Zal mij een biet wezn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:07 schreef Twiitch het volgende:
NEE MIJN BIET ZIT AL IN EEN GLAS HAHAHAH
Duidelijk voorbeeld van natuurlijke selectiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mijn vader sprak vrijwel uitsluitend in dit soort afgezaagde one liners
Hij heeft zich wel nog voortgeplant, dus volgens mij niet echt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:09 schreef HalveZware het volgende:
Duidelijk voorbeeld van natuurlijke selectie
Heb je hem vermoord?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mijn vader sprak vrijwel uitsluitend in dit soort afgezaagde one liners
Ja, en daar is een Fok! mod uit ontstaan, dus je punt is?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel nog voortgeplant, dus volgens mij niet echt.
Ik heb anders ook nog zussen en een broer die helemaal geen mod zijn hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:11 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Ja, en daar is een Fok! mod uit ontstaan, dus je punt is?![]()
je pa was fout na de oorlog, jij modje,.... ik zie niet hoe daar een stijgende lijn in zit ?
pics van je zusjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik heb anders ook nog zussen en een broer die helemaal geen mod zijn hoor
Wat toevallig. Die van mij ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, hij ging vanzelf dood.
Oh ja, dat is ook zo'n afgezaagde one liner die nog niet in het topic stond, goed dat je die even noemt.quote:
Post je tettequote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo'n afgezaagde one liner die nog niet in het topic stond, goed dat je die even noemt.
Naarmate je ouder wordt, ga je steeds meer op je ouders lijken. Dus kijk maar uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Hij heeft zich wel nog voortgeplant, dus volgens mij niet echt.
Alleen op woensdag, want dan iets met de week doormidden zagen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |