ik zou het wel leuk vinden als iemand ooit eens weleens zou reageren op een [discussie]forum.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij had hij toch wat bedenkingen over groots aankondigen hier, kan ik ook wel een beetje inkomen qua privacy enzo. Hoop alsnog wel dat hij hier of desnoods in de DM even wat laat weten, zou het wel leuk vinden om te kijken.
Ik zou wel graag even kijken hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt idd, mensen die het echt willen zien kan ik DM'en. Het hoeft niet heel FOK! over
Komt goedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bij deze Toot, wil het graag zien
Hoi trouwensmobiep?
heel erg tofquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou wel graag even kijken hoor
Lijkt me wel tof
ja, weer doorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt goedben idd mobiep en meteen weer door ;W
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat was van de oude stash? Eigenlijk is 4.2 heul nog niet slecht qua prijs. Er zijn genoeg coins die verder onderuit geschoten zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:21 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb daarstraks 10 PPC weggedaan op 4.209 die gekocht waren op 4.101. Gewoon om er maar uit te zijn met een beetje
Ik kan ze nu weer terugkopen op 3.9. Maar waarschijnlijk zit ik dan over 2 uur alweer muurvast
Deze waren gekocht op de 14e. En ik zag heel even een groene kaars en ik heb er maar gelijk gebruik van gemaakt. De kans dat ik er opnieuw lager in zou kunnen was wel HEEL groot.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat was van de oude stash? Eigenlijk is 4.2 heul nog niet slecht qua prijs. Er zijn genoeg coins die verder onderuit geschoten zijn.
nooit, ze schijnen echter een enorme inhoudsloze spin gekregen te hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:24 schreef Maxbet het volgende:
Iemand hier wel eens van de exchange Safello gehoord
Ze schijnen een investering van $600k te hebben gekregen.
http://www.coindesk.com/safello-600k-investment-round/
Nooit van gehoord... even kijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:24 schreef Maxbet het volgende:
Iemand hier wel eens van de exchange Safello gehoord
Ze schijnen een investering van $600k te hebben gekregen.
http://www.coindesk.com/safello-600k-investment-round/
Je hebt in ieder geval weer fiat vrijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deze waren gekocht op de 14e. En ik zag heel even een groene kaars en ik heb er maar gelijk gebruik van gemaakt. De kans dat ik er opnieuw lager in zou kunnen was wel HEEL groot.
ja, niks beter dan airheadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval weer fiat vrij
Ik had er ook nooit van gehoord, daarom verbaasde de investering en de namen waar het geld vanaf komt ook wel een beetje. Zijn toch wel gasten met verstand van zaken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nooit van gehoord... even kijken.
Ja maar ja... In fiat kun je niks verdienenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval weer fiat vrij
Eigen zaakje eest, hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik had er ook nooit van gehoord, daarom verbaasde de investering en de namen waar het geld vanaf komt ook wel een beetje. Zijn toch wel gasten met verstand van zaken.
Het is gewoon een soort Bitonic eigenlijk dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik had er ook nooit van gehoord, daarom verbaasde de investering en de namen waar het geld vanaf komt ook wel een beetje. Zijn toch wel gasten met verstand van zaken.
is dat zelfbevlekking in zelfdiscusie ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort Bitonic eigenlijk dus.
Ik dacht al niet dat je lang in fiat zou blijvenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja maar ja... In fiat kun je niks verdienen
Ik kan nu al zeggen dat ik morgen alweer ga proberen om er meer van te maken. Verstandig? waarschijnlijk nietMaar niks doen is ook zomaar niks doen.
Volgens mij is het wel een echte exchange, niet een soort reseller zoals Bitonic is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort Bitonic eigenlijk dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |