oh boyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Regenjasje, condoom.. Ik kan wel een gok doen ^^
dan wil ik niet gaan gokkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Regenjasje, condoom.. Ik kan wel een gok doen ^^
quote:
Bij zoiets zou ik niet eens nadenken om te bezuinigen op een regenhoes. Of een alternatief proberen. Je camera is die bescherming echt meer dan waard.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:21 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Fotograferen bij zo'n Neonsplash feest.
Gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:21 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:21 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook naar ervaringen, wou weten of zo'n ding een avond je camera goed tegen die troep kan beschermen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij zoiets zou ik niet eens nadenken om te bezuinigen op een regenhoes. Of een alternatief proberen. Je camera is die bescherming echt meer dan waard.
Met natuurlijk.. Hihi..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:20 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
wat denk je met of zonder aanhangsel?
Ja, met een zo een box eromheen die duikers gebruiken, en een masker dragen, troep wil je niet inademenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:24 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook naar ervaringen, wou weten of zo'n ding een avond je camera goed tegen die troep kan beschermen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:24 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Rekeningen moeten betaald worden!
Het is niet van die poeder, het is zo'n feest met van die slappe waterverf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, met een zo een box eromheen die duikers gebruiken, en een masker dragen, troep wil je niet inademen
Die kan ik dan weer betalen als deze klant meer opdrachten gaat opleveren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:25 schreef Ynske het volgende:
[..]dit is vragen om een nieuwe rekening
Ik zou het alsnog niet doen denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:24 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook naar ervaringen, wou weten of zo'n ding een avond je camera goed tegen die troep kan beschermen.
De groots mogelijke troep. die je nergens meer uitkrijgtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:27 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Het is niet van die poeder, het is zo'n feest met van die slappe waterverf.
Nog ergerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:27 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Het is niet van die poeder, het is zo'n feest met van die slappe waterverf.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou het alsnog niet doen denk ik
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
De groots mogelijke troep. die je nergens meer uitkrijgt
Nu heb ik er geen zin meer inquote:
Zou ik ook niet hebben met die rotzooi ^^quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:32 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu heb ik er geen zin meer in!
eerlijk gezegd snap ik niet, dat je hier niet van te voren over nadenkt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:32 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu heb ik er geen zin meer in!
Nuclair Security Summit 2014.quote:
Ik dacht dat ik voor een avond gewoon zo'n rainsleeve over de camera trok en dat hij het dan wel 3 uurtjes droog hieldquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerlijk gezegd snap ik niet, dat je hier niet van te voren over nadenkt.
Screening hangt af van wat je moet gaan doen. Collega's leveren een ICT dienst, die hadden de AIVD over de vloerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nuclair Security Summit 2014.
Waar alle belangrijke mensen bij zijn. Obama enzo... in Den Haag, World Forum.
En straks vraagt heel Nederland zich af wie toch die donkere meneer is die naast xuryah staatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nuclair Security Summit 2014.
Waar alle belangrijke mensen bij zijn. Obama enzo... in Den Haag, World Forum.
Regen komt normaliter van boven. Die verf gooien naar je toe, altijd leuk, fotograafje pestenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:36 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik voor een avond gewoon zo'n rainsleeve over de camera trok en dat hij het dan wel 3 uurtjes droog hield!
Wow haha. Ze gaan volgens mij alleen kijken of ik ooit in aanraking ben gekomen met justitie. En dat ben ik niet, dus lijkt me geen probleemquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:40 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Screening hangt af van wat je moet gaan doen. Collega's leveren een ICT dienst, die hadden de AIVD over de vloer
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:41 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Regen komt normaliter van boven. Die verf gooien naar je toe, altijd leuk, fotograafje pesten![]()
Rainsleeve beschermt de voorkant van je lens niet en volgens mij ook de achterkant niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |