abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136837417
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136837424
Vandaag:

Ik word met de tijd steeds panischer in drukke menigten :') Wordt een gezellige dag *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:23:48 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136837612
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:09 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]

Ik word met de tijd steeds panischer in drukke menigten :') Wordt een gezellige dag *)
Ik gruwel ook van dat soort drukte.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136837659
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:

Ik gruwel ook van dat soort drukte.
Ik word dan zelf een soort monster :@ Geīrriteerd en vals, dan rij ik zo met mijn moeders rolstoel tegen andermans kuiten/hakken. Expres omdat ik anders geen kant op kan, En dan draaien ze zich om en zeggen sorry 8)7
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:32:56 #5
45206 Pietverdriet
pi_136837722
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik word dan zelf een soort monster :@ Geīrriteerd en vals, dan rij ik zo met mijn moeders rolstoel tegen andermans kuiten/hakken. Expres omdat ik anders geen kant op kan, En dan draaien ze zich om en zeggen sorry 8)7
LOL
Wat is dit voor een event? De huishoudbeurs?
pi_136837758
quote:
Vandaag:
[ afbeelding ]

Sterkte! :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 februari 2014 @ 08:44:55 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_136837859
De ene week in het jaar dat de pittigkortekapselbrigade de metro in Amsterdam overnam. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:45:39 #8
45206 Pietverdriet
pi_136837874
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:44 schreef borisz het volgende:
De ene week in het jaar dat de pittigkortekapselbrigade de metro in Amsterdam overnam. :+
Wat mais meenemen en die strooien
pi_136838286
quote:
0s.gif [b]Op maandag 17 februari 2014 18:16 schreef Dus alle aandacht is weg bij mini's vervelende sneetje :P
Iets hieraan klinkt heel obscuur. *)

En ik had het papier-snee-in-oogverhaal niet willen missen hoor Sarabi. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_136838336
quote:
Vandaag:
[ afbeelding ]

Ik moest eens met mijn moeder mee naar de Huishoudbeurs omdat ik een schat van een dochter ben en ik me veel te vaak voor zulks laat strikken (zo zit ik aankomende zondag met mijn mams bij Swan Lake on Ice in het Nieuwe Luxor }:| )...

Tip: je hebt op de Huishoudbeurs zo'n afgeschermd stukje voor dames boven de achttien, waar drankfabrikanten hun likeurtjes en smaakwodkaatjes promoten door er gratis bodempjes van weg te geven in plastic bekertjes. Als je dat inplant helemaal aan het begin van je dag, dan trek je de rest van de dag de Huishoudbeurs een stuk beter. :Y *)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 18-02-2014 12:00:42 ]
pi_136838429
Goedemorgen!
O+ en ik hebben allebei buikpijn. ;( Lief is al op z'n werk dus het is niet onoverkomelijk, maar wel vervelend.
Vandaag een tripje gepland naar de O+ markt O+ en de O+ Aziatische supermarkt O+

En wb druktes, nee, ik word daar ook gemeen van, ik ga ellebogen naar de uitgang. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_136838480
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:21 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen!
O+ en ik hebben allebei buikpijn. ;( Lief is al op z'n werk dus het is niet onoverkomelijk, maar wel vervelend.
Vandaag een tripje gepland naar de O+ markt O+ en de O+ Aziatische supermarkt O+

En wb druktes, nee, ik word daar ook gemeen van, ik ga ellebogen naar de uitgang. ;(
hoe gaat het met rust houden?
pi_136838509
Goeiemorgen, trouwens!

Hier schijnt de zon, alweer. Het is ongeloofelijk mild voor de tijd van het jaar! Toch gek om te geloven dat ik over minder dan een maand in 30 graden weer zit..Vind het maar spannend!

Verder kan ik niet stoppen met zoeken naar appartementen in Berlijn. Het duurt nog wel een jaar voordat ik daar werkelijk zit, maar het is zo spannend!
pi_136838601
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:15 schreef minilot het volgende:
Tip: je hebt op de Huidhoudbeurs zo'n afgeschermd stukje voor dames boven de achttien, waar drankfabrikanten hun likeurtjes en smaakwodkaatjes promoten door er gratis bodempjes van weg te geven in plastic bekertjes. Als je dat inplant helemaal aan het begin van je dag, dan trek je de rest van de dag de Huishoudbeurs een stuk beter. :Y *)
_O- _O- _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_136838632
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoe gaat het met rust houden?
Goed. :@

Het gaat goed met het knietje. Nadat ze m leeggezogen hebben, is ie 2 dagen plat geweest. Drukverband er vanaf, POEF, dikke knie. Maar wel minder dik dan eerst. Ik doe wel dingen, maar nog steeds weinig. En, het doet geen pijn, dat vind ik ook wel belangrijk. :)

Je krijgt natuurlijk ook een beetje een vertekend beeld omdat ik hier vooral post wat ik WEL doe. Want dit is, samen met 3 borden afwassen en een blokje om met de honden, het enige wat ik doe vandaag. En ik ga met de bus. :)
pi_136838733
Oh, en mijn voet/enkel/scheenbeen zijn ook niet meer dik en dat is zo gebleven! En dat betekend *trommelgeroffel* dat ik mijn nieuwe kistjes aankan die ik 7 weken geleden gekocht heb! *O* *O*
pi_136839807
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:35 schreef Lonaa het volgende:
nieuwe kistjes aankan
Foto! *O*
pi_136839915
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Foto! *O*
:D

Even zooltjes kopen vanmiddag, en dan krijg jij een foto vandaag of morgen. ;)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:44:23 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_136842690
Straks lunchen bij Ron Blaauw. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_136842929
Ik lunch met een Granny Smith. :9
pi_136843100
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:35 schreef Lonaa het volgende:
Oh, en mijn voet/enkel/scheenbeen zijn ook niet meer dik en dat is zo gebleven! En dat betekend *trommelgeroffel* dat ik mijn nieuwe kistjes aankan die ik 7 weken geleden gekocht heb! *O* *O*
*O* Houwwe zo!
Je 'lunch' btw :o :P

Jagar straks in 30 graden :o O+ O+

En kreupelige FFT zit met een boek (en buikgriep) thuis. Maar eten/drinken smaakt me wel.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_136843134
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

*O* Houwwe zo!
Je 'lunch' btw :o :P

Jagar straks in 30 graden :o O+ O+

En kreupelige FFT zit met een boek (en buikgriep) thuis. Maar eten/drinken smaakt me wel.
Ben daar ook heeeeeeeeeel blij mee. Er zit gewoon weer vorm in mijn onderbeen. :7

Ja, lunch is een beetje karig. Ik ga echter over 10 minuten in de bus, naar de markt. Ik eet daar wel een broodje vis :9 ofzo.
pi_136843244
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ben daar ook heeeeeeeeeel blij mee. Er zit gewoon weer vorm in mijn onderbeen. :7

Ja, lunch is een beetje karig. Ik ga echter over 10 minuten in de bus, naar de markt. Ik eet daar wel een broodje vis :9 ofzo.
Broodje haring of paling :9

Ik ga zo douchen en peren kopen bij de super want heb alleen perssinas en minneola's (die overigens nog beter persbaar zijn dan sinas)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_136843268
pi_136843317
Paling ja.

Tevens hallo vanaf de bushalte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')