abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 februari 2014 @ 20:21:48 #1
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136824597
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_136824633
Doe mij die nacht slaap maar dan :P Ik ga er zo maar in als mevrouw eindelijk knock out gaat...
Sarcasme. Herken het.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:23:17 #3
378192 -mandy-
I am who I am
pi_136824664
Spirit, is ze misschien verkouden, krijgt ze tandjes, te warm of te koud in bed?

Hopelijk slapen jullie vannacht beter en jullie meisje ook!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_136824936
Alles wat je net noemt Mandy en meer :') maar dat is niks nieuws helaas. Soms wilde ik wel een thuisblijfmoeder zijn, al was het alleen om eens geen ziek kind te hebben :@

Sorry voor m'n gezeur trouwens hoor :@
Sarcasme. Herken het.
pi_136824983
Spirit :*
  maandag 17 februari 2014 @ 20:32:14 #6
378192 -mandy-
I am who I am
pi_136825103
Spirit :*
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_136825656
Spirit :*. Ik begrijp heeeeeel goed hoe je je voelt - en helaas is het als thuisblijfmoeder (al dan niet vrijwillig) ook niet heel veel makkelijker. Als je kind zo slecht slaapt is dat gewoon megazwaar :(.
Home is where the O+ is...
pi_136825662
Ha Spirit! :W Ik miste je al. Het klinkt heel zwaar. ;( :*
  maandag 17 februari 2014 @ 20:46:41 #9
378192 -mandy-
I am who I am
pi_136825742
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:44 schreef Cwen het volgende:
Spirit :*. Ik begrijp heeeeeel goed hoe je je voelt - en helaas is het als thuisblijfmoeder (al dan niet vrijwillig) ook niet heel veel makkelijker. Als je kind zo slecht slaapt is dat gewoon megazwaar :(.
+1
pi_136825838
Spirit, :* ik duim voor een goede nacht voor je.

Wij hebben V. net in de wandelwageninzet, ze was tijdens het lopen anders al zo aan het kijken of ze iets kon zien behalve ons en lucht. Ze lijkt het wel leuk te vinden.

Verder heeft ze vandaag een hele mango opgegeten in twee etappes! En ze blijft maar rollen, bewegen en spartelen. Ik heb het idee dat ze straks zo ineens wegtijgert.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:50:56 #11
378192 -mandy-
I am who I am
pi_136825931
Mooi dat ze het zo leuk vindt Laiv!

Mag ik ondanks de slechte nachtrust nog even *O* voor mijn D!
Hij tijgerde vandaag voor het eerst vooruit!

Achteruit, opzij en rondjes kon die al langer, vooruit is iets nieuws!
Weer met dank aan de kinderfysio met een oefening om hem vooruit te helpen tijgeren.
pi_136826014
Laiv, wat leuk!

Mandy, wat knap van D! *O*
Home is where the O+ is...
pi_136826276
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:44 schreef Limone het volgende:
Ha Spirit! :W Ik miste je al. Het klinkt heel zwaar. ;( :*
Wat lief! O+ Ik kom de laatste tijd amper meer aan Fok toe :@ Hoe gaat met met O+ M O+ ??
Sarcasme. Herken het.
pi_136826303
En dank jullie wel voor het meeleven :*
Sarcasme. Herken het.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:58:47 #15
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136826334
Spirit, hoe laat wordt ze nu wakker uit haar laatste slaapje? Bij Lauren was het een tijd dat ze na 3 uur echt niet meer mocht slapen want dan wilde ze om half 8 gewoon niet. Toen heel duidelijk overgegaan op 2 slaapjes en uiterlijk half 4 wakker maken.
pi_136826369
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:48 schreef laiveneertiekje het volgende:
Spirit, :* ik duim voor een goede nacht voor je.

Wij hebben V. net in de wandelwageninzet, ze was tijdens het lopen anders al zo aan het kijken of ze iets kon zien behalve ons en lucht. Ze lijkt het wel leuk te vinden.

Verder heeft ze vandaag een hele mango opgegeten in twee etappes! En ze blijft maar rollen, bewegen en spartelen. Ik heb het idee dat ze straks zo ineens wegtijgert.
En even hoor: EEN HELE MANGO?? Respect! :D
Sarcasme. Herken het.
pi_136826502
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:58 schreef pessie het volgende:
Spirit, hoe laat wordt ze nu wakker uit haar laatste slaapje? Bij Lauren was het een tijd dat ze na 3 uur echt niet meer mocht slapen want dan wilde ze om half 8 gewoon niet. Toen heel duidelijk overgegaan op 2 slaapjes en uiterlijk half 4 wakker maken.
Ze zit al op 2 slaapjes en het komt denk ik doordat we haar zondag mee hebben genomen naar mijn familie in zuid Limburg. Dat is gewoon teveel voor haar geweest, plus inderdaad twee lange slaapjes in de auto. En volgens mijn moeder sliep ze vandaag weer 2,5 en 1,5 uur. Dat gaan we morgen dus NIET doen :@ Weer even streng zijn en dan hopelijk geen gedoe :@
Sarcasme. Herken het.
  maandag 17 februari 2014 @ 21:05:17 #18
378192 -mandy-
I am who I am
pi_136826647
hoelang slaapt ze anders overdag?
pi_136827038
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En even hoor: EEN HELE MANGO?? Respect! :D
Ik was ook verbaasd, ik had een deel voor haar bestemd en de rest voor oudste. Maar omdat we geen boogies hadden meegegeven hadden ze vanmorgen maar een deel gegeven, en vanmiddag de rest. Ze gebruikten daar nu ook een ander lepeltje, en daar wilde ze wel van eten.
  maandag 17 februari 2014 @ 21:13:59 #20
259886 pessie
pi_136827065
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:02 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ze zit al op 2 slaapjes en het komt denk ik doordat we haar zondag mee hebben genomen naar mijn familie in zuid Limburg. Dat is gewoon teveel voor haar geweest, plus inderdaad twee lange slaapjes in de auto. En volgens mijn moeder sliep ze vandaag weer 2,5 en 1,5 uur. Dat gaan we morgen dus NIET doen :@ Weer even streng zijn en dan hopelijk geen gedoe :@
Maar dit speelt dus nog niet zo lang begrijp ik? Althans, gisteren was het zondag. Ik zeg: wakker maken om half 4 proberen. Kijken wat het doet.
  maandag 17 februari 2014 @ 21:31:10 #21
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_136828025
Ik loop weer heel wat bladzijdes achter :o Even uit mij hoofd;

Spark; cb een schop geven zeg ik dapper, maar wordt ook altijd onzeker van ze en gewoon E volgen en het eten pureren :Y Tegen de tijd dat ze verkering krijgt eet ze vast wel ongepureerd avondeten :+

Ik las een rotstreek bij angelatje ;( Is het een optie om rustig aan uit te kijken naar iets anders?

Verder zag ik mooie curves en schattige foto's voorbij komen O+ Maar kon het filmpje van skippy niet zien, dus ben nu wel erg nieuwschierig wat M doet!

En ik las tandjesleed bij Noor ;( En Succes bij de mammografie morgen, XM! Ook al is het routine voor 'dames van een zekere leeftijd' ( ;) ) ik zou ook zenuwachtig zijn.

Slaapproblemen bij Spirit die erg bekend klinken -O- :*

De rest ben ik vergeten :@

Ohja, een hele mango verdwenen bij laiv :D

Hier ben ik er ook achter gekomen dat Nora een voorkeur voor een bepaald lepeltje heeft. Ik wist niet dat dat zo'n ding was, ze zijn allebei plat :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_136828114
Doorslapen heeft ze nog nooit gedaan, maar ze tilt het niet-slapen sinds gisteren weer naar een hoger niveau. Heb haar nu in 1,5 uur tijd alweer 2x brullend uit bed mogen plukken. Nu maar een fles aant geven en hopen dat ze daarop een paar uur aaneen wil slapen..
Sarcasme. Herken het.
  maandag 17 februari 2014 @ 21:45:39 #23
259886 pessie
pi_136828803
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:32 schreef Spirit82 het volgende:
Doorslapen heeft ze nog nooit gedaan, maar ze tilt het niet-slapen sinds gisteren weer naar een hoger niveau. Heb haar nu in 1,5 uur tijd alweer 2x brullend uit bed mogen plukken. Nu maar een fles aant geven en hopen dat ze daarop een paar uur aaneen wil slapen..
Lauren heeft dat ook. Soms zijn er fases waarin ze maar 1x wakker wordt en soms 4x. Het is gewoon rot omdat je zelf zo graag wilt slapen. Toch is het zo dat ook I op een gegeven moment zal gaan doorslapen, bij Nathan ging het tegen zijn eerste verjaardag langzamerhand beter, dit zien we nu bijLauren ook, en met anderhalf sliep hij 3x per week door, ik vertrouw erop dat Lauren het ook door zal krijgen en ook I zal het doorkrijgen.
pi_136828849
Hoi. Ben ik weer. Moeilijke dagen gehad met Jaap. Bv liep niet. Jaap hapte heel onrustig aan. Lk erbij. Vermoeden spruw en korte tongriem. Een tepel zo beschadigd dat ik daar ff niet meer mee mocht voeden. Kolfen lukte niet en andere borst kostte me teveel moeite (speciale houding die me alleen niet goed afging). Kortom, bv gestaakt. In record tijd afgebouwd, niet geheel vrijwillig maar kolfen lukte nou eenmaal niet. Flink beroerd van geweest, maar sinds vandaag durf ik weer te zeggen dat ik er ben! En ben lekker van Jaap aan het genieten, tutten en kroelen enz enz. Morgen komt cb thuis, dan wegen ze ook weer. Hopelijk dan ook boven geboortegewicht, kan ik ook eens naar buiten met m!

Ennieweej, vanaf nu wellicht wat meer tijd om mee te doen hier ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136829163
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:32 schreef Spirit82 het volgende:
Wat ben ik dan blij dat hier het in slapen een probleem is maar als ze eenmaal slaapt slaapt ze door tot morgenochtend. Maar voor het zo ver is.......
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 17 februari 2014 @ 21:56:16 #26
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136829397
Mo :* Heel, heel, héél herkenbaar. Goede beslissing! Maar die lk.. Iets met bloed en nagels ;).
Geniet maar lekker van je verse mannetje O+

Mabawa, toch maar weer mooi gegroeid! Meetfouten zijn net zoals bij de metingen van de eerste echo's: 1 cm ernaast en je hebt een afwijkende groei.

Skips, ik zag je filmpje niet! Maar dat proberen te kruipen is heel herkenbaar :+ Hier heeft T. het weer opgegeven voor nu.

Limoentje van me, ik zag je spoiler niet, maar :*!

Angelatje, ook een :* voor jou. Stom van je wg..

Mandy heeft een vooruit kruipende kruiper! *G* Fijn dat de fysio zo goed heeft geholpen!

XM, succes met de tand en borst problematiek :*. Over dat 2e.. ik voel ook een mini knobbel, precies waar de bo zat. Le sigh. Wat moet ik ermee doen?

F eindelijk weer beter! Ik miste de heerlijke vrolijke avonturen van F. al O+

Sylver, pessie en nog een keertje Spirit :*. Hopelijk vind Klaas Vaak jullie kindjes vannacht.

Ohhhh mini kitten van Pvoesss O+ O+ Al boven de 5 kg! :o

Spark, volg je gevoel! Het CB kan hoog en laag springen, maar stukjes in je eten zijn nu eenmaal bah :Y)

Tally, gordijn poeper _O-

*adem uit*

[ Bericht 4% gewijzigd door GotC op 17-02-2014 22:01:49 ]
pi_136829502
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:31 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Wat vervelend dat het dan een stempel druk op alles -O-
Edit: tijdens het typen meer posts

Ik snap je gevoel heel erg goed! Het is voor de opa en oma ook allemaal nieuw tenslotte :Y
En ik snap ook dat je M. alles wil bieden en zeker je eigen ouders maar vergeet ook jezelf gewoon niet mocht er iets in de toekomst wel de strijd waard zijn ;)

Lief! Dankje. En ik heb genoeg om te 'strijden' ik noem een vast voedsel bij zes maanden, als voorbeeld, dus 18u poedermelk laat ik even aan mij voorbij gaan ;)

Lekker beertje heb je daar, hoor!

Ja Suiker, het was heerlijk! En ik voelde me zo'n werledmoeder ( :') ) omdat ik zo'n vertrouwen in mijn moeder, mijn kind en mijzelf had. Ik was helemaal ontspannen.
Fijn dat F. weer beter is. Dat heeft laaaang geduurd!

Ach Angelatje, wat zuur. Flauw ook. Sterkte!

Aaaah zie je Mabawa! Dudielijke groeispurt! :D Sterkt met de nasleep van de prikjes. Of heeft hij er geen last van?

Tally, wat goed! *O*

Ik kan je filmpje ook niet zien, skips! Jammer, want M. O+ Dropbox nog een idee?

quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat lief! O+ Ik kom de laatste tijd amper meer aan Fok toe :@ Hoe gaat met met O+ M O+ ??
Ja logisch toch? Als je al amper aan jezelf toekomt, dan ga je ook niet lekker Fok bijhouden, toch? Met M. gaat het picobello! Ze schaterlacht, brabbelt, kraait, blaast bellen, rolt van rug naar zij ;) Het jurkje van Isa staat haar zo wijs. Wat een kind joh! O+
pi_136829605
Aaaaah GotC!! O+

Ik zou ook even naar de dokter gaan met je knobbeltje. Better safe enzo.
  maandag 17 februari 2014 @ 22:21:52 #29
259886 pessie
pi_136830664
GotC ik heb het er niet zxo moeilijk mee momenteel hoor. Lauren is bijna 1 en ik merk momenteel echt verbetering. Afgelopen nacht heeft ze de hhele nacht in haar kamer geslapen met maar 1 voeding om 1 uur! En het helpt enorm dat Nathan nu ook goed slaapt en dat hij slapen ook moeilijk vond de eerste jaren.
  maandag 17 februari 2014 @ 23:01:25 #30
381212 Gulara
From the future
pi_136832277
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:45 schreef pessie het volgende:

[..]

Lauren heeft dat ook. Soms zijn er fases waarin ze maar 1x wakker wordt en soms 4x. Het is gewoon rot omdat je zelf zo graag wilt slapen. Toch is het zo dat ook I op een gegeven moment zal gaan doorslapen, bij Nathan ging het tegen zijn eerste verjaardag langzamerhand beter, dit zien we nu bijLauren ook, en met anderhalf sliep hij 3x per week door, ik vertrouw erop dat Lauren het ook door zal krijgen en ook I zal het doorkrijgen.
Aah dit geeft de burger moed. :s)

Hopelijk kan je lekker slapen vannacht spirit. :z
  dinsdag 18 februari 2014 @ 04:11:40 #31
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_136836826
Ik zal vandaag even kijken voor het filmpje! De laptop was de hele avond gekaapt door een zekere KixAss.

--

:* voor Spirit.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 05:37:41 #32
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_136836886
:O 5 uur, wie staat er nu op om 5 uur!

Meer baby's die dat hadden en uiteindelijk wel op een beetje een fatsoenlijke tijd wakker werden? Ik zou al blij zijn als we 6 uur zouden redden :P
  dinsdag 18 februari 2014 @ 05:45:44 #33
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_136836891
Balen dat de bv niet is gelukt DJMomo, maar klinkt als een goede beslissing. Gelukkig dat je je weer beter voelt. En hopelijk mogen jullie vandaag naar buiten, hadden ze niet een mooie dag voorspeld vandaag? :)
pi_136836972
Beetje geslapen Spirit?

*O* Voor een tijgerende D!!

:* voor Mo, net als wat GotC zegt, heel herkenbaar. Wat niet lukt, lukt gewoon niet.

Sylver, de Senn vind 5 uur ook een hele mooie tijd om wakker te worden. Hij heeft vanochtend een uur lang 'gezongen' in zijn bed. (Is overigens ook voor het eerst, normaal is het brullen :D) Was een heel ingewikkeld liedje. Dus deed maar net of ik het heel knap van hem vond en ben uiteindelijk toch maar uit bed gegaan om hem eruit te hengelen. :D
pi_136837024
Sparkling, nog even over het gepureerd eten. Allereerst zou ik me er geen zorgen om maken.
Rosalie wil nu alleen nog maar stukjes dus misschien werkt onze werkwijze voor jullie?
Wij gaven Rosalie rond 17.00 een potje voor 6 maanden. Dus helemaal glad gepureerd. Daarna om 18.00 gingen we allemaal eten en dan kwam ze erbij en lieten we haar klooien met wat groenten en later aardappelen/pasta.
Op een gegeven moment ging ze daar steeds meer van eten.
Sinds deze week weigert ze potjes. Want ze wil zelf de happen in haar mond doen. Dus gepureerd mag erin, maar daarna spuugt ze het gelijk uit tussen haar vingers om het zelf opnieuw te doen :') zooitje alom dus.
Zie hier de overstap :+
Geen tijdsdruk....gewoon je kind laten gebeuren. Doordat we in het begin allebei gaven wisten we wel zeker dat ze genoeg al.
Hopelijk heb je er wat aan :*
pi_136837191
Goedemorgen!! De nacht was hier O+ O+ afschuwelijk :') We moesten er letterlijk elk uur uit en ze wilde zelfs niet tussen ons in slapen. Om 5:45 had ze er genoeg van en haar buikje knorde ook enorm. Vandaag ga ik haar wakker houden, dus dat wordt vast dolle pret, en vanavond krijgt ze een papfles ipv rijstebloem. Alleen... Hoe maak ik een papfles? Ik ben bordjes pap gewend, maar dat is te dik he? En wat voor speen heb ik nodig? Past pap door een difrax M speen?
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 07:41:06 #37
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136837216
Hoow Spirit -O-
Wb spenen..Je hebt speciale papspenen schijnbaar.
pi_136837249
*Slechtenachtenboks*

Het wordt beter Spirit (en anderen), echt. Maar de nachten van elk uur er uit zijn het ergst :( Slopend. Kan ze pijn hebben Spirit? Wij hebben wel eens uit wanhoop een zetpil gegeven en daarna werd het een ander kind. Was voor ons wel duidelijk dat hij pijn had gehad.
pi_136837266
Ik weet het echt niet, ik denk het niet :@ Ze ging wel steeds weer slapen. Vandaag eerst maar proberen minder overdag te slapen en een papfles te geven. Als dat niet lukt, gaan we weer andere dingen proberen...
Sarcasme. Herken het.
pi_136837268
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 07:37 schreef Spirit82 het volgende:
Goedemorgen!! De nacht was hier O+ O+ afschuwelijk :') We moesten er letterlijk elk uur uit en ze wilde zelfs niet tussen ons in slapen. Om 5:45 had ze er genoeg van en haar buikje knorde ook enorm. Vandaag ga ik haar wakker houden, dus dat wordt vast dolle pret, en vanavond krijgt ze een papfles ipv rijstebloem. Alleen... Hoe maak ik een papfles? Ik ben bordjes pap gewend, maar dat is te dik he? En wat voor speen heb ik nodig? Past pap door een difrax M speen?
Je doet de helft van de pap in dezelfde hoeveelheid melk. En het past niet door de M speen. Zelfs de L werkte niet bij ons. F werd woest, einde experiment. :')
Je kunt ook een half bordje pap geven en de rest gewone melk!

F alaapt ook nog steeds onrustig maar aangezien hij normaal gewoon doorslaapt troost ik hem telkens.
Ik denk dat het vanzelf weer voorbij gaat.
pi_136837279
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 07:50 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Je doet de helft van de pap in dezelfde hoeveelheid melk. En het past niet door de M speen. Zelfs de L werkte niet bij ons. F werd woest, einde experiment. :')
Je kunt ook een half bordje pap geven en de rest gewone melk!
Ja maar het is de avondfles dus dan slaapt ze meestal half. Bordje gaat niet werken dan. OK papspeen...
Sarcasme. Herken het.
pi_136837283
Krijgt ze eigenlijk nog een nachtvoeding spirit?
pi_136837316
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 07:52 schreef L-E het volgende:
Krijgt ze eigenlijk nog een nachtvoeding spirit?
Nope. Ik weet ook niet wat wijsheid is. We doen het heel af en toe wel als ze echt niet verder wil slapen, net als de avondfles, die doen we ook niet standaard tenzij ze savonds al veel wakker is.
Sarcasme. Herken het.
pi_136837668
spirit :*
voor de rest lees ik wel mee maar als ik wil reageren is het zo mosterd na de maaltijd.

Sac is eigenlijk elke nacht nat dit ben ik van ean niet gewend. Ze krijgt 's nachts een new baby maat 3 om en toch kon ik vannacht om 04:30 haar helemaal verschonen. Ik kon zo snel geen sch9one slaapzak meer vinden maar dat was ze het niet meeeens. Ze wilde een slaapzak aan.
pi_136837844
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 07:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nope. Ik weet ook niet wat wijsheid is. We doen het heel af en toe wel als ze echt niet verder wil slapen, net als de avondfles, die doen we ook niet standaard tenzij ze savonds al veel wakker is.
Als F s nachts wakker wordt en echt niet verder wil slapen dan geven wij ook een fles, je moet het jezelf niet te moeilijk maken he :*
pi_136837983
Spirit, laatst was Q niet thuis 's avonds en toen was het hier dus heel stil, en sliep F ineens veel beter. Heb je het idee dat jullie haar misschien soms wakker maken of is het echt iets bij haar, een krampje ofzo? Wij geven het avondeten bijvoorbeeld niet vlak voor het slapen gaan omdat hij dan nog twee uur wakker wordt om piepend een scheet te laten. Net als I valt hij dan wel snel weer in slaap als we hem even optillen en hij weer ontspant.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:52:30 #47
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136837991
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:43 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Als F s nachts wakker wordt en echt niet verder wil slapen dan geven wij ook een fles, je moet het jezelf niet te moeilijk maken he :*
+1 :Y

Ik hoor hier niet maar met mijn 1,5 jarige doen we dit ook nog! Soms heeft ze gewoon dorst, soms lukt het opnieuw inslapen niet meer (want kiezenpijn oid) en dan helpt een flesje warme melk gewoon goed :)
pi_136838002
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:52 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

+1 :Y

Ik hoor hier niet maar met mijn 1,5 jarige doen we dit ook nog! Soms heeft ze gewoon dorst, soms lukt het opnieuw inslapen niet meer (want kiezenpijn oid) en dan helpt een flesje warme melk gewoon goed :)
Hee! O+ Hoe is het met jouw dreumes? Mini-illegale-update?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:54:03 #49
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_136838009
Een zingende Senn! Wat lief O+ alleen een beetje vroeg!

Spirit :* Ik leef met je mee, elk uur is echt slopend.
Hier was het vanaf half 2 onrustig, maar ik heb een bed in haar kamer gemaakt waar ik dan ga liggen. Heb niet het idee dat mijn aanwezigheid is wat ze nodig heeft, maar als ze onrustig is verliest ze elke keer haar speen en als ik naast haar lig kan ik die er makkelijker (halfslapend) weer in doen. Uiteindelijk om 4 uur een 180/3 flesjes gegeven die ze maar voor de helft op dronk, half 5 lag ik weer in bed en om 5 uur op.
Maar we hebben ook nachten gehad van elk uur wakker en ik leef echt met je mee, want die zijn echt het allerzwaarst.

Ik zou overigens gewoon een fles proberen. Ik rek het vaak nog tot het speentje ook niet meer werkt (in de hoop dat ze leert geen nachtvoeding meer nodig te hebben), maar als niks werkt zou ik gaan voor die nachtfles. Bij ons gaat die normaalgesproken altijd helemaal op en slaapt ze daarna weer een tijdje. Ze zou 'm dan nog wel nodig hebben, is mijn theorie.
Gaat het beter nadat je die fles hebt gegeven? En drinkt ze 'm helemaal of grotendeels leeg?

M speen werkt niet voor pap kan ik je vertellen en Nora kan ook niks met die standenspeen van Difrax. Zelfs op het grootste gaatje krijgt ze er niks uit. Ik heb voor onze Difraxflessen gewoon een papspeen gekocht van Etos eigenmerk en die zelf groter gemaakt, want anders raakte ze alsnog gefrustreerd. Maar het verschilt wel heel erg per kindje, dus het mooiste zou zijn als je even kan oefenen als ze nog wakker is, want hier duurde het wel even voor ik het gat de juiste grootte had gemaakt.

FR: bij ons lekte ook alles door 's nachts , behalve de Pamper Baby Dry. Misschien die eens proberen?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:57:18 #50
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136838039
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:53 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Hee! O+ Hoe is het met jouw dreumes? Mini-illegale-update?
Hai! Ik las dat het met jouw F'je weer wat beter gaat? Fijn he, als ze dan weer uit zo'n fase zijn!

Gaat hartstikke goed met de grote dame O+! Ze praat de hele dag, en nu ook echt verstaanbaar! Maakt zinnetjes: Ejin ook eten? Mama ook buiten? Kijk mama, wauw! O+. Eet de oren van m'n hoofd :+ en heeft 4 kiezen waardoor ze ineens echt een kindergebitje begint te krijgen (grooooote dingen die kiezen joh :X). Speelt met auto's en poppen, bouwt torens van 10 blokken, kan 'nennen' (aka rennen), benoemt de hele dag allerlei lichaamsdelen, kijkt daarvoor gerust onder de rok van haar tante en is echt een gezelligheidsbeest O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')