ja, dat is de laatste fictie, leuke kikke plaatjes. Own up!quote:
Fijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:33 schreef roislecxe het volgende:
Stockholm is in ieder geval minder ver rijden om te protesteren als het de mist ingaat
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:33 schreef roislecxe het volgende:
Stockholm is in ieder geval minder ver rijden om te protesteren als het de mist ingaat
Cool!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:35 schreef roislecxe het volgende:
Je moet wel je identiteit verifiëren, is dat overal zo? Heb nog nooit iets uit laten betalen
Mooi!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom oh waarom zou ik niks op exchanges of online wallets houdenZelfs niet op blockchain.info
Jup, vrijwel overalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:35 schreef roislecxe het volgende:
Je moet wel je identiteit verifiëren, is dat overal zo? Heb nog nooit iets uit laten betalen
Geweldig!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jup, vrijwel overal
Is nu eenmaal nodig om legaal bezig te zijn als exchange.
Een wallet fiat schiet ook niet echt op hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom oh waarom zou ik niks op exchanges of online wallets houdenZelfs niet op blockchain.info
Cool man!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een wallet fiat schiet ook niet echt op he
En om de haverklap switchen tussen wallet en exchange kan ook niet als je snel wilt kopen en verkopen.
Niet dat dat een probleem is. maar je moet daar eerst je identiteit verifiëren voor je coins kan kopen, dat is bij Bitonic niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jup, vrijwel overal
Is nu eenmaal nodig om legaal bezig te zijn als exchange.
Nee, echt niet, all in!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet dat dat een probleem is. maar je moet daar eerst je identiteit verifiëren voor je coins kan kopen, dat is bij Bitonic niet.
Heel praktisch is het niet nee, maar het is wel een risico. Maar aangezien ik toch niet handel hoef ik sowieso niets online te hebben. Ok soms dan, maar dan het minimale en zo kort mogelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een wallet fiat schiet ook niet echt op he
En om de haverklap switchen tussen wallet en exchange kan ook niet als je snel wilt kopen en verkopen.
Bitonic nu ook, tenzij je er in het verleden al gekocht hebt. Is zo sinds ze bezig zijn met die bankvergunningquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet dat dat een probleem is. maar je moet daar eerst je identiteit verifiëren voor je coins kan kopen, dat is bij Bitonic niet.
ja, nee, cool man. Einz, zwei, all in.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heel praktisch is het niet nee, maar het is wel een risico. Maar aangezien ik toch niet handel hoef ik sowieso niets online te hebben. Ok soms dan, maar dan het minimale en zo kort mogelijk.
[..]
Bitonic nu ook, tenzij je er in het verleden al gekocht hebt. Is zo sinds ze bezig zijn met die bankvergunning
Oh dat wist ik niet. Is alweer een tijdje geleden dat ik iets gekocht heb ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heel praktisch is het niet nee, maar het is wel een risico. Maar aangezien ik toch niet handel hoef ik sowieso niets online te hebben. Ok soms dan, maar dan het minimale en zo kort mogelijk.
[..]
Bitonic nu ook, tenzij je er in het verleden al gekocht hebt. Is zo sinds ze bezig zijn met die bankvergunning
Ja, dat ja, joh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Is alweer een tijdje geleden dat ik iets gekocht heb ja.
Als je eerder al gekocht hebt hoef je je als het goed is ook niet te identificeren daar, alleen nieuwe klanten tot nu toe zover ik weet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Is alweer een tijdje geleden dat ik iets gekocht heb ja.
ja,dat gok ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je eerder al gekocht hebt hoef je je als het goed is ook niet te identificeren daar, alleen nieuwe klanten tot nu toe zover ik weet.
Op die exchange die ze willen/gaan openen zal het wel voor iedereen gelden gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |