+1quote:Op maandag 17 februari 2014 20:44 schreef Cwen het volgende:
Spirit. Ik begrijp heeeeeel goed hoe je je voelt - en helaas is het als thuisblijfmoeder (al dan niet vrijwillig) ook niet heel veel makkelijker. Als je kind zo slecht slaapt is dat gewoon megazwaar
.
Wat lief!quote:Op maandag 17 februari 2014 20:44 schreef Limone het volgende:
Ha Spirit!Ik miste je al. Het klinkt heel zwaar.
![]()
![]()
En even hoor: EEN HELE MANGO?? Respect!quote:Op maandag 17 februari 2014 20:48 schreef laiveneertiekje het volgende:
Spirit,ik duim voor een goede nacht voor je.
Wij hebben V. net in de wandelwageninzet, ze was tijdens het lopen anders al zo aan het kijken of ze iets kon zien behalve ons en lucht. Ze lijkt het wel leuk te vinden.
Verder heeft ze vandaag een hele mango opgegeten in twee etappes! En ze blijft maar rollen, bewegen en spartelen. Ik heb het idee dat ze straks zo ineens wegtijgert.
Ze zit al op 2 slaapjes en het komt denk ik doordat we haar zondag mee hebben genomen naar mijn familie in zuid Limburg. Dat is gewoon teveel voor haar geweest, plus inderdaad twee lange slaapjes in de auto. En volgens mijn moeder sliep ze vandaag weer 2,5 en 1,5 uur. Dat gaan we morgen dus NIET doenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:58 schreef pessie het volgende:
Spirit, hoe laat wordt ze nu wakker uit haar laatste slaapje? Bij Lauren was het een tijd dat ze na 3 uur echt niet meer mocht slapen want dan wilde ze om half 8 gewoon niet. Toen heel duidelijk overgegaan op 2 slaapjes en uiterlijk half 4 wakker maken.
Ik was ook verbaasd, ik had een deel voor haar bestemd en de rest voor oudste. Maar omdat we geen boogies hadden meegegeven hadden ze vanmorgen maar een deel gegeven, en vanmiddag de rest. Ze gebruikten daar nu ook een ander lepeltje, en daar wilde ze wel van eten.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En even hoor: EEN HELE MANGO?? Respect!
Maar dit speelt dus nog niet zo lang begrijp ik? Althans, gisteren was het zondag. Ik zeg: wakker maken om half 4 proberen. Kijken wat het doet.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze zit al op 2 slaapjes en het komt denk ik doordat we haar zondag mee hebben genomen naar mijn familie in zuid Limburg. Dat is gewoon teveel voor haar geweest, plus inderdaad twee lange slaapjes in de auto. En volgens mijn moeder sliep ze vandaag weer 2,5 en 1,5 uur. Dat gaan we morgen dus NIET doenWeer even streng zijn en dan hopelijk geen gedoe
Lauren heeft dat ook. Soms zijn er fases waarin ze maar 1x wakker wordt en soms 4x. Het is gewoon rot omdat je zelf zo graag wilt slapen. Toch is het zo dat ook I op een gegeven moment zal gaan doorslapen, bij Nathan ging het tegen zijn eerste verjaardag langzamerhand beter, dit zien we nu bijLauren ook, en met anderhalf sliep hij 3x per week door, ik vertrouw erop dat Lauren het ook door zal krijgen en ook I zal het doorkrijgen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:32 schreef Spirit82 het volgende:
Doorslapen heeft ze nog nooit gedaan, maar ze tilt het niet-slapen sinds gisteren weer naar een hoger niveau. Heb haar nu in 1,5 uur tijd alweer 2x brullend uit bed mogen plukken. Nu maar een fles aant geven en hopen dat ze daarop een paar uur aaneen wil slapen..
Wat ben ik dan blij dat hier het in slapen een probleem is maar als ze eenmaal slaapt slaapt ze door tot morgenochtend. Maar voor het zo ver is.......quote:Op maandag 17 februari 2014 21:32 schreef Spirit82 het volgende:
Doorslapen heeft ze nog nooit gedaan, maar ze tilt het niet-slapen sinds gisteren weer naar een hoger niveau. Heb haar nu in 1,5 uur tijd alweer 2x brullend uit bed mogen plukken. Nu maar een fles aant geven en hopen dat ze daarop een paar uur aaneen wil slapen..
Lief! Dankje. En ik heb genoeg om te 'strijden' ik noem een vast voedsel bij zes maanden, als voorbeeld, dus 18u poedermelk laat ik even aan mij voorbij gaanquote:Op maandag 17 februari 2014 13:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wat vervelend dat het dan een stempel druk op alles![]()
Edit: tijdens het typen meer posts
Ik snap je gevoel heel erg goed! Het is voor de opa en oma ook allemaal nieuw tenslotte![]()
En ik snap ook dat je M. alles wil bieden en zeker je eigen ouders maar vergeet ook jezelf gewoon niet mocht er iets in de toekomst wel de strijd waard zijn
Ja logisch toch? Als je al amper aan jezelf toekomt, dan ga je ook niet lekker Fok bijhouden, toch? Met M. gaat het picobello! Ze schaterlacht, brabbelt, kraait, blaast bellen, rolt van rug naar zijquote:Op maandag 17 februari 2014 20:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat lief!Ik kom de laatste tijd amper meer aan Fok toe
Hoe gaat met met
M
??
Aah dit geeft de burger moed.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:45 schreef pessie het volgende:
[..]
Lauren heeft dat ook. Soms zijn er fases waarin ze maar 1x wakker wordt en soms 4x. Het is gewoon rot omdat je zelf zo graag wilt slapen. Toch is het zo dat ook I op een gegeven moment zal gaan doorslapen, bij Nathan ging het tegen zijn eerste verjaardag langzamerhand beter, dit zien we nu bijLauren ook, en met anderhalf sliep hij 3x per week door, ik vertrouw erop dat Lauren het ook door zal krijgen en ook I zal het doorkrijgen.
Je doet de helft van de pap in dezelfde hoeveelheid melk. En het past niet door de M speen. Zelfs de L werkte niet bij ons. F werd woest, einde experiment.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:37 schreef Spirit82 het volgende:
Goedemorgen!! De nacht was hier![]()
afschuwelijk
We moesten er letterlijk elk uur uit en ze wilde zelfs niet tussen ons in slapen. Om 5:45 had ze er genoeg van en haar buikje knorde ook enorm. Vandaag ga ik haar wakker houden, dus dat wordt vast dolle pret, en vanavond krijgt ze een papfles ipv rijstebloem. Alleen... Hoe maak ik een papfles? Ik ben bordjes pap gewend, maar dat is te dik he? En wat voor speen heb ik nodig? Past pap door een difrax M speen?
Ja maar het is de avondfles dus dan slaapt ze meestal half. Bordje gaat niet werken dan. OK papspeen...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:50 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Je doet de helft van de pap in dezelfde hoeveelheid melk. En het past niet door de M speen. Zelfs de L werkte niet bij ons. F werd woest, einde experiment.
Je kunt ook een half bordje pap geven en de rest gewone melk!
Nope. Ik weet ook niet wat wijsheid is. We doen het heel af en toe wel als ze echt niet verder wil slapen, net als de avondfles, die doen we ook niet standaard tenzij ze savonds al veel wakker is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:52 schreef L-E het volgende:
Krijgt ze eigenlijk nog een nachtvoeding spirit?
Als F s nachts wakker wordt en echt niet verder wil slapen dan geven wij ook een fles, je moet het jezelf niet te moeilijk maken hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope. Ik weet ook niet wat wijsheid is. We doen het heel af en toe wel als ze echt niet verder wil slapen, net als de avondfles, die doen we ook niet standaard tenzij ze savonds al veel wakker is.
+1quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:43 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Als F s nachts wakker wordt en echt niet verder wil slapen dan geven wij ook een fles, je moet het jezelf niet te moeilijk maken he
Hee!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
+1![]()
Ik hoor hier niet maar met mijn 1,5 jarige doen we dit ook nog! Soms heeft ze gewoon dorst, soms lukt het opnieuw inslapen niet meer (want kiezenpijn oid) en dan helpt een flesje warme melk gewoon goed
Hai! Ik las dat het met jouw F'je weer wat beter gaat? Fijn he, als ze dan weer uit zo'n fase zijn!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:53 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hee!Hoe is het met jouw dreumes? Mini-illegale-update?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |