Uitgemolkenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:31 schreef Dotteke het volgende:
Zo druk het hier was in het begin, zo stil is het nu.
quote:
Ik zie Jimmyquote:
Ik ook niet. Maar ja je moet tussen door ook je dingen doen hé.quote:
zit haar pa in de bak?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Veel liefs vanuit de bajes, groetjes je vader
De stream verslagen zijn meestal overlappend en cool. Maar wie zien niet alles dat kan ook nietquote:Op maandag 17 februari 2014 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ja je moet tussen door ook je dingen doen hé.
Die moet zo'n tatoo traan hebben, dom mokkelquote:
Ja hoe moeten ze in godsnaam al deze drama in 25min proppen en dan het hele weekend er ook nog bij ergens.quote:
Lieten ze wel zien dat deze drama begon doordat Hakim sneaky peuken wilde laten bestellen?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:43 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie ze roken, kopen ze gewoon weer peuken
Jimmy gone mad is toch wel een ver(r)assende wending?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:43 schreef dopfles1 het volgende:
Wat een drama tv zeg. Toch niets aan zo.
Beter doet Rienk weer ff wat
Ja, genoeg beeld materiaal, maar ik vind dat ze dit slecht brengen hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hele avond was genoeg om een week te vullen
Nopequote:Op maandag 17 februari 2014 19:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Lieten ze wel zien dat deze drama begon doordat Hakim sneaky peuken wilde laten bestellen?
Vind ik wel meevallen hoor. Hij werd laatst echt als de treiterkop neergezet die hij tegen Isa was.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Zegt al weer genoeg dan. Hakim word zo positief neergezet op TV.
Dat komt zo. Dan wordt de klerenzooi geleverd als het goed isquote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef SunChaser het volgende:
Heb t n week niet gezien, is dat diefstaldrama van Andrea al geweest?
quote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef SunChaser het volgende:
Heb t n week niet gezien, is dat diefstaldrama van Andrea al geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja dat is waar maar zelfs daar had het erger gekunt toch. (Nu leek het of Isa zelf aanleiding gaf en minstens zo grof was)quote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen hoor. Hij werd laatst echt als de treiterkop neergezet die hij tegen Isa was.
Het zijn stuk voor stuk watjes daar, ze zeggen niets en vinden alles best.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou t niet pikken als van gezamenlijk geld sigaretten worden gekocht
Rienk vindt het ook een kutstreek. Hij zegt dat de sigaretten via een omweg het hok binnen zijn gekomen door zakgeld te introducerenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou t niet pikken als van gezamenlijk geld sigaretten worden gekocht
Hakim zou denk ik weg geweest zijn zonder die peuken.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rienk vindt het ook een kutstreek. Hij zegt dat de sigaretten via een omweg het hok binnen zijn gekomen door zakgeld te introduceren
Om vervolgens van de week aan een roker geld te lenen zodat ze sigaretten kon kopenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rienk vindt het ook een kutstreek. Hij zegt dat de sigaretten via een omweg het hok binnen zijn gekomen door zakgeld te introduceren
Zeker weten, Paul ook .quote:Op maandag 17 februari 2014 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Hakim zou denk ik weg geweest zijn zonder die peuken.
Ze zijn weer happyquote:
Helemaal happy, af en toe een blowtje er bij en het kan niet meer stuk.quote:
Het vreemde is. En dit zei Nico ook tegen Rienk vandeweek. dat je nu dikke ruzie krijg als je het elkaar verbied MAAR toen het van "hogerhand" niet mocht (in den beginne) was het geen probleem voor alle rokers.quote:
Ja maar dat ding zou zomaar geld op kunnen leveren.Al is het in onderdelen.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:52 schreef DeLachendeVierde het volgende:
gewoon die trekker in de hens joh, fok it
Het past ook gewoon niet in 25min he, die avond was een dolle boel.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:53 schreef Gert het volgende:
Het werd iets spannender nog, tussen Jimmy en Emil. Merkwaardig dat ze dat niet uizenden..
Wat dan gemistquote:
Ze zei "reken maar dat er kleding achterover gedrukt gaat worden".quote:
Lolquote:Op maandag 17 februari 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zei "reken maar dat er kleding achterover gedrukt gaat worden".
(Verder verklap ik niets hier)
Beetje onduidelijk dit denk ik, voor niet-streamers.quote:
Terwijl hij heul niks met dat "KUTgezweef" had in het begin.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef Gert het volgende:
Paul heeft al net zulke talenten als Andrea. Hij "voelt" dingen.
2000 kiloquote:Op maandag 17 februari 2014 19:59 schreef SunChaser het volgende:
Wel geniaal om ze zoveel kleding te laten sorteren, je weet dat er gejat gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleding die ze mooi vinden mogen ze kopen.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:59 schreef SunChaser het volgende:
Wel geniaal om ze zoveel kleding te laten sorteren, je weet dat er gejat gaat worden
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef dopfles1 het volgende:
DAT VIND IK HEEL ERG!!!EmotripperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vannessa wil geen dooie kip maar liever een supermarkt kipquote:
Tnx, had de voice over wel ff mogen zeggenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk dit denk ik, voor niet-streamers.
Zijn vrouw had een knobbeltje ontdekt in haar borst, maar het was goedaardig. Of geen kanker.
Ja duhh dit is Utopia een keer echtquote:Op maandag 17 februari 2014 20:01 schreef SunChaser het volgende:
Je weet noet waar de kip aan dood is gegaan en dan eten?
O, het wordt nu dus uitgelegd.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Tnx, had de voice over wel ff mogen zeggen
Ja liever een plofkipquote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Vannessa wil geen dooie kip maar liever een supermarkt kip
Vergeten te kijken.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:31 schreef Dotteke het volgende:
Zo druk het hier was in het begin, zo stil is het nu.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |