abonnement Unibet Coolblue
pi_136821718
Mensen,

Ik kwam laatst toen ik op de snelweg reed tot een inzicht. Jullie kennen hier allemaal de chemtrails wel he, er is hier in BNW best een groot topic over. Nou ik reed laatst op de snelweg en ik kwam tot een realisering. Ik keek naar de vangrails met chemtrails in mijn achterhoofd en op een gegeven moment bedacht ik me: eigenlijk lijken vanrails heel erg qua morfologie en functie op chemtrails.

Functioneel: Chemtrails, tenminste dat is de geaccepteerde opinie onder de BNW community, is een middel van de overheid om de bevolking op één of andere manier te beïnvloeden. Op welke manier daar is men nog niet over uit. Toen ik zo nadacht, dacht ik: vangrails doen toch in principe hetzelfde? Ze bundelen grote aantallen mensen in een door de overheid bepaalde richting. Dus in zekere zin manipuleren en beïnvloeden vanrails ook het gedrag van de bevolking. Zou de overheid dit met opzet doen om een stukje autonomie bij de burgers weg te halen en controle te kunnen uitoefenen?

Morfologisch: Morfologisch lijken vangrails en chemtrails eigenlijk ook best op elkaar als je goed oplet. Er is een duidelijke parabole functie te zien, een dalparabool. F(x)= x^2,



Dus ik heb zo'n vermoeden dat hier meer achter zit en dat de regering ons opzettelijk probeert te controleren. Ik vind dit wel kwalijk want dit begint op 1984 praktijken te lijken.

Groet,

Samthegreat
pi_136821812
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:10 schreef Bombvis het volgende:
:')
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_136821819
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:15 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 17 februari 2014 @ 19:21:37 #4
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_136822039
Goed topic
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
pi_136822543
En de praatpalen zijn eigenlijk verborgen camera's die automobilisten volgen!
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_136822727
quote:
99s.gif Op maandag 17 februari 2014 19:21 schreef Made-In-Holland het volgende:
Goed topic
★★★
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')