abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136861275
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:31 schreef GhpH het volgende:

[..]

Die deden dat om de romeinen met brute kracht te verpulveren. Niet omdat hun kinderbarende vrouwen dat seksie vonden.
Als er één slechte reden is om voor te trainen, zijn het wel vrouwen ..

als vrouwen je drijfveer zijn ..dan hou je het niet vol om 10 jaar lang zwaar te deadliften of te squatten.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:35:23 #202
338319 ZarB
Piña colada
pi_136861315
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:32 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Zijn vaak mensen die zelf geen echte hobby's of passies hebben die de gedreven mensen als obsessief zien.

Van die mensen met hobby's als winkelen en stappen....
Filmpje pakken :) :) :)
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:35:30 #203
422449 Livyatan
kcaB eB ll'I
pi_136861323
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:20 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen een goed lichaam en obsessed door fitness of *vul een willekeurige andere hobby in*.
Als men alleen maar achter de studieboeken zit heet het ''doorzettingsvermogen'', als men iedere dag in de sportschool te vinden is heet het ''obsessed'' :')

Ooit gehoord van passie voor iets hebben? Kennelijk niet dus.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:36:38 #204
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_136861367
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:28 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

true .. maar voor de één kan een passie als een obsessie overkomen..

"obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated"
Klopt, ik bedoel met obsessie dan ook meer als je tegen een verslaving aan zit. Zo ken ik mensen die echt enorm agressief worden als ze geen tijd meer hebben om te fitnessen en zich bijna depressief gaan voelen als ze het een tijdje niet meer gedaan hebben. Dat lijkt me net zo erg als wanneer je niet zonder je drugs/game/ander middel kan.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:37:40 #205
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_136861408
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:35 schreef Livyatan het volgende:

[..]

Als men alleen maar achter de studieboeken zit heet het ''doorzettingsvermogen'', als men iedere dag in de sportschool te vinden is heet het ''obsessed'' :')

Ooit gehoord van passie voor iets hebben? Kennelijk niet dus.
Vaak zegt men over studiebollen ook dat het nerds of autisten zijn, dus die vlieger gaat niet op. Nee, er is toch echt een verschil tussen passie en obsessie (zie voor een verduidelijking mijn vorige post). Maar blijkbaar raak ik een gevoelige snaar.
- Thucydides
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:38:13 #206
422449 Livyatan
kcaB eB ll'I
pi_136861430
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:31 schreef GhpH het volgende:

[..]

Die deden dat om de romeinen met brute kracht te verpulveren. Niet omdat hun kinderbarende vrouwen dat seksie vonden.
Kijk eens naar een zender als Animal Planet. Dan begrijp je wat beter waarop vrouwtjes baseren wat ze sexy vinden en wat niet ;)
pi_136861437
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:36 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Klopt, ik bedoel met obsessie dan ook meer als je tegen een verslaving aan zit. Zo ken ik mensen die echt enorm agressief worden als ze geen tijd meer hebben om te fitnessen en zich bijna depressief gaan voelen als ze het een tijdje niet meer gedaan hebben. Dat lijkt me net zo erg als wanneer je niet zonder je drugs/game/ander middel kan.
true maar dat is met alles in het leven wat je plezier biedt lijkt me ..

voor de één is dat stappen, voor de ander zijn dat modeltreinen, voor de ander drugs, voor de ander op vakantie gaan, leuke vriend/vriendin hebben...

als die dingen wegvallen in je leven die je leuk vind(waar je energie uithaalt) wordt je ook depressief.. dat is niet exclusief toe te wijden aan 1 bezigheid.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:38:25 #208
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_136861438
Om trouwens eens echt op de TT te antwoorden.
Een goed mannenlichaam is als een architectonische hoogstand. Met strakke lijnen, krachtige hoeken, een sprekende façade is hij een opvallende verschijning in het straatbeeld.
Net zoals een vrouwenlichaam kunst hoort te zijn. De vloeiende lijnen, glooiende rondingen en warme teint maken haar tot een lust om te aanschouwen.

Maar dat is maar mijn mening. :)
pi_136861482
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:38 schreef Livyatan het volgende:

[..]

Kijk eens naar een zender als Animal Planet. Dan begrijp je wat beter waarop vrouwtjes baseren wat ze sexy vinden en wat niet ;)
Primitieve diertjessex vergelijken met liefdeslevens van mensen. Nouja, ik kan begrijpen dat die leeghoofden niet veel daar van verschillen.
pi_136861512
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:39 schreef GhpH het volgende:

[..]

Primitieve diertjessex vergelijken met liefdeslevens van mensen. Nouja, ik kan begrijpen dat die leeghoofden niet veel daar van verschillen.
uiteindelijk als we naar de basis gaan .. gaat het nog steeds om aantrekkingskracht in welke vorm dan ook.

Wij mensen doen alleen alsof we zo ver verheven zijn boven de dieren, ik zal je wat verklappen .. we zijn ook nog gewoon dieren met een hormonale werking.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:41:49 #211
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_136861547
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:38 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

true maar dat is met alles in het leven wat je plezier biedt lijkt me ..

voor de één is dat stappen, voor de ander zijn dat modeltreinen, voor de ander drugs, voor de ander op vakantie gaan, leuke vriend/vriendin hebben...

als die dingen wegvallen in je leven die je leuk vind(waar je energie uithaalt) wordt je ook depressief.. dat is niet exclusief toe te wijden aan 1 bezigheid.
Daar geef ik je ook wel gelijk in ja. Alleen als je niet een week zonder die ene bezigheid kunt moet je je afvragen of je niet verslaafd bent, toch?
- Thucydides
pi_136861558
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:40 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

uiteindelijk als we naar de basis gaan .. gaat het nog steeds om aantrekkingskracht in welke vorm dan ook.

Wij mensen doen alleen alsof we zo ver verheven zijn boven de dieren, ik zal je wat verklappen .. we zijn ook nog gewoon dieren met een hormonale werking.
Weet ik, maar dat zijn het soort types die alles daarop baseren. Mijn ex heeft diabetes en was daardoor erg mager maar mij boeide dat geen hol (terwijl mager niet echt mijn ding is).
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:42:51 #213
338319 ZarB
Piña colada
pi_136861583
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:38 schreef MsMessy het volgende:
Om trouwens eens echt op de TT te antwoorden.
Een goed mannenlichaam is als een architectonische hoogstand. Met strakke lijnen, krachtige hoeken, een sprekende façade is hij een opvallende verschijning in het straatbeeld.
Net zoals een vrouwenlichaam kunst hoort te zijn. De vloeiende lijnen, glooiende rondingen en warme teint maken haar tot een lust om te aanschouwen.

Maar dat is maar mijn mening. :)
:') :') en hoe geeft dit antwoord op de vraag waarom veel spieren mooi zijn?

Een opvallende verschijning in het straatbeeld? :') :')
pi_136861599
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:41 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Daar geef ik je ook wel gelijk in ja. Alleen als je niet een week zonder die ene bezigheid kunt moet je je afvragen of je niet verslaafd bent, toch?
Heb je gelijk in , maar dat is met heel veel dingen denk ik zo .. ieder heeft een eigen comfort zone waarin hij/zij goed functioneert ... valt er een component weg dan zijn we helemaal van ons padje af.

Denk gewenning bijna gelijk staat aan verslaving in sommige gevallen.

Zelfs monniken zouden naar worden als ze een dag niet "hun ding" konden toen .. en dat zijn toch de meest gebalanceerde mensen lijkt me :P
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:44:15 #215
338319 ZarB
Piña colada
pi_136861628
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:39 schreef GhpH het volgende:

[..]

Het mooi of aantrekkelijk vinden van spieren staat weer totaal los van liefde.

Overigena nog nooit een aap met een sixpack gezien. Een echte aap dan.
pi_136861635
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:42 schreef GhpH het volgende:

[..]

Weet ik, maar dat zijn het soort types die alles daarop baseren. Mijn ex heeft diabetes en was daardoor erg mager maar mij boeide dat geen hol (terwijl mager niet echt mijn ding is).
ik zal zelf ook nooit iets over andermans uiterlijk roepen zonder dat mij gevraagd wordt een mening te geven irl

vind het alleen frapant dat juist mensen die behoorlijk afgetraind zijn altijd aangesproken worden op hun uiterlijk, vaak in negatieve zin ook .
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:44:47 #217
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_136861648
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:42 schreef ZarB het volgende:

[..]

:') :') en hoe geeft dit antwoord op de vraag waarom veel spieren mooi zijn?

Een opvallende verschijning in het straatbeeld? :') :')
Veel staat heel duidelijk tussen haakjes en daarbij hoort een man geen rondingen te hebben en hoort een vrouw niet hoekig te zijn. Maar hé zoals ik al zeg dat ik dus míjn mening. :W
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:45:44 #218
338319 ZarB
Piña colada
pi_136861679
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:44 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Veel staat heel duidelijk tussen haakjes en daarbij hoort een man geen rondingen te hebben en hoort een vrouw niet hoekig te zijn. Maar hé zoals ik al zeg dat ik dus míjn mening. :W
Hoekig hoeft niet per definitie te betekenen veel spieren. Dus nogmaals: hoe geeft dit anwoord op de vraag?
pi_136861681
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:44 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

ik zal zelf ook nooit iets over andermans uiterlijk roepen zonder dat mij gevraagd wordt een mening te geven irl

vind het alleen frapant dat juist mensen die behoorlijk afgetraind zijn altijd aangesproken worden op hun uiterlijk, vaak in negatieve zin ook .
Nouja ik doe dat ook alleen maar bij de mensen die het puur voor de show doen en zo'n air hebben van "kijk mij hier".
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:47:31 #220
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_136861756
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:45 schreef ZarB het volgende:

[..]

Hoekig hoeft niet per definitie te betekenen veel spieren. Dus nogmaals: hoe geeft dit anwoord op de vraag?
Krachtig zegt jou niks in deze? Maak er lekker van wat je zelf wil. :')
pi_136861765
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:45 schreef GhpH het volgende:
ok alleen maar bij de mensen die het puur voor de show doen en zo'n air hebben van "kijk mij hier".
Als ik zulke mensen in het echt tegenkom die proberen in mijn sociale omgeving zo'n charade te doen, vernietig ik meteen(figuurlijk gesproken).

Die hebben dat nodig.
pi_136861826
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:45 schreef ZarB het volgende:

[..]

"veel spieren" is ook geen definitie, verklaar je nader? Het is namelijk een geheel subjectief gegeven.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:51:00 #223
422449 Livyatan
kcaB eB ll'I
pi_136861929
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:37 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Vaak zegt men over studiebollen ook dat het nerds of autisten zijn, dus die vlieger gaat niet op. Nee, er is toch echt een verschil tussen passie en obsessie (zie voor een verduidelijking mijn vorige post). Maar blijkbaar raak ik een gevoelige snaar.
Ik vind het gewoon onnozel hoe mensen als jij stempels zetten op dingen waar ze niets van begrijpen.

Mensen moeten überhaupt eens niet zoveel commentaar leveren op de leefkeuzes van andere mensen. Laat iedereen zich lekker bezig houden met zijn eigen leventje. Indien je dat niet hebt zou je er beter tijd aan kunnen besteden hoe je dat kunt verkrijgen.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:51:43 #224
338319 ZarB
Piña colada
pi_136861958
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:48 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

"veel spieren" is ook geen definitie, verklaar je nader? Het is namelijk een geheel subjectief gegeven.
Msmessi gaf aan dat ze met haar post antwoord ging geven op de tt. Ik las alleen nergens waarom veel spieren dan mooi zou zijn.

Krachtig associeer ik nog steeds niet met een enorme spiermassa.
Maar dat is mijn mening :) :) :) :) :)
pi_136862017
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:51 schreef ZarB het volgende:

[..]

Msmessi gaf aan dat ze met haar post antwoord ging geven op de tt. Ik las alleen nergens waarom veel spieren dan mooi zou zijn.

Krachtig associeer ik nog steeds niet met een enorme spiermassa.
Maar dat is mijn mening :) :) :) :) :)
kracht hoeft ook niet gelijk te staan aan zichtbare spiermassa, kracht komt in eerste instantie uit het CNS. Spieren kunnen er wel bij helpen om nog verder te komen in kracht.

Maar "veel spieren" is voor iedereen anders idd, de 1 vind Hugh Jackman al HEEL GESPIERD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')