Aan de ene kant ook niet heel onlogisch. Maar goed, dan kom ik er weer goed mee weg, stel dat de fiscus mijn enorme kapitaal zou zienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je eerder al gekocht hebt hoef je je als het goed is ook niet te identificeren daar, alleen nieuwe klanten tot nu toe zover ik weet.
Op die exchange die ze willen/gaan openen zal het wel voor iedereen gelden gok ik.
ja, stel je voorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aan de ene kant ook niet heel onlogisch. Maar goed, dan kom ik er weer goed mee weg, stel dat de fiscus mijn enorme kapitaal zou zien
Of dat van mij van die ~0,4 BTC die ik daar gekocht hebquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aan de ene kant ook niet heel onlogisch. Maar goed, dan kom ik er weer goed mee weg, stel dat de fiscus mijn enorme kapitaal zou zien
kan iemand je aanraken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Of dat van mij van die ~0,4 BTC die ik daar gekocht heb![]()
quote:
Donderdag pasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:49 schreef roislecxe het volgende:
Hopelijk is er morgen weer wat actie.
Maar ik vrees dat als er actie komt dat het niet de goede kant op gaat
Duurt lang. Kan ik mooi 5x m'n PPCtjes op 3.x kopen en op 4.x verkopen.quote:
Ach, jij klaagt een uurtje na een crash nog dat de koers te rustig isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Duurt lang. Kan ik mooi 5x m'n PPCtjes op 3.x kopen en op 4.x verkopen.
ja, gaapquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, jij klaagt een uurtje na een crash nog dat de koers te rustig is
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, jij klaagt een uurtje na een crash nog dat de koers te rustig is
welterusten deze twee eenheid!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:59 schreef Maxbet het volgende:
2 uur alweer, tijd om naar bed te gaan
Trusten Rois
Trusteeeequote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:59 schreef Maxbet het volgende:
2 uur alweer, tijd om naar bed te gaan
Trusten Rois
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |