quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Hij? Ik dacht dat dit over Fas ging.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Te laat, hij heeft de mijne al gezien.
[..]
Klopt en dat lag wss aan de accu omdat hij een tijd stil heeft gestaan.
Die's toch niet verzopen?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij? Ik dacht dat dit over Fas ging.
Klopt.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, staat zelfs op de fotoquote:Op maandag 17 februari 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik heb Mu zijn meisje wel gezien.
Nee, over hosselen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die's toch niet verzopen?
En die moet je al helemaal niet droog starten denk ik
Geen idee man, is het wat?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
Weet iemand of Suits alweer begonnen is?
Over 2 tot 3 weken uit mijn hoofdquote:Op maandag 17 februari 2014 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
Weet iemand of Suits alweer begonnen is?
Jazekerquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een toffe serie. Mila speelt er ook in
ow tofquote:Op maandag 17 februari 2014 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, ik vind het een toffe serie. Mila speelt er ook in
Jajajaj ze lacht er opquote:
Hm heb er wel al wat van liggen meen ik.quote:
Altijd toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jajajaj ze lacht er op
Je vertelde vast een goede grap
Euh ik heb die nooit opgeslagen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd toch?
Kun je die foto doorsturen?
Nee gek, wie zou ze zijn dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar niet, ik dacht het toch echt?
Ik durf het bijna niet te zeggen maar eeh WAT EEN PUNTIGE ELLEBOGENquote:Op maandag 17 februari 2014 23:20 schreef PeuRac het volgende:
En zij mag dan al wel 41 zijn, maar zou d'r nog zo haar doen![]()
[ afbeelding ]
Heet ze Kelly?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
Tief op met je puntige gezeik, zal je een paar punten in je ballen zettenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar eeh WAT EEN PUNTIGE ELLEBOGEN
Sorry ik ben meer van de heterosex.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tief op met je puntige gezeik, zal je een paar punten in je ballen zetten
Ik wilde haar net postenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
Wij zijn wel heel erg op de GMTA lijn vanavond hequote:
Lijkt niet eens johquote:
Jepquote:Op maandag 17 februari 2014 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij zijn wel heel erg op de GMTA lijn vanavond he
In mijn gedachten wel, alleen dat ging even een beetje misquote:
Ik heb geen chicks.quote:
Echt he, gaan janken om een adamsappel, die ik echt niet ziequote:
Volgens mij heb ik nog nooit echt een adamsappel bij een vrouw gezien.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt he, gaan janken om een adamsappel, die ik echt niet zie
Hallon. Wanneer is die meet in Arnhem?quote:
Je ne sais pas. Van mij part elke keer?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit echt een adamsappel bij een vrouw gezien.
[..]
Hallon. Wanneer is die meet in Arnhem?
Omdat vrouwen die ook niet hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit echt een adamsappel bij een vrouw gezien.
Ik kan geen Frans. Ja omdat je laatst zei dat dat afhankelijk was van de opkomst?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je ne sais pas. Van mij part elke keer?
Wie weet je ne sais pas nu nietquote:Op maandag 17 februari 2014 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan geen Frans. Ja omdat je laatst zei dat dat afhankelijk was van de opkomst?
Jawel, vrouwen hebben die wel, maar "steekt" ie niet uitquote:Op maandag 17 februari 2014 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat vrouwen die ook niet hebben.
Ik, want ik heb nooit Frans gehadquote:Op maandag 17 februari 2014 23:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wie weet je ne sais pas nu nieten anders hebben we altijd nog google translate.
Anyhow, ja klopt. Dus ik denk de eenalaatste of laatste.
Ook nooit in een land geweest waar ze Frans spraken?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik, want ik heb nooit Frans gehad![]()
Oke
Ja, maar daar heb ik me met Engels/Duits kunnen redden.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ook nooit in een land geweest waar ze Frans spraken?
Vond Frans het jammer?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik, want ik heb nooit Frans gehad![]()
Oke
Dan nog hoor je het toch.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik me met Engels/Duits kunnen redden.
Ba-dum tss ...quote:
Ik moest een beetje glimlachen.quote:
quote:
Tas? Messenger-bag iets?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:59 schreef PeuRac het volgende:
Truste, ik kan niet kiezen wat voor een tas ik wil![]()
Ga ook maar eens slapen
Wijf.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:59 schreef PeuRac het volgende:
Truste, ik kan niet kiezen wat voor een tas ik wil![]()
Ga ook maar eens slapen
Ja, maar wil er een met handvaten, geen schouder hengsel. Of iig waar ik het hengsel vanaf kan halen. Daarbij een dubbel handvat, voor meer stabiliteit met vasthouden (wordt tas nummer zoveel dus weet ondertussen wat ik wel/niet wil qua eisen).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tas? Messenger-bag iets?
Toevallig dit, daar zat ik ook voor te kijken
quote:
quote:
Ik vraag me altijd af, wat stoppen mannen dan in hun tas? Naar mijn weten hebben ze alleen een portemonnee, telefoon en sleutels bij.quote:
30 rubbers natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af, wat stoppen mannen dan in hun tas? Naar mijn weten hebben ze alleen een portemonnee, telefoon en sleutels bij.
Anale condoomsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af, wat stoppen mannen dan in hun tas? Naar mijn weten hebben ze alleen een portemonnee, telefoon en sleutels bij.
Notebook, pennen, laptop, oplader, telefoon oplader, medicijnen, aantekeningen, presentatie materialen. Tussendoortje (bah wat klinkt dat naar), drinken, tijdschrift, etc.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je geen assistente ofzo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Notebook, pennen, laptop, oplader, telefoon oplader, medicijnen, aantekeningen, presentatie materialen. Tussendoortje (bah wat klinkt dat naar), drinken, tijdschrift, etc.
Hmm ik snap het. Moeilijk, want die zijn er niet zoveel volgens mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar wil er een met handvaten, geen schouder hengsel. Of iig waar ik het hengsel vanaf kan halen. Daarbij een dubbel handvat, voor meer stabiliteit met vasthouden (wordt tas nummer zoveel dus weet ondertussen wat ik wel/niet wil qua eisen).
[..]
quote:
Jullie weten.quote:
Dat is toch niet iets voor een manpurse? Voor een gewone tas snap ik 't wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Notebook, pennen, laptop, oplader, telefoon oplader, medicijnen, aantekeningen, presentatie materialen. Tussendoortje (bah wat klinkt dat naar), drinken, tijdschrift, etc.
Nope, was wel bezig met een baan waar ik er een zou krijgen, maar dat ging helaas net niet doorquote:
Ohja, Etsy, nog helemaal niet gekekenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ik snap het. Moeilijk, want die zijn er niet zoveel volgens mij.
Ik zoek zoiets https://www.etsy.com/list(...)d_15&br_feed_tlp=men
Dat zou ik er maar in doen denk ik. Ik heb sowieso een hekel aan tassen ed, douw alles in mijn broek/jaszakken.quote:
Ik ken ook geen mannen met een tas. Tenzij student.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou ik er maar in doen denk ik. Ik heb sowieso een hekel aan tassen ed, douw alles in mijn broek/jaszakken.
Je vroeg toch wat een man in zijn tas heeft toch? Een manpurse heb ik niet, nooit gehad ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch niet iets voor een manpurse? Voor een gewone tas snap ik 't wel.
Portomonee mag ik van de fysio niet in mijn kontzak dragen, voorzien zit niet lekker en in mijn jas heb ik ook slechte ervaringen mee. Sleutels heb ik ook nooit in mijn broekzak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doe ik juist niet, gaan je broek en jaszakken van kapot. Lederen tassen kunnen daar veel beter tegen, vooral sleutels.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou ik er maar in doen denk ik. Ik heb sowieso een hekel aan tassen ed, douw alles in mijn broek/jaszakken.
Was een reactie op een quote over een manpurse. Maar ik zal wat duidelijker zijn voortaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je vroeg toch wat een man in zijn tas heeft toch? Een manpurse heb ik niet, nooit gehad ook.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken ook geen mannen met een tas. Tenzij student.
Waarom niet? Wat doet het met je?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Portomonee mag ik van de fysio niet in mijn kontzak dragen, voorzien zit niet lekker en in mijn jas heb ik ook slechte ervaringen mee. Sleutels heb ik ook nooit in mijn broekzak.
Verder wat Peu zegt.
Volgens mij staat daar wel het een en ander opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, was wel bezig met een baan waar ik er een zou krijgen, maar dat ging helaas net niet door
[..]
Ohja, Etsy, nog helemaal niet gekekengoed idee
Zoiets is heel mooi ja. Ik zoek meer iets met 2 hengsels, heb soms dat die niet meer dicht kan, dan is het wel handig
Hm valt mee bij mij, ik hou mijn sleutelbos zo klein mogelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:10 schreef PeuRac het volgende:
Dat doe ik juist niet, gaan je broek en jaszakken van kapot. Lederen tassen kunnen daar veel beter tegen, vooral sleutels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |