SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderoh ah toma toma vem vem vem vem
Wij van jouquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:24 schreef Divje het volgende:
Ik hou van jullie. Nu slapen. Tot morgen!![]()
en geeft nietsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:24 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen![]()
Excuses voor het jatten van een nieuw topic
quote:
Haha, thanks Scrumquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Div! DATE! Alvast veel plezier en neukze!
Oeh, date!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:08 schreef Divje het volgende:
Amper geslapen vannacht, en als ik sliep droomde ik zo onrustig dat ik doodop wakker werd. Zou dat te maken hebben met m'n date vanavond?![]()
Goodmorning Guyvie! Altijd die gifjes![]()
gelukkig mag dat hier nog wél
Hoe vond je het gisteren Scrum? Topshow?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Div! DATE! Alvast veel plezier en neukze!
Je moet maar zo denken: zij is net zo nerveus als jij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, thanks Scrum
Hopelijk ben ik vanavond niet het verlegen pubertje wat ik gister was toen ik haar zag![]()
Vind 't idd spannend..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, date!!
Spannend Div.
Wat doe je aan? vrouwenvraag, weg.
Jaa, via de app zij ze ook al dat ze vet verlegen wasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken: zij is net zo nerveus als jij.
Ik vond van wel! Niet zo geweldig als anders, maar wat mij betreft topshowtjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe vond je het gisteren Scrum? Topshow?
Precies zoals jijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond van wel! Niet zo geweldig als anders, maar wat mij betreft topshowtje.
Wat vond jij?
Succes Div. Wordt vast topquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:24 schreef Divje het volgende:
Hihi, zenuwenlijer gaat op paddoei! hihihi
Fijne avond allen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies zoals jij![]()
Maar ik heb toch genoten hoor
Ga niet kijken, even geen zin in 'zware' stof na anderhalf uur presentatie makenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
We hebben het hier vaak over illuminati en reptillians maar je hebt ook gekke dictators en daar was Gaddafi een van de grootste en de waanzinnigste van.
Vanavond om 23.00u op Ned2 doc: Mad dog-Inside the secret world of Muammar Gaddafi
Ik kijk ook niet. Neem het wel op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ga niet kijken, even geen zin in 'zware' stof na anderhalf uur presentatie maken![]()
Desondanks wel interessant! Heb wel eens gelezen dat Gaddafi helemaal niet de slechte man was waar men 'ons' van wil doen geloven. O.a. qua levensbehoeften voor alle inwoners van zijn land scheen het echt heel goed te zijn. (Geen idee of het te vertrouwen is, maar o.a. hier word het 1 en ander gemeld; http://zaplog.nl/zaplog/a(...)_de_wereld_toejuicht).
Maar goed, 'the secret world' klinkt onheilspellend, en dus zal het vast geen docu zijn die over bovenstaand gaat
Goed planquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet. Neem het wel op.
Ga lekker naar bed. Ben moe.
Dus truste schattie(s)
Oeh, wat heb je allemaal gedaan guyv?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:39 schreef theguyver het volgende:
pff druk dagje weer hoe is ie divje?
[..]
eerlijk gezegd niet zo veel, gewoon ff puur genieten, vorige week veel lopen klussen deze week, ff lekker genieten van de simpele dingen, 15 kleurplaten in lopen kleuren was er maar druk meequote:Op woensdag 19 februari 2014 00:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Oeh, wat heb je allemaal gedaan guyv?
Hier gaat het wel goed, vervolg-date aan het plannenwas een beetje te druk met bekenden vanavond
Ohh maar even klussen kan ook heerlijk zijn 15 kleurplaten is wel veelquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
eerlijk gezegd niet zo veel, gewoon ff puur genieten, vorige week veel lopen klussen deze week, ff lekker genieten van de simpele dingen, 15 kleurplaten in lopen kleuren was er maar druk mee
Zojuist nog ff meeting gehad met de buurt bij gemeente huis ivm wat overlast van drugsdealers aan het eind van de straat.
date?
ja echt he, na elke dag 4x de film per dag sinds 1e week van januari vond mijn vriendin het ook nog even leuk om stikkerboekjes en kleurplaten te halen van Rapunzel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh maar even klussen kan ook heerlijk zijn 15 kleurplaten is wel veelhaha.
Drugsdealers zijn wat minder, die moet je niet in de buurt hebben
Die plaatjes thoughkomt dicht in de buurt
Bohh Rapunzelquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja echt he, na elke dag 4x de film per dag sinds 1e week van januari vond mijn vriendin het ook nog even leuk om stikkerboekjes en kleurplaten te halen van Rapunzel.
nou... ik kan alle liedjes mee beleren, vooral mijn vriendin kan deze zo goed.
Maare leuke meid te pakken?
Ben beetje rapunzel beu, had haar nooit die blueray moeten geven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Bohh Rapunzelheb ook genoten van die film! Zo leuk
Voor zover is het echt een prachtmeidwaarschijnlijk zaterdag lekker wokken, dan zijn we met z'n 2tjes. Lekker eten en elkaar beter leren kennen, dat is er vandaag een beetje bij ingeschoten
Maar daarom zijn het dates![]()
Oh damn, geen amandelen gezien of gevoeltquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben beetje rapunzel beu, had haar nooit die blueray moeten geven.
maar leuk om te horen dus tot dusver was het alleen oraal amandelen likken?![]()
Mja ik ga tukken kerel, morgen even de verlichting boven de bar in de keuken fiksen en de tap aansluiten. lcd in de keuken ophangen en speakers neerhangen.
trusten
Ohh, mooi nummerquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:49 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Klinkt veelbelovend DivA winter's tale?
Hehe, neequote:
Zit ook maar te ouwehoeren. Doe ik ook niet, sex op eerste date. Hell, sex op de vierde date is nog bijzonder voor mij. Sex überhaupt eigenlijk. Daten zelfs ook. Och. Nouja. Je snapt het puntquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:59 schreef Divje het volgende:
Goeiemorgen
[..]
Ohh, mooi nummerand i hope so.
Wel heeeel veel lol gehad gister
[..]
Hehe, neeMaar dat maakt niet uit! Ergens wel blij dat het niet zo één is zeg maar
Lekker rustig aan doen
En nu koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |