Het is zo makkelijk om daar langs te gaan als je best wel veel honger hebt. Even broodje döner halen. Niks mis mee.quote:
Ik ben een rein persoon.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Stiekem ook een paar biertjes gepakt?
Ik haal altijd die opgerolde pizza's met schapievlees, en dan ongezond veel knoflooksaus erinquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om daar langs te gaan als je best wel veel honger hebt. Even broodje döner halen. Niks mis mee.
En dat soort sprookjes doe ik niet mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
God zal trots op me zijn als ik de poorten van de hemel trotseer.
Turkse pizza, ook altijd goed. Met sambal ook erbij. Ik haal vaak donerbox met patat, vlees, satésaus knoflooksaus en sambalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik haal altijd die opgerolde pizza's met schapievlees, en dan ongezond veel knoflooksaus erin
Ik keek het anderhalf uur geleden even.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:20 schreef Typisch het volgende:
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
ik heb dit 5 minuten zitten volgen
goed moment om te gaan slapen
trusten FOK!ertjes
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Subliminal messages in de chat
[ afbeelding ]
Ja, ik vond het ook een beetje raar. Maar Typisch is nu wel een stuk aantrekkelijker geworden voor mij.quote:
Je hebt je speciaal geregistreerd om Typisch de liefde te verklaren?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook een beetje raar. Maar Typisch is nu wel een stuk aantrekkelijker geworden voor mij.
Dat moet je aan GGMM vragen. Het is de echte.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt je speciaal geregistreerd om Typisch de liefde te verklaren?
Succesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, nu ben je te laat om te slowchatten.
Werken
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is duidelijk ook erg begaan met het lot van de trainer
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |