Zit je via Hola op netflix?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige dingen doen het wel en andere kan hij weer niet laden![]()
Is dat een tijdelijk iets of is dat gewoon aids?
Uh totaal geen last van eigenlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie hier Netflix heeft, waarom doet de helft van de content het niet als ik het aanklik?
Ja. Maar de Nederlandse titels die ik aanklik doen het ook niet. Zegt hij dat het niet beschikbaar is via direct kijken.quote:
Even Hola uitzetten, browser sluiten en opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Maar de Nederlandse titels die ik aanklik doen het ook niet. Zegt hij dat het niet beschikbaar is via direct kijken.
Ik zal het proberen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Even Hola uitzetten, browser sluiten en opnieuw opstarten.
Soms doettie dat
Jij bent een pauper persoon.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:32 schreef Smoofie het volgende:
Je hebt gewoon een pauper PC met pauper internet met pauper virussen.
Kusjes.
Nee dankje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:35 schreef Typisch het volgende:
JR ga jij ook met smoofie en zijn vrienden naar ajax zondag?
Ik zou wel naar die wedstrijd gaan, maar kwam erachter dat mijn clubcard verlopen was. Dus toen fuck me right.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:35 schreef Typisch het volgende:
JR ga jij ook met smoofie en zijn vrienden naar ajax zondag?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef TwenteFC het volgende:
Ja jongens
Sven Kramer meldt zich af voor 10 kilometer
'Ook als ik niet meedoe, win ik toch wel'
http://www.speld.nl/2014/(...)f-voor-10-kilometer/
![]()
Ooh was je lekker in de kroeg? Nog gehosseld?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben net terug uit de stad. Stinkend van rook en nu lekker VI terugkijken.
Viel wel mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh was je lekker in de kroeg? Nog gehosseld?
Dikke houseparty gehad?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben net terug uit de stad. Stinkend van rook en nu lekker VI terugkijken.
Ik moet ook maar eens stoppen met die Turk jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Neuh. Wel genoeg Turk op de afgelopen week. Ik houd het op een degelijke boterham
Schranst altijd zo lekker weg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens stoppen met die Turk ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |