quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:38 schreef heywoodu het volgende:
Haha, in de aankondiging voor de rest van het programma vanmiddag een fragmentje van eerder op de OS
"DAS IST DER HAMMER, DAS IST SENSATIONELL!1! Evi Sachenbacher-Stehle!!"
Soort Hautacam 1996 van het skiën, wat een idioot was datquote:
Mühlegg was briljant, ja. Evenals Lazutina, Tchepalova, Danilova, Hoffmann enzovoorts enzovoorts.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Soort Hautacam 1996 van het skiën, wat een idioot was dat![]()
Boel bekende namen ook die ik als "recente" volger nog kenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Soort Hautacam 1996 van het skiën, wat een idioot was dat![]()
Het beeld zal toen ongetwijfeld wel beter zijn geweest dan wat je op youtube zietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:39 schreef Leatherface het volgende:
Wat me trouwens opvalt wanneer je die beelden van bijvoorbeeld SLC 2002 terugziet, is hoe vaag de beeldkwaliteit was destijds. Ontzettend dof en korrelig, vergeleken bij die ultrascherpe televisieregistraties van nu. En dat was nog maar twaalf jaar geleden.
Is in twaalf jaar de techniek zo verbeterd? Heeft dat te maken met Ultra-HD van tegenwoordig of is dat de omzetting naar YouTube die dat doet?
Het is niet alleen YouTube trouwens. Als je op de site van de NOS beelden terugkijkt van bijvoorbeeld sportevenementen uit 2008 (zoek bijvoorbeeld maar eens op de WK afstanden van dat jaar) zie je hetzelfde. Is dat het converteren naar internet dat de resolutie slechter maakt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het beeld zal toen ongetwijfeld wel beter zijn geweest dan wat je op youtube ziet
Alle atleten die naar huis gingen hadden hun competities er al opzitten dacht ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
Oekraïne is niet helemaal naar huis gegaan dus.
was er spraken dat het hele olympische team weg zou gaan dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
Oekraïne is niet helemaal naar huis gegaan dus.
Volgens mij niet en als kanshebber op goud zou ik ook niet vertrekken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
was er spraken dat het hele olympische team weg zou gaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |