Zit je via Hola op netflix?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige dingen doen het wel en andere kan hij weer niet laden
Is dat een tijdelijk iets of is dat gewoon aids?

Uh totaal geen last van eigenlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie hier Netflix heeft, waarom doet de helft van de content het niet als ik het aanklik?
 .
 .

Ja. Maar de Nederlandse titels die ik aanklik doen het ook niet. Zegt hij dat het niet beschikbaar is via direct kijken.quote:

Even Hola uitzetten, browser sluiten en opnieuw opstarten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Maar de Nederlandse titels die ik aanklik doen het ook niet. Zegt hij dat het niet beschikbaar is via direct kijken.

Ik zal het proberen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Even Hola uitzetten, browser sluiten en opnieuw opstarten.
Soms doettie dat
Jij bent een pauper persoon.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:32 schreef Smoofie het volgende:
Je hebt gewoon een pauper PC met pauper internet met pauper virussen.
Kusjes.

Nee dankje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:35 schreef Typisch het volgende:
JR ga jij ook met smoofie en zijn vrienden naar ajax zondag?

Ik zou wel naar die wedstrijd gaan, maar kwam erachter dat mijn clubcard verlopen was. Dus toen fuck me right.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:35 schreef Typisch het volgende:
JR ga jij ook met smoofie en zijn vrienden naar ajax zondag?

quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef TwenteFC het volgende:
Ja jongens
Sven Kramer meldt zich af voor 10 kilometer
'Ook als ik niet meedoe, win ik toch wel'
http://www.speld.nl/2014/(...)f-voor-10-kilometer/

Ooh was je lekker in de kroeg? Nog gehosseld?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben net terug uit de stad. Stinkend van rook en nu lekker VI terugkijken.

Viel wel mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh was je lekker in de kroeg? Nog gehosseld?

Dikke houseparty gehad?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben net terug uit de stad. Stinkend van rook en nu lekker VI terugkijken.

Ik moet ook maar eens stoppen met die Turk jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Neuh. Wel genoeg Turk op de afgelopen week. Ik houd het op een degelijke boterham

Schranst altijd zo lekker weg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens stoppen met die Turk ja

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |