SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:44 schreef PeterKelder het volgende:
Ook leuk om te zien (kijken we eventjes mee, Crapwood?):
[ afbeelding ]
Wat zei je?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
Oké, Freddie is gewoon een psychopaat
Als-ie zo doorgaat mag hij de kamer van Sienna wel overnemen in de inrichting
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:44 schreef PeterKelder het volgende:
Ook leuk om te zien (kijken we eventjes mee, Crapwood?):
[ afbeelding ]
Nou, bij mij zal Tegan ook redelijk onderaan staan gok ikquote:Op maandag 17 februari 2014 22:49 schreef Koosnaam het volgende:
Yes, mooie TT!
[..]![]()
![]()
![]()
Ziet die van jou er ook ongeveer zo uit?
Of wat dacht je van deze?:quote:Op maandag 17 februari 2014 22:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wat zei je?
[ afbeelding ]
(ik was zo snel klaar met het kijken van de aflevering - werkelijk geen enkele scène was het kijken waard -, dat me dit shot vooral opviel)
Verschrikkelijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of wat dacht je van deze?:
[ afbeelding ]
Kun je nagaan, nu hééft hij een keer scènes waarbij zijn eentonige gezichtsuitdrukking perfect bij past, is het gewoon te lachwekkend voor woorden
Eerlijk gezegd begrijp ik volkomen waarom Lindsey zo nu en dan tergend moeilijk kijkt: die weet natuurlijk allang wat voor een creep Freddie is en is bang voor de consequenties wanneer zij hem keihard af zou wijzenquote:
Overigens heb ik S.I. Marlow ook maar even bij de terugkerende personages gezet. Hij is toch nog best belangrijk..quote:- Finn O'Connor: een apart kereltje dat lief en onschuldig lijkt, maar bij wie het tegenovergestelde waar is. Finn is een venijnig hoopje verdriet dat zijn eigen onzekerheid en vele falen afreageert op andere, onschuldige mensen. Hij kan moeilijk voor zichzelf opkomen en heeft een erg laag zelfbeeld, waardoor hij zich vaak laat meeslepen in smerige zaakjes.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik volkomen waarom Lindsey zo nu en dan tergend moeilijk kijkt: die weet natuurlijk allang wat voor een creep Freddie is en is bang voor de consequenties wanneer zij hem keihard af zou wijzen
Ik vind de "godgeklaagde familie" van Jason anders ook best pakkendquote:Op maandag 17 februari 2014 23:09 schreef luftersel het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe beschrijving van Finn? Ik vind hem best wel pakkend, al zeg ik het zelf.
[..]
Overigens heb ik S.I. Marlow ook maar even bij de terugkerende personages gezet. Hij is toch nog best belangrijk..
Mooi dat die je was opgevallen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind de "godgeklaagde familie" van Jason anders ook best pakkend
Mocht dat laatste ooit gebeuren, dan kun je op een showdown rekenen die zijn weerga niet kent: Lindsey wordt door Freddie opgesloten in een schimmige kelder (waar de muren volhangen met foto's van haar), ze wordt zowel geestelijk als fysiek mishandeld door hem, hij beweert dat Joe nu toch écht dood is (ah ja, waarom niet) en nog meer van dit soort prachtscènes.quote:
Dat geloof ik graag.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, bij mij zal Tegan ook redelijk onderaan staan gok ik
Oh ja, Mercedesquote:Op maandag 17 februari 2014 23:29 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.![]()
Mercedes, hoort er ook zeker bij vind ik. Die vind ik nog een stuk irritanter dan een Sandy bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mocht dat laatste ooit gebeuren, dan kun je op een showdown rekenen die zijn weerga niet kent: Lindsey wordt door Freddie opgesloten in een schimmige kelder (waar de muren volhangen met foto's van haar), ze wordt zowel geestelijk als fysiek mishandeld door hem, hij beweert dat Joe nu toch écht dood is (ah ja, waarom niet) en nog meer van dit soort prachtscènes.
Dit alles wordt vakkundig afgesloten in een speciale aflevering waarin Dodger (die toch ook weer eens de held uit moet hangen) Lindsey redt uit de klauwen van Freddie en vervolgens met hem op het dak van een op instorten staande flat (die intussen door de vaklieden is volgehangen met explosieven, die binnen nu en een ernstig kort aantal minuten zullen exploderen, je kent het) de ultieme climax beleeft, waarna ze beiden van 16 hoog naar beneden donderen (terwijl de explosieven intussen afgaan, mooi effect), Freddie ernstig gewond ten val raakt terwijl Dodger misschien een schrammetje op zijn voorhoofd heeft (verschil moet er zijn) en D.I. Lacey + een vijftal figuranten in politiepak ook weer eens op de proppen mogen komen.
... Oh, wait a second...
Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja, Mercedes![]()
![]()
Die vergeet ik iedere keerHoe zou dat nou toch komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een origineel verhaal!!! Vooral dat laatste...quote:Op maandag 17 februari 2014 23:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mocht dat laatste ooit gebeuren, dan kun je op een showdown rekenen die zijn weerga niet kent: Lindsey wordt door Freddie opgesloten in een schimmige kelder (waar de muren volhangen met foto's van haar), ze wordt zowel geestelijk als fysiek mishandeld door hem, hij beweert dat Joe nu toch écht dood is (ah ja, waarom niet) en nog meer van dit soort prachtscènes.
Dit alles wordt vakkundig afgesloten in een speciale aflevering waarin Dodger (die toch ook weer eens de held uit moet hangen) Lindsey redt uit de klauwen van Freddie en vervolgens met hem op het dak van een op instorten staande flat (die intussen door de vaklieden is volgehangen met explosieven, die binnen nu en een ernstig kort aantal minuten zullen exploderen, je kent het) de ultieme climax beleeft, waarna ze beiden van 16 hoog naar beneden donderen (terwijl de explosieven intussen afgaan, mooi effect), Freddie ernstig gewond ten val raakt terwijl Dodger misschien een schrammetje op zijn voorhoofd heeft (verschil moet er zijn) en D.I. Lacey + een vijftal figuranten in politiepak ook weer eens op de proppen mogen komen.
... Oh, wait a second...
Ik heb zo het vermoeden dat Crapwood de tekst momenteel door Google Translate haalt om zo wat inspiratie op te doen voor zijn volgende "big stunt sequence" die een "huge shock" teweeg zal brengen bij de kijkersquote:
quote:[..]
Ik ben blij voor je.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zou maar in je gedachten blijven spoken![]()
Je kunt zeggen van de politie van Hollyoaks wat je wil, maar hun timing is perfectquote:Op maandag 17 februari 2014 23:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wat een origineel verhaal!!! Vooral dat laatste...Dat gebeurt echt elke keer he, dat ze aankomen PRECIES na de showdown.
... 'and will change everyone's life forever'quote:Op maandag 17 februari 2014 23:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat Crapwood de tekst momenteel door Google Translate haalt om zo wat inspiratie op te doen voor zijn volgende "big stunt sequence" die een "huge shock" teweeg zal brengen bij de kijkers
Ah ja, ik wist dat ik er een vergeten wasquote:Op maandag 17 februari 2014 23:48 schreef luftersel het volgende:
[..]
... 'and will change everyone's life forever'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |