quote:Op maandag 17 februari 2014 21:19 schreef 1ndividual het volgende:
Heb het nummer binnen een uur nodig voor een project!
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Chris Brown.
Valt dat stukje 'dark' ook direct op zijn plaatst
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Chris Brown.
Valt dat stukje 'dark' ook direct op zijn plaatst
Nee helaas... Veelste uplifting. Dit nummer wat ik zoek is echt 'dark' en haast gothic achtig. Maar dan in een erg commercieel tmf jasje.quote:
Lijkt op: evanescience, the ramsus, nickleback, linkin park, blur.quote:
Ook lekker op tijdquote:Op maandag 17 februari 2014 21:19 schreef 1ndividual het volgende:
Heb het nummer binnen een uur nodig voor een project!
Het valt ontzettend binnen dat genre. Alleen leek het net wat darker en harder (maar toch commercieel)quote:Op maandag 17 februari 2014 21:51 schreef Fopje het volgende:
Break stuff van Limp Bizkit zal het ook wel niet zijn? Voldoet eigenlijk alleen aan de eis van de tmf tijd
Ik weet dus niet meer hoe die ging, heel vaag... Onderwerp was iets van wraak, dat is nog helemaal helderquote:Op maandag 17 februari 2014 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ook lekker op tijd![]()
En verder, zoals gezegd in het HiZ-topic: neurie het en plaats het hier. Grotere kans dat iemand het herkent.
Slipknot wait and bleed?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef 1ndividual het volgende:
[..]
Het valt ontzettend binnen dat genre. Alleen leek het net wat darker en harder (maar toch commercieel)
Nou en. Dat was hij vergeten. Voor de rest voldoet ie aardigquote:Op maandag 17 februari 2014 22:22 schreef starla het volgende:
Sick Puppies is nu niet echt een volledige naam...
Dan gooi ik deze willekeurige link erin. Heeft zeker raakpuntenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nou en. Dat was hij vergeten. Voor de rest voldoet ie aardig
Ik zet nog altijd geld in op mijn eerste poging.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:27 schreef Fopje het volgende:
Wacht maar. Straks komt ie mij aanbidden omdat het het goede nr is. Let maar op.
Jij bent mijn held!!!!!quote:Op maandag 17 februari 2014 22:17 schreef Fopje het volgende:
Sick puppies - youre going down.
Deze misschien?
Dit is hem. Ik voel het.
Graag gedaan![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Fopje die nu al kloons aanmaakt voor zijn eigen ego
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:33 schreef 1ndividual het volgende:
[..]
Jij bent mijn held!!!!!![]()
Nu mag je 3 wensen doen
We weten het alquote:Op maandag 17 februari 2014 22:39 schreef Mikrois434 het volgende:
Three Days Grace - Animal I have become???
Nee, ik wilde het zelf radenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:38 schreef ChatGirl het volgende:
Fopje![]()
En dat is dan mod en schopt dit topic niet naar MUZ.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |