Ik gruwel ook van dat soort drukte.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:09 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Ik word met de tijd steeds panischer in drukke menigtenWordt een gezellige dag
Ik word dan zelf een soort monsterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik gruwel ook van dat soort drukte.
LOLquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word dan zelf een soort monsterGeīrriteerd en vals, dan rij ik zo met mijn moeders rolstoel tegen andermans kuiten/hakken. Expres omdat ik anders geen kant op kan, En dan draaien ze zich om en zeggen sorry
Sterkte!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:09 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Wat mais meenemen en die strooienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:44 schreef borisz het volgende:
De ene week in het jaar dat de pittigkortekapselbrigade de metro in Amsterdam overnam.
Iets hieraan klinkt heel obscuur.quote:
Ik moest eens met mijn moeder mee naar de Huishoudbeurs omdat ik een schat van een dochter ben en ik me veel te vaak voor zulks laat strikken (zo zit ik aankomende zondag met mijn mams bij Swan Lake on Ice in het Nieuwe Luxorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:09 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
hoe gaat het met rust houden?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:21 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen!en ik hebben allebei buikpijn.
Lief is al op z'n werk dus het is niet onoverkomelijk, maar wel vervelend.
Vandaag een tripje gepland naar demarkt
en de
Aziatische supermarkt
![]()
En wb druktes, nee, ik word daar ook gemeen van, ik ga ellebogen naar de uitgang.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:15 schreef minilot het volgende:
Tip: je hebt op de Huidhoudbeurs zo'n afgeschermd stukje voor dames boven de achttien, waar drankfabrikanten hun likeurtjes en smaakwodkaatjes promoten door er gratis bodempjes van weg te geven in plastic bekertjes. Als je dat inplant helemaal aan het begin van je dag, dan trek je de rest van de dag de Huishoudbeurs een stuk beter.![]()
Goed.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:35 schreef Lonaa het volgende:
Oh, en mijn voet/enkel/scheenbeen zijn ook niet meer dik en dat is zo gebleven! En dat betekend *trommelgeroffel* dat ik mijn nieuwe kistjes aankan die ik 7 weken geleden gekocht heb!![]()
Ben daar ook heeeeeeeeeel blij mee. Er zit gewoon weer vorm in mijn onderbeen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Houwwe zo!
Je 'lunch' btw![]()
![]()
Jagar straks in 30 graden![]()
![]()
![]()
En kreupelige FFT zit met een boek (en buikgriep) thuis. Maar eten/drinken smaakt me wel.
Broodje haring of palingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ben daar ook heeeeeeeeeel blij mee. Er zit gewoon weer vorm in mijn onderbeen.
Ja, lunch is een beetje karig. Ik ga echter over 10 minuten in de bus, naar de markt. Ik eet daar wel een broodje visofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |