SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderoh ah toma toma vem vem vem vem
Wij van jouquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:24 schreef Divje het volgende:
Ik hou van jullie. Nu slapen. Tot morgen!![]()
en geeft nietsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:24 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen![]()
Excuses voor het jatten van een nieuw topic
quote:
Haha, thanks Scrumquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Div! DATE! Alvast veel plezier en neukze!
Oeh, date!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:08 schreef Divje het volgende:
Amper geslapen vannacht, en als ik sliep droomde ik zo onrustig dat ik doodop wakker werd. Zou dat te maken hebben met m'n date vanavond?![]()
Goodmorning Guyvie! Altijd die gifjes![]()
gelukkig mag dat hier nog wél
Hoe vond je het gisteren Scrum? Topshow?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Div! DATE! Alvast veel plezier en neukze!
Je moet maar zo denken: zij is net zo nerveus als jij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, thanks Scrum
Hopelijk ben ik vanavond niet het verlegen pubertje wat ik gister was toen ik haar zag![]()
Vind 't idd spannend..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, date!!
Spannend Div.
Wat doe je aan? vrouwenvraag, weg.
Jaa, via de app zij ze ook al dat ze vet verlegen wasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken: zij is net zo nerveus als jij.
Ik vond van wel! Niet zo geweldig als anders, maar wat mij betreft topshowtjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe vond je het gisteren Scrum? Topshow?
Precies zoals jijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond van wel! Niet zo geweldig als anders, maar wat mij betreft topshowtje.
Wat vond jij?
Succes Div. Wordt vast topquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:24 schreef Divje het volgende:
Hihi, zenuwenlijer gaat op paddoei! hihihi
Fijne avond allen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies zoals jij![]()
Maar ik heb toch genoten hoor
Ga niet kijken, even geen zin in 'zware' stof na anderhalf uur presentatie makenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
We hebben het hier vaak over illuminati en reptillians maar je hebt ook gekke dictators en daar was Gaddafi een van de grootste en de waanzinnigste van.
Vanavond om 23.00u op Ned2 doc: Mad dog-Inside the secret world of Muammar Gaddafi
Ik kijk ook niet. Neem het wel op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga niet kijken, even geen zin in 'zware' stof na anderhalf uur presentatie maken![]()
Desondanks wel interessant! Heb wel eens gelezen dat Gaddafi helemaal niet de slechte man was waar men 'ons' van wil doen geloven. O.a. qua levensbehoeften voor alle inwoners van zijn land scheen het echt heel goed te zijn. (Geen idee of het te vertrouwen is, maar o.a. hier word het 1 en ander gemeld; http://zaplog.nl/zaplog/a(...)_de_wereld_toejuicht).
Maar goed, 'the secret world' klinkt onheilspellend, en dus zal het vast geen docu zijn die over bovenstaand gaat
Goed planquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet. Neem het wel op.
Ga lekker naar bed. Ben moe.
Dus truste schattie(s)
Oeh, wat heb je allemaal gedaan guyv?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:39 schreef theguyver het volgende:
pff druk dagje weer hoe is ie divje?
[..]
eerlijk gezegd niet zo veel, gewoon ff puur genieten, vorige week veel lopen klussen deze week, ff lekker genieten van de simpele dingen, 15 kleurplaten in lopen kleuren was er maar druk meequote:Op woensdag 19 februari 2014 00:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Oeh, wat heb je allemaal gedaan guyv?
Hier gaat het wel goed, vervolg-date aan het plannenwas een beetje te druk met bekenden vanavond
Ohh maar even klussen kan ook heerlijk zijn 15 kleurplaten is wel veelquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
eerlijk gezegd niet zo veel, gewoon ff puur genieten, vorige week veel lopen klussen deze week, ff lekker genieten van de simpele dingen, 15 kleurplaten in lopen kleuren was er maar druk mee
Zojuist nog ff meeting gehad met de buurt bij gemeente huis ivm wat overlast van drugsdealers aan het eind van de straat.
date?
ja echt he, na elke dag 4x de film per dag sinds 1e week van januari vond mijn vriendin het ook nog even leuk om stikkerboekjes en kleurplaten te halen van Rapunzel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh maar even klussen kan ook heerlijk zijn 15 kleurplaten is wel veelhaha.
Drugsdealers zijn wat minder, die moet je niet in de buurt hebben
Die plaatjes thoughkomt dicht in de buurt
Bohh Rapunzelquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja echt he, na elke dag 4x de film per dag sinds 1e week van januari vond mijn vriendin het ook nog even leuk om stikkerboekjes en kleurplaten te halen van Rapunzel.
nou... ik kan alle liedjes mee beleren, vooral mijn vriendin kan deze zo goed.
Maare leuke meid te pakken?
Ben beetje rapunzel beu, had haar nooit die blueray moeten geven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Bohh Rapunzelheb ook genoten van die film! Zo leuk
Voor zover is het echt een prachtmeidwaarschijnlijk zaterdag lekker wokken, dan zijn we met z'n 2tjes. Lekker eten en elkaar beter leren kennen, dat is er vandaag een beetje bij ingeschoten
Maar daarom zijn het dates![]()
Oh damn, geen amandelen gezien of gevoeltquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben beetje rapunzel beu, had haar nooit die blueray moeten geven.
maar leuk om te horen dus tot dusver was het alleen oraal amandelen likken?![]()
Mja ik ga tukken kerel, morgen even de verlichting boven de bar in de keuken fiksen en de tap aansluiten. lcd in de keuken ophangen en speakers neerhangen.
trusten
Ohh, mooi nummerquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:49 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Klinkt veelbelovend DivA winter's tale?
Hehe, neequote:
Zit ook maar te ouwehoeren. Doe ik ook niet, sex op eerste date. Hell, sex op de vierde date is nog bijzonder voor mij. Sex überhaupt eigenlijk. Daten zelfs ook. Och. Nouja. Je snapt het puntquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:59 schreef Divje het volgende:
Goeiemorgen
[..]
Ohh, mooi nummerand i hope so.
Wel heeeel veel lol gehad gister
[..]
Hehe, neeMaar dat maakt niet uit! Ergens wel blij dat het niet zo één is zeg maar
Lekker rustig aan doen
En nu koffie
Haha, same herequote:Op woensdag 19 februari 2014 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zit ook maar te ouwehoeren. Doe ik ook niet, sex op eerste date. Hell, sex op de vierde date is nog bijzonder voor mij. Sex überhaupt eigenlijk. Daten zelfs ook. Och. Nouja. Je snapt het punt. Maar wel tof, tweede date
![]()
Nice hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, same here. Dit was überhaupt de 2de date in m'n leven
blij dat er een vervolg in zit.
Hoe gaat het verder met je Scrummie? Nog lekker wezen rennen?
25quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice hoor. Hoe oud ben je eigenlijk?
Verder gaat het prima. Rennen gaat ook lekker, vanavond weer. Ander schema gepakt ook, ren weer met dat Evy gebeuren uit belgie, veel zwaarder en prikkelt me wat meer. Nu nog weer verder afvallen, dat stokt een beetje de laatste tijd, maar komt ook door mezelf.
Rennen doe ik ook. Zonder schema, gewoon meestal zondags een rondje om het meer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice hoor. Hoe oud ben je eigenlijk?
Verder gaat het prima. Rennen gaat ook lekker, vanavond weer. Ander schema gepakt ook, ren weer met dat Evy gebeuren uit belgie, veel zwaarder en prikkelt me wat meer. Nu nog weer verder afvallen, dat stokt een beetje de laatste tijd, maar komt ook door mezelf.
Mooi zo. Kun je weer fijn zonder zorgen je haar wassen en het hele gebeuren achter je laten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:19 schreef sararaats het volgende:
de griep hangt in huis maar ik heb het nog niet. hout vasthouden!
met m'n hoofd gaat het goed, ik heb er geen lotion meer opgedaan omdat je het toch niet meer ziet.
ongeveer 3km nog maar, maar ach, dat komt wel. Roker, overgewicht, jaren lang niets aan sport gedaan, dus ik gun mezelf de tijdquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]
25
TopHoor altijd goede verhalen over Evy
hoeveel km loop je?
Afvallen komt wel weer toch
Het is ook lekker, maar inderdaad, de weg er naar toe (het lopen) is altijd een opgavequote:Op woensdag 19 februari 2014 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rennen doe ik ook. Zonder schema, gewoon meestal zondags een rondje om het meer.
Moet me er toe zetten, maar als ik eenmaal bezig ben vind ik het heel lekker.
Ik loop vanaf mijn huis in 5 minuten naar het meer, dus dat is een makkie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ook lekker, maar inderdaad, de weg er naar toe (het lopen) is altijd een opgave. Heb er ook weinig zin aan altijd, maar als ik ga ben blij, achteraf
.
Hoe gaat het verder?
Aw, dipje?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik loop vanaf mijn huis in 5 minuten naar het meer, dus dat is een makkie.
Ja, gaat wel verder. Ken betere dagen. Thanks for asking x
*mega knuffel* en eenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ja in zekere zin wel Scrum
komt wel goed
Wanneer ga je ook alweer naar HongKong?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:43 schreef theguyver het volgende:
top vandaag geen ene flikker gedaan!!!
iets meer als een week, eerste week maart!quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer ga je ook alweer naar HongKong?
Oh men wat spannend . En al zo snel! Zin in?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
iets meer als een week, eerste week maart!
YES!!!!!!!quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh men wat spannend . En al zo snel! Zin in?
Domme vraag natuurlijk
Oh? Ik dacht dat jullie met zijn drietjes zouden gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
YES!!!!!!!
mja, ik ga wel in mijn uppie en blijf maar 1 week, kan niet zo lang zonder..
Ik ga met een vriendin die in het binnenland kung fu en andere vechtsporten gaat studeren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat jullie met zijn drietjes zouden gaan.
En best kort 1 weekje maar, maar ik begrijp het wel hoor. Je kan je meiden niet langer missen
Fantastisch toch? Zo zie je maar hoe nuttig vrijwilligerswerk isquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ga met een vriendin die in het binnenland kung fu en andere vechtsporten gaat studeren.
Ik heb ook voor haar geregeld aangezien ik vrijwilligers werk doe voor het WWF dat ze naar speciaal park gaat en daar panda's gaat zien.
Ik blijf zelf een weekje in Hong Kong en zij gaat dan verder en ik naar huis.
Voor mij gaat het even om wat zaken te doen en even een weekje er tussen uit.
Ja wou zelf ook wel heen maar ligt ongeveer 1000 km van hong kong af en dat doe je niet zo 123quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fantastisch toch? Zo zie je maar hoe nuttig vrijwilligerswerk is
quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:54 schreef theguyver het volgende:
[..]valt me nu pas op dat je Mod af bent Tjacka.
sorry niet zo veel online geweest afgelopen week
Oe crap, toch wat later gewordenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tot vanavond Div. Echt zo tof dat je date zo fijn was
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Oe crap, toch wat later geworden
Ben erg blij dat het zo liep gisteren, kwam haar toevallig vanmiddag tegen.. Direct blijven hangen
Liefde voor de leventje op dit momentquote:
Top vandaag echt geen ene flikker gedaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Liefde voor de leventje op dit momenthaha.
Hoe staat het met theguyver?
Oh heerlijk zo'n dagjequote:Op donderdag 20 februari 2014 00:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Top vandaag echt geen ene flikker gedaan
ben ff leuke website van tingo aan doorbladeren, ik moet zeggen ik weet niet wat die lui bezielt maar of ze hebben het eq van een kipnugget of.. nee geen of die lui zijn gewoon dom.
Haha ben je aan t trollen in hun ogen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:06 schreef theguyver het volgende:
http://cluesforum.info
nu al 3 x van die site gegooid,mijn post werden gewist ge-edit en mijn account is geblokkeerd en nu verwijderd.
Kwam omdat ik de vragen stelde waar ze geen antwoord op konden geven.
Of met simpele antwoorden kwam waar ze niks tegen in te brengen hadden, site vol ja-knikkers.
En hopeloze zielige dombo's
Ik kreeg al verwijten dat ik undercover CIA agent was FBI NSA etc etc..quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha ben je aan t trollen in hun ogen?
Dat idee heb ik soms ook jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik kreeg al verwijten dat ik undercover CIA agent was FBI NSA etc etc..
Ik had me een 3/4 jaar geleden al aangemeld en was na week er afgegooid.
echt je moest eens lezen wat voor logica ze gebruiken, het is vaak te zielig hoe de denkwijze is.
Tjezus zeg, wat een gekloot.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:31 schreef Scrummie het volgende:
Godver he. Zit je anderhalve week te wachten op reactie van een bank, na anderhalve fucking week; een geautomatiseerd maitlje dat ze aanvullende zooi nodig zijn. De pleuris voor ze.
Ja, het valt niet altijd mee om uit je lekkere warme bedje te komenquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
ondertussen ben ik eruit hoor. het was gewoon lekker warm onder m'n verse lakens
Heerlijk is dat hequote:Op donderdag 20 februari 2014 11:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
ondertussen ben ik eruit hoor. het was gewoon lekker warm onder m'n verse lakens
Wakker!quote:
Hele dag over gedaan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wakker!
Wat een druilerig weer. Het is niet slecht, het is niet goed, het is helemaal niks
Oh ja? Oh en binnenkort ook weer die *** nare aangifte doen. Vervelend klusje altijd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Hele dag over gedaan?![]()
Het weer is idd niksbelastingdienst ook niet trouwens. Duurt weer erg lang met die toeslagen
Normaal is het geld wel binnen voor 14.00 Maar dit is al de 3de of 4de keer dat ik waarschijnlijk pas ná 17.30 het geld heb. Irritant als je nog boodschappen moet doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja? Oh en binnenkort ook weer die *** nare aangifte doen. Vervelend klusje altijd.
Nog precies 25 minuten Divquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Normaal is het geld wel binnen voor 14.00 Maar dit is al de 3de of 4de keer dat ik waarschijnlijk pas ná 17.30 het geld heb. Irritant als je nog boodschappen moet doen
Aangifte heb ik gelukkig geen last vanen als ik soms mensen hoor dat ze er een heel weekend voor uittrekken ben ik er blij om
Bijna weer vrij van werk Lav?
Oohh, nog ff doorzetten dusquote:
Heel vervelend dat ze steeds te laat zijn. Als je zelf moet betalen moet je het ook a la minute doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Oohh, nog ff doorzetten dus![]()
Ik ga maar naar de kroeg en laat het wel opschrijven. Ben er flauw vanen AZ kijken vanavond
Fijne avond Lav![]()
Zie net op toeslagen.nl dat het er uiterlijk vóór 24.00 staatquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel vervelend dat ze steeds te laat zijn. Als je zelf moet betalen moet je het ook a la minute doen.
Have fun in de kroeg Div(moet eigenlijk een biertje staan)
hier scrummie word je vast stuk vrolijker van, denk iedereen hier welquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:31 schreef Scrummie het volgende:
Godver he. Zit je anderhalve week te wachten op reactie van een bank, na anderhalve fucking week; een geautomatiseerd maitlje dat ze aanvullende zooi nodig zijn. De pleuris voor ze.
Oh hell yeahquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
hier scrummie word je vast stuk vrolijker van, denk iedereen hier wel
Nee, gaat nog wel ff duren gok ik, maar komt goed!quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:15 schreef theguyver het volgende:
[..]dacht ik, is het wel opgelost nu?
Ik niet hoor, is meer voor de mannen hier . Die zitten zo ->quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
hier scrummie word je vast stuk vrolijker van, denk iedereen hier wel
zitten ook poesjes bijquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet hoor, is meer voor de mannen hier . Die zitten zo ->![]()
Ik verwacht Blaadjes nu ook wel weer , die kan die lokpost van jou vast niet weerstaan![]()
Volgens mij werkt B zich een slag in de rondte en heeft hij geen tijd meer voor ons
Oeh dat klinkt niet goedquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:40 schreef Scrummie het volgende:
Heb niet snel medelijden met Ajacieden, maar nu wel met Tjacka. Staan 0-2 achter en hij heeft een europese trip te gaan, maar als dat zo door gaat staat er niets meer op het spel.
Jemig!quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
0-3 inmiddels dus dat word een europees tripje voor de lol, arma tjacka.
Nee, totaal niet eigenlijk. Had wel verwacht dat ze het niet makkelijk zouden krijgen, maar Ajax thuis had ik niet dit verwacht nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig!
Had jij dat verwacht Scrum?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, totaal niet eigenlijk. Had wel verwacht dat ze het niet makkelijk zouden krijgen, maar Ajax thuis had ik niet dit verwacht nee.
Moet wel bekennen, dat ik een beetje moet grinniken als ik Tjacka even erbuiten houd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd naar de reacties morgen bij VI![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]Idd, word niets van heel gelaten denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd naar de reacties morgen bij VI. Derksen en Kieft waren nu net al op dreef
![]()
Oh ja? Waar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, word niets van heel gelaten denk ik. Derksen en Kieft waren nu net al op dreef
Wedstrijd is op RTL7, dus die doen met Genee er ook nog bij de tussenbeschouwing in de rust, en na de wedstrijd ook.quote:
Thanks. Ik ga even kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wedstrijd is op RTL7, dus die doen met Genee er ook nog bij de tussenbeschouwing in de rust, en na de wedstrijd ook.
Als je ook de wedstrijd ziet; let even op de toon van de commentator, hij is een beetje depressiefquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je ook de wedstrijd ziet; let even op de toon van de commentator, hij is een beetje depressief
Haha die Boskamp.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef Scrummie het volgende:
http://instagram.com/p/kp1gNlta_3/
Slaap lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha die Boskamp.
Ik duik er in. Truste Scrum
Dit. Jammer voor Tjacka, heb desondanks wel genoten in de kroeg met meerdere ajaciedenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:40 schreef Scrummie het volgende:
Heb niet snel medelijden met Ajacieden, maar nu wel met Tjacka. Staan 0-2 achter en hij heeft een europese trip te gaan, maar als dat zo door gaat staat er niets meer op het spel.
Hier ook gelachen hoor. Haha.. maar jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit. Jammer voor Tjacka, heb desondanks wel genoten in de kroeg met meerdere ajacieden
Toch wel apart dat ik met m'n gedachten bij Tjacka zat toen die 0-3 viel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier ook gelachen hoor. Haha.. maar ja
Dat was er 1 ja, prachtigquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Toch wel apart dat ik met m'n gedachten bij Tjacka zat toen die 0-3 viel.Wat een goal trouwens
Trusten! En Lav ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was er 1 ja, prachtig.
Ik ga ook slapen. Trusten!
Jow blaadjes had gister al een lok video geplaatst, zo te zien had het een vertragend effect.quote:
Haha om mij naar de SC te lokken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jow blaadjes had gister al een lok video geplaatst, zo te zien had het een vertragend effect.
haha nou eigenlijk was ie om scrummie op te vrolijken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha om mij naar de SC te lokken?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha nou eigenlijk was ie om scrummie op te vrolijken.
Maar hoorde van Lavje dat je nogal druk was de laatste tijd, en aan jou vele post, kon dat wel eens kloppen.
Mwa drukte valt wel mee. Ben gewoon veel op stap dus ja dan schiet internet er een beetje bij in.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha nou eigenlijk was ie om scrummie op te vrolijken.
Maar hoorde van Lavje dat je nogal druk was de laatste tijd, en aan jou vele post, kon dat wel eens kloppen.
Ja mijn broertje raakte ook al bijna in een depressie daar door.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Mwa drukte valt wel mee. Ben gewoon veel op stap dus ja dan schiet internet er een beetje bij in.
Maar begon jullie nu te missen dus dacht zal weer eens in BNW op bezoek gaan. Ben ik toch een soort van op stap.
En vanwege de schitterende prestatie van Ajax gister gelijk maar lid geworden van de supporters vereniging.
Hey B!quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik niet hoor, is meer voor de mannen hier . Die zitten zo ->![]()
Ik verwacht Blaadjes nu ook wel weer , die kan die lokpost van jou vast niet weerstaan![]()
Volgens mij werkt B zich een slag in de rondte en heeft hij geen tijd meer voor ons
Nou ja ik ben al eerder lid geweest maar door omstandigheden ging ik toen bijna nooit meer enz. Nu hebben we weer een leuk clubje waarmee we naar Ajax gaan dus was het voor mij ook weer tijd om lid te worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja mijn broertje raakte ook al bijna in een depressie daar door.
vaak is het andersom he, hoe beter de club presteerd hoe sneller iemand lid word.
Bij jou werkt het dus andersom?
Hoi Lquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B!
Maakte me al zorgen om je, maar je bent lekker aan het stappen geweest. Good for you!
Fijn dat je er weer eens bent
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja ik ben al eerder lid geweest maar door omstandigheden ging ik toen bijna nooit meer enz. Nu hebben we weer een leuk clubje waarmee we naar Ajax gaan dus was het voor mij ook weer tijd om lid te worden.
Of ze goed of slecht presteren heeft daar geen invloed op bij mij. Je wordt lid van Ajax niet van de prestaties.
Wie weet. Jammer dat het niet weer Ajax Twente is op de laatste speeldag zoals een paar jaar terug. Dat was spannend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:46 schreef theguyver het volgende:
[..]heb je goed.
maar moet je teleurstellen, Twente neemt die schaal mee naar huis dit jaar![]()
Oh gelukkig maar en ja, je hebt het strand nu nog voor je alleen dat is over een paar maanden weer over. Dan zijn de kuilen 'zu vermieten'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L![]()
Niks om je zorgen over te maken hoor! ik geniet nog even voordat de Duitsers weer massaal hier heen komen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wie weet. Jammer dat het niet weer Ajax Twente is op de laatste speeldag zoals een paar jaar terug. Dat was spannend.
Die lopen hier elke dag, lijkt wel of er hier gewoon meer lopen dan tukkers door de weeks en in het weekendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar en ja, je hebt het strand nu nog voor je alleen dat is over een paar maanden weer over. Dan zijn de kuilen 'zu vermieten'
Yes!quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:52 schreef ChungLingSoo het volgende:
Goedenavond, lieve meisjes en jongens!
Hoi Chungquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:52 schreef ChungLingSoo het volgende:
Goedenavond, lieve meisjes en jongens!
vind deze wel lekker van hun !!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:36 schreef ChungLingSoo het volgende:
Was maandag bij Monster Magnet, in Tivoli. Had nog niet het laatste album geluisterd.
WOW! Wat was dat cool. Had paddo's mee moeten nemen. Combi van Led Zeppelin, Deep Purple en Pink Floyd. Maar dan wat harder.
Hoiquote:
Werd gespeeld! Na de hoofdset waren de toegiften alleen maar oud, was genieten!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
vind deze wel lekker van hun !!!!
Omdat ik je nog niet echt ken.quote:
ik ben tjackaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:49 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Omdat ik je nog niet echt ken.
Dat heb ik alleen bij muziek wat ik niks aan vind.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:44 schreef ChungLingSoo het volgende:
Voorprogramma was trouwens Church of Misery. Muziek waar ik vroeger, maar nu nog steeds van hield/houd, maar ZO hard. Laatste beetje bloed loopt nog mijn oor uit.
Afgelopen Maandag in het oude Tivoli, aan de gracht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen bij muziek wat ik niks aan vind.
Waar was dit optreden btw?
ben zelf niet zo heel bekend er mee maar ik ga binnen kort naar
nee hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat neem ik aan komt door gisteren avond
ja ik heb het weg gelachen zo doe verwerk ik elke tegenslag bequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch?
Ben je al een beetje over gisteren heen?
Ik had dit niet verwacht, vind het oprecht lullig voor je.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik heb het weg gelachen zo doe verwerk ik elke tegenslag be
ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had dit niet verwacht, vind het oprecht lullig voor je.
Verzuurde ex-mod newbiequote:
quote:
Hey Tjacka heb je me nog gezien Zondag? Ik pleurde 8 rijen na voren omdat ik iets te enthousiast juichte. (of kwam door bier, kan ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:28 schreef Tjacka het volgende:
oke weg hier
post niet meer samen met die blauwe
waar zat jequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey Tjacka heb je me nog gezien Zondag? Ik pleurde 8 rijen na voren omdat ik iets te enthousiast juichte. (of kwam door bier, kan ook)
Gebruiken we die nu standaard op Tjacka ik zag het ook al in een ander topicquote:
Wie bedoel je?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:28 schreef Tjacka het volgende:
oke weg hier
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:28 schreef Tjacka het volgende:
oke weg hier
Hahaha.. Lowie is zo leuk eigenlijk. Begin hem wel aandoenlijk te vinden eigenlijk, arme man.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
Om alvast een beetje in de stemming te komen voor straks:
Scrum, dat laatste stukje wat van der Gijp vertelt over Lowie is echt bizar.
goedquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:03 schreef Scrummie het volgende:
Tjaaaaaackaaaaa ouwe blauwe knuppel van me. Hoe is het?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
graagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
zal ik ff heimlich bij je doen?
WTF ?quote:
Maak je niet druk, het is Tjacka.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:11 schreef ChungLingSoo het volgende:
Daarbuiten, als ik naar mijn mening niets verkeerds heb gezegd mag die knakker best optieven, wat mij betreft. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Hij maakt gein. Is Tjacka.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:11 schreef ChungLingSoo het volgende:
Daarbuiten, als ik naar mijn mening niets verkeerds heb gezegd mag die knakker best optieven, wat mij betreft. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Weer zo iemand 'waar mee je moet om leren gaan'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maak je niet druk, het is Tjacka.
Indonesiërs wel zo werden ze genoemd in de Indonesische onafhankelijksstrijdquote:
Helemaal niet, gewoon mee om gaan, hoef je niet te leren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:14 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Weer zo iemand 'waar mee je moet om leren gaan'
Ik ben over een weekje of wat wel weer terug
He nee, niet weggaan. Ben je eindelijk weer eens hierquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:14 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
je bent de zwakste schakelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:14 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
welke bankquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:18 schreef Scrummie het volgende:
Oh, over die bank trouwens, had weer e-mail van ze. Dat ik gewoon via de site moest aanvragen. Wou ik doen. "Heeft u een betaalrekening bij ING?". Nee. Boem, einde verhaal in het proces..
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:18 schreef Scrummie het volgende:
Oh, over die bank trouwens, had weer e-mail van ze. Dat ik gewoon via de site moest aanvragen. Wou ik doen. "Heeft u een betaalrekening bij ING?". Nee. Boem, einde verhaal in het proces..
Hell yeah! Die man is 1 groot detailquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog 10 minuutjes en Boskamp is weer vol in beeld
Huh? En wat moet je nu dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:18 schreef Scrummie het volgende:
Heb ze gemaild dat ze met dit gedoe een potentiele klant kwijt zijn en dat ik verder ga zoeken.quote:
Ajax verloor gister kansloos met 0-3. Ben ik je lekker voor haha.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:19 schreef Tjacka het volgende:
zou ik jullie een grappig verhaaltje vertellen
ohquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ajax verloor gister kansloos met 0-3. Ben ik je lekker voor haha.
Ja vertelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:19 schreef Tjacka het volgende:
zou ik jullie een grappig verhaaltje vertellen
ik heb een kennisquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar vertel Tjacka, wat is er gebeurt?
Wat een rattenstreekquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb een kennis
en die is gescheiden met haar man en wou op eigen benen staan, vrij zijn en blablabla.
die onzin
toen ging ze een huisje huren
maar bij iemand onderhuren
toen moest ze de inboedel kopen voor 5.000 euro
die inboedel is allemaal ouwe troep en die gozer is failliet
ze kreeg deurwaarder voor de deur
hij zit lekker met die 5.000 eu in Spanje
en die inboedel is oude troep
Voetbalnternational natuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:27 schreef theguyver het volgende:
iemand leuke tip voor vanaaf, bored en iedereen iz pleite.
Oh en een goeie film op RTL8. Tenderness. Nu.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:27 schreef theguyver het volgende:
iemand leuke tip voor vanaaf, bored en iedereen iz pleite.
ik snap het inboedel moeten kopen voor 5000,- niet helemaal.quote:
Onwijs veel geld. Had ze nooit moeten doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik snap het inboedel moeten kopen voor 5000,- niet helemaal.
bedoel vind smak geld.
ze is domquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onwijs veel geld. Had ze nooit moeten doen.
Dan ruik je toch al onraad. En schimmel waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh en een goeie film op RTL8. Tenderness. Nu.
Ga je de thrillers over het Ronde Huis nog lezen? Denk dat je dat boek van Almar Otten best goed vindt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef theguyver het volgende:
[..]kijk geen TV.
En was aan schrijven, maar... ben ff inspiratie loos.
Hoi Lavenderr. Niet mijn werkelijk visie omtrent complottheorieën en illuminatie doorvertellen he.quote:
Ik ook. Zondag samen, of durf je echt niet?quote:
Nee hoor.Zal ik niet doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Lavenderr. Niet mijn werkelijk visie omtrent complottheorieën en illuminatie doorvertellen he.
[..]
Ik ook. Zondag samen, of durf je echt niet?
Ik heb een nummer van Marcus op mijn Youtube-kanaal staan. Dat was mij een zoektocht naar het mp3 bestand niet normaalquote:
Ja lekker hoor. Zit al aan de wijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een nummer van Marcus op mijn Youtube-kanaal staan. Dat was mij een zoektocht naar het mp3 bestand niet normaal
Jij ook weekend?
Niet direct. Dit was het pareltje wat miste op Youtube.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja lekker hoor. Zit al aan de wijn.
Heb je nog bepaalde nummers van Marcus waar je naar zoekt?
Ik vind Schmetterlingen können nicht weinen echt een mooi liedje. Ff zoeken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet direct. Dit was het pareltje wat miste op Youtube.
En het wijntje/biertje gaat ook goed bij mij. VI/Den Haag maakte het er ook wel naar.
swingt de pan uit. Al blijft het nummer waar ik voor heb moeten zwoegen toch nog wel iets specialer in mijn optiekquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind Schmetterlingen können nicht weinen echt een mooi liedje. Ff zoeken.
mogequote:
als jij hier een post plaatst staat er niks meer boven hequote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
Kijk ff in topic hierboven. Echt iets voor jou
topic hierboven waar een boek wordt weggegevenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
als jij hier een post plaatst staat er niks meer boven he![]()
dus welke bedoel je?
i know schat, zat je de gek aan te steken, ik heb al gereageerdquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
topic hierboven waar een boek wordt weggegeven
edit: nu staat het topic hier onder
Meer een opshow. Net geen topquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Scrum, hoe vond jij het gisteren? Topshow of...topshowtjé?
Ik vond Johan ook een beetje over de top. Ging even te lang door en dat over Benno L ging echt te ver naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meer een opshow. Net geen top. Vond het matigjes, wel gelachen hoor, daar niet van, maar ze hadden het zo lang over die club uit amsterdam dat het vermoeiend werd haha.
Ja, dat was echt ver over 't randje. Al moest ik wel grinnikenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond Johan ook een beetje over de top. Ging even te lang door en dat over Benno L ging echt te ver naar mijn smaak.
Het is ook meteen te zien aan de kijkcijfers he?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat was echt ver over 't randje. Al moest ik wel grinniken.
Vond Gijp ook matig met z'n lolligheden over Kiev.
500 ongeveer toch? Geen idee wat 't normaal op vrijdag doet. Maandag avond is meestal stukken beter toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook meteen te zien aan de kijkcijfers he?
Maandags is het idd drukker. Natuurlijk meer stof om over te praten met al die wedstrijden van het weekend.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
500 ongeveer toch? Geen idee wat 't normaal op vrijdag doet. Maandag avond is meestal stukken beter toch?
Ja precies. Kraaytje kwam maandag, ook altijd leukquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maandags is het idd drukker. Natuurlijk meer stof om over te praten met al die wedstrijden van het weekend.
Kijk je naar de ploegenachtervolging? Zometeen na de dweilpauze de mannen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies. Kraaytje kwam maandag, ook altijd leuk
Oh echt? Ruzie? Ik kijk met half oog, staat wel aan idd. Maar het trekt me totaal niet moet ik bekennenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk je naar de ploegenachtervolging? Zometeen na de dweilpauze de mannen.
En er is ruzie in de tent bij de schaatsers. Beetje jammer.
Ik vind het een mooi gezicht, als een groepje met precies dezelfde slag rijdt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh echt? Ruzie? Ik kijk met half oog, staat wel aan idd. Maar het trekt me totaal niet moet ik bekennen
Heb 't gezien, toch gouden plakkie erbijquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi gezicht, als een groepje met precies dezelfde slag rijdt.
Goed he? Mooi om te zien he, allemaal in die slagquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb 't gezien, toch gouden plakkie erbij
Ja, ziet er leuk uit inderdaad, discipline enzo. Wel respect voor de kwaliteit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed he? Mooi om te zien he, allemaal in die slag
Hehe, veel plezier alvast dame. Niet teveel wijn kopen he!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
Nu de dames. En dan moet ik toch echt naar buiten en boodschappen doen
quote:
Wat geweldig he?quote:
De arrogantie ookquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:42 schreef theguyver het volgende:
nederlandse schaatschoach discussie met de VS over waarom ze er niks van bakken dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |